تصادف مرگبار در ابتدای جاده رشت تهران

برخورد بامداد امروز ۲ خودروی باری و سواری با یک عابر پیاده در ابتدای جاده رشت تهران، ۳ کشته بر جای گذاشت.

سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان گفت: با گزارش تصادف سواری پژو ۲۰۶ با یک عابر پیاده در ابتدای جاده رشت تهران، نزدیک میدان گیل رشت بامداد امروز به سامانه ۱۱۰ پلیس، مأموران پلیس به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با حضور مأموران پلیس و گروه‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد که سواری پژو به علت سرعت غیرمجاز با عابر جوانی، برخورد و پس از آن به دلیل ناتوانی در کنترل خودرو، با نیسان وانت پارک شده در کنار جاده برخورد می‌کند.

رئیس پلیس راهور گیلان با اشاره به کشته شدن عابر، راننده و سرنشین پژو ۲۰۶ تصریح کرد: کارشناسان پلیس بی احتیاطی راننده پژو در رانندگی با سرعت بالا را علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه تشخیص دادند.

سرهنگ طالبی با بیان اینکه سرعت غیرمجاز وسایل نقلیه از مهم‌ترین دلایل حوادث رانندگی است، توصیه کرد: شهروندان هنگام رانندگی باید با توجه به قوانین رانندگی از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا شاهد بروز چنین حوادث دلخراشی نباشیم.

تصادف مرگبار در ابتدای جاده رشت تهران

فرمانده تیم اعزامی آتش نشانی رشت نیز گفت: ۲ خودروی نجات به همراه ۷ آتش نشان و افسر به محل حادثه واقع در جاده تهران جنب کارخانه آرد اعزام شدند.

به گفته او، عابر پیاده در دم جان باخت و راننده و سرنشین محبوس شده (مرد حدودا ۳۰ ساله) در خودروی ۲۰۶ هم بر اثر شدت صدمات وارده جان خود را از دست دادند.

تصادف مرگبار در ابتدای جاده رشت تهران

فرمانده تیم اعزامی آتش نشانی رشت تصریح کرد: تیم‌های عملیات آتش نشانان ضمن ایمن سازی محل حادثه، نسبت به خارج کردن پیکر‌های ۲ سرنشین فوت شده به وسیله ست‌های هیدرولیک، اقدام کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.