پایگاه امداد و نجات جاده‌ای بران شهرستان پارس آباد کلنگ زنی شد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از کلنگ زنی پایگاه امداد و نجات بین شهری بران شهرستان پارس آباد به مناسبت هفته دولت خبر داد.

حمید قویدل در مراسم کلنگ زنی پایگاه امداد ونجات جاده‌ای بران شهرستان پارس آباد گفت: این پایگاه در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع و محیط اداری ۲۶۰ مترمربع ساخته خواهد شد.

به گفته او پایگاه بران در ۶۰ کیلومتری محور پارس آباد به سمت مشگین شهر قرار دارد و یکی از مناطق حادثه خیز استان به شمار می‌رود و در بحث حوادث جاده‌ای در صدر قرار دارد به طوری که افتتاح این پروژه می‌تواند باعث کاهش حوادث جاده‌ای در این منطقه شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اضافه کرد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امکانات و تجهیزات لازم برای خدمت رسانی به مردم به ویژه در زمان وقوع حوادث برخوردار است و در راستای توسعه تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری این سازمان تمام تلاش خود را بکار می‌برد تا نیرو‌های امدادی، جوانان، داوطلبان و کارکنان آن از این امکانات برای ارائه هرچه بهتر خدمت به مردم بهره گیرند.

گفتنی است، پیش از این دیوارکشی این مجموعه با اعتباری بالغ بر ۳ هزارو ۴۹۶ میلیون ریال هزینه انجام شده به طوری که در حاضر نیز مبلغ یک میلیارد تومان از اعتبارات ۱۴۰۱ جهت تسریح در ساخت پایگاه به این طرح تخصیص داده شده است.

لازم به ذکر می‌باشد این آئین با حضور معاون توسعه منابع و مدیریت انسانی استاندار، نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های پارس آباد؛ بیله سوار و اصلاندوز، فرماندار شهرستان اصلاندوز و مسئولان شهرستانی برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.