سخنگوی وزارت امور خارجه مطرح کرد؛

عزم جزم وزارت خارجه برای تحقق منویات رهبر انقلاب و خدمتگزاری به مردم

کنعانی گفت: انتخاب ‎وزارت خارجه به عنوان ‎دستگاه برگزیده، عزم دستگاه دیپلماسی برای تحقق منویات رهبر انقلاب و خدمتگزاری به مردم را جزم‌تر کرد.

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در هجدهمین جشنواره شهید رجایی و مراسم تجلیل از دستگاه‌های برتر در سطح ملی از بین ۲۵ وزارتخانه و سازمان مستقل زیر نظر رئیس جمهور به عنوان دستگاه برگزیده انتخاب شد.

در این مراسم که روز شنبه چهارم شهریور در سالن اجلاس سران و با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان برگزار شد، جایزه دستگاه برگزیده به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه تقدیم شد. 

در همین خصوص ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امروز (چهارشنبه) هشتم مرداد در فضای مجازی نوشت: انتخاب ‎وزارت امور خارجه به عنوان ‎دستگاه برگزیده، عزم کارگزاران نظام در دستگاه دیپلماسی را برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اعمال «سیاست خارجی خوب» و «دستگاه دیپلماسی کارآمد» به عنوان «رکنی اساسی برای اداره موفق کشور» در همکاری هم‌افزا با تمام دولت و خدمت به مردم جزم‌تر کرد.

وی افزود: با گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر، در تداوم راه و آرمان آن عزیزان، با توکل به خدای قادر و متعال و با ایمان به حتمیت تحقق وعده‌ها و بشارت‌های قرآنی، در مسیر حرکت به سوی قله اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی، تلاش بیشتری خواهیم کرد، ان‌شاءالله.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار