نشست شورای برنامه ریزی استان با محور مسکن

در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان، ابعاد مختلف تامین زمین و مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن مورد ارزیابی قرار گرفت.

طرح بازنگری در راستای اجرای مصوبات شورای تامین مسکن با موضوع نهضت ملی مسکن در روستا‌های نجم آباد، فارسیان، حمید آباد و رشتقون در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مورد بررسی قرار گرفت.

رجحانی معاون عمرانی استاندار قزوین در این جلسه اعلام کرد: تاکنون ۶۰ هزار متقاضی در قالب نهضت ملی مسکن، جوانی جمعیت، ایثارگران و افراد حمایتی تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در سطح استان ثبت نام کرده اند که باید با درایت و برنامه ریزی اصولی و دقیق الحاقیه‌های روستا‌ها را با هدف توسعه متوازن و همراه با رشد جمعیت در روستا‌ها شکل گیرد.

لطف الله سیاهکلی مرادی نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی هم گفت: باید متناسب با نیاز جامعه و ضرورت زندگی و رفاه مردم طرح‌های تفصیلی و الحاقیه‌های روستا‌ها افزوده شود.

سیاهکلی مرادی در ادامه خواستار تلاش دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان استان برای تامین زیر ساخت‌ها در روستا‌ها و بهره مندی روستا‌ها از این امکانات شد.

واگذاری ۱۰ هکتار زمین برای ایجاد پردیس فناوری آبیک و همچنین ساماندهی ساختمان‌های مازاد دستگاه‌های اجرایی برای فروش با هدف مولد سازی دارایی‌های دولت از دیگر مصوبات پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.