حیرت کاربران شبکه‌های اجتماعی از صخره نوردی بدونِ دست یک مرد

چالش صخره نوردی بدون دست یک مرد باعث حیرت کاربران شبکه‌های اجتماعی شد.

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که چالش‌های ترند شده را دنبال می‌کنند. برخی چالش‌های ورزشی، تخصصی‌تر هستند و طبیعتا افرادی که سابقه تمرین در رشته خاصی را داشته باشند، راحت‌تر از دیگران آن چالش‌ها را انجام می‌دهند. اما رابرت مک کافری، صخره نورد ایرلندی علاوه بر انجام دادن یک چالش تمرینی که آنچنان هم برای او سخت نبود، به سرعت توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرد.

رابرت، ویدیویی را برای بیش از ۵۰۰۰ فالوئر خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که در آن در یک چالش صخره نوردی بدون دست در یک سالن ورزشی صخره نوردی در دوبلین شرکت می‌کند.

این ویدئو، رابرت را نشان می‌دهد که تعادل بدنش را با وجود دست هایش که پشت خود نگه داشته حفظ می‌کند. این کوهنورد ایرلندی در حالی که با قدرتی باورنکردنی از دیوار بالا می‌رود، با استفاده از پاهایش وزن بدن خود را کاملاً متعادل نگه می‌دارد.

صخره نوردی با دست‌های بسته

این ویدیو باعث تعجب کاربران شبکه‌های اجتماعی شده و آن‌ها را مبهوت کرده است که چگونه رابرت این چالش را بدون زحمت انجام داده است و بسیاری حتی باور نکردند که با چنین تکنیکی بتوان از صخره تمرینی بالا رفت.

مک کافری توضیح داد این چالش برای تمرین بالا رفتن از صخره بدون دست طراحی شده است تا تمرین و آموزشی باشد برای تقویت و عملکرد پا‌ها در صخره نوردی. او گفت که این چالش علاوه بر اینکه باعث سرگرمی و شادی او شد، تمرین خوبی هم برای تقویت مهارت صخره نوردی با پاهایش بود.

صخره نوردی با دست‌های بسته

او پیش از انتشار ویدئوی خود گمان نمی‌کرد که کار خارق العاده‌ای انجام داده باشد. اما پس از به اشتراک گذاشتن ویدئویی که مهارت او در انجام این چالش را نشان می‌دهد و تعجب فالوئرهایش از توانایی عجیب او، متوجه شد که تصور انجام چنین تکنیکی برای افرادی که تجربه صخره نوردی ندارند چقدر دور از ذهن است.

منبع: روزیاتو 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار