لزوم تقویت فضای مجازی با استفاده از روش‌های مستقیم و غیر مستقیم

استاندار فارس بر لزوم تقویت قسمتی از فضای مجازی که در اختیار صدا و سیما قرار دارد تاکید کرد و گفت: نقش صدا و سیما در آگاهی بخشیدن به جامعه پررنگ بوده و همچنان پررنگ خواهد بود.

محمدهادی ایمانیه ضمن تشکر از زحمات همیشگی پرسنل مرکز صدا و سیمای استان، به ویژه در یک سال اخیر به کسب رتبه‌های برتر توسط این مرکز در جمع مراکز استانی اشاره کرد و گفت: صدا و سیمای فارس با وجود اینکه در برخی حوزه‌ها از امکانات قابل توجهی برخوردار نیست، اما همواره با کسب رتبه‌های برتر، سرآمد، پرافتخار و قابل تحسین بوده است و انشاالله این درخشش و استواری همواره مستمر و ادامه‌دار باشد.

او، جهاد تبیین را در آگاه‌سازی و افزایش سطح اطلاعات و آگاهی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان موثر دانست و بر ضرورت اقدامات هدفمند، با تدبیر و قابل درک تاکید کرد و افزود: می‌بایست همه اقدامات، فعالیت‌ها و عملکرد‌ها دارای پیوست جهاد تبیین باشند و به واسطه آن، مسائل، موضوعات و موارد را به صورت درست و صحیح برای مردم توضیح دهید.

ایمانیه تصریح کرد: نقش صدا و سیما در آگاهی بخشیدن به جامعه پررنگ بوده و همچنان پررنگ خواهد بود؛ می‌بایست قسمتی از فضای مجازی که در اختیار صدا و سیماست با استفاده از روش‌های مستقیم و غیر مستقیم تقویت شود.

رئیس شورای مجازی استان اذعان داشت: واکنش به موضوعات، در وقت مناسب یکی از اصول حرفه‌ای کار در فضای مجازی است. در صورتی که جذابیت فضای مجازی و و تبلیغ در آن به درستی رعایت شود دشمن در نبرد ناحق خود، ناکام می‌ماند.

در پایان این دیدار هدیه معنوی از طرف مرکز صدا و سیمای فارس به نماینده عالی دولت در استان تقدیم شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.