محبت و عشق به امام حسین(ع) محور وحدت است

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان در بازدید از گذرگاه مرزی ریمدان، گفت: محبت و عشق به امام حسین(ع) محور وحدت بوده و همه ما در زیر خیمه حضرت یک خانواده هستیم.

  آیت‌الله مصطفی محامی  در بازدید از گذرگاه مرزی ریمدان اظهارکرد: کاری که در مرز ریمدان انجام می‌شود از جهات مختلف قابل توجه Iست چرا که هر کس در هر زمینه‌ای که توان دارد به ارائه خدمت می‌پردازد و افراد زیادی از راه‌های دور و نزدیک به اینجا آمده‌اند و صحنه های قشنگی را ترسیم کردند که به نوعی نماد وحدت ملی و غیرت دینی است.

وی بیان کرد: در ایام اربعین خدمات خوبی در مرز ریمدان صورت‌ می‌گیرد که از لحاظ مادی و معنوی برد برد است چرا که زائران از این خدمات استفاده می‌کنند و حتی قبل از اینکه نفعش به آن‌ها برسد شامل مردم خود منطقه می‌شود هر چند که امکانات مادی با برکات معنوی قابل مقایسه نیست.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: خوشبختانه در شرایط کنونی حرکت اربعین در فضای کشور فراگیر شده که برکات مادی و معنوی بسیاری را برای کشور به همراه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: بر حسب گزارشات ارائه شده از سوی مسوولان امر سطح پیشرفت خدمات در مرز ریمدان نسبت به سال‌ گذشته پیشرفت داشته اما این‌ها خدمات اولیه است و باید به تدریج گسترش یابد.

آیت‌الله محامی اذعان کرد: در گفت‌وگویی که با زوار پاکستانی داشتم آن‌ها از سطح خدمت‌رسانی راضی بودند اما ما به عنوان میزبان با وجود تشکر از خدمات صورت گرفته اما از سطح خدمات ارائه شده رضایت نداریم و باید به تدریج به دنبال گسترش خدمات باشیم.

وی گفت: هر یک از دستگاه‌های دست‌اندر کار باید به ارزیابی فعالیت‌های خود پرداخته و نقاط قوت و ضعف را مشخص کنند تا با تلاش بیشتر در سال‌های بعد کار را بهتر پیش ببرند.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از حضور خادمان و ارائه خدمت به زوار پاکستانی اربعین خاطرنشان کرد: قطعا اجر شما از زائری که به زیارت می رود بیشتر خواهدبود چرا که او زائر امام حسین(ع) است اما شما کارگزار امام بوده و مشغول ارائه خدمت به زوار آن حضرت هستید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار