حضور ۲ جوان کرمانشاهی در شانزدهین جشنواره جهانی صلح جوانان

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : ۲ جوان کرمانشاهی به نمایندگی از کشورمان در شانزدهین جشنواره جهانی صلح جوانان ۲۰۲۳ در کشور سریلانکا GYPF شرکت خواهند کرد.

حسین آذرکمند معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : طی یک فرآیند رقابتی در بین جوانان ۱۸ تا ۳۵ از سراسر دنیا، محسن پروانه دبیر سمن شهر خاطره‌ها و امیر کرمیان دبیر سمن گردشگران و طبیعت بانان الیپی از سوی کمیته برگزاری جشنواره جهانی صلح جوانان ۲۰۲۳ سریلانکا GYPF انتخاب شدند.

وی افزود: در مجموع ۲۵۰ جوان از کشور‌های مختلف در جشنواره جهانی صلح جوانان در مرحله نهایی این فرایند انتخاب شدند که از کشورمان تنها نام محسن پروانه و امیر کرمیان دیده می‌شود که به نمایندگی از ایران در این رویداد بزرگ شرکت خواهند داشت.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ادامه داد: جشنواره جهانی صلح جوانان ۲۰۲۳ از ششم تا دهم مهرماه سال جاری در شهر کلمبو در کشور سریلانکا برگزار خواهد شد.

آذرکمند یادآور شد: جشنواره جهانی صلح جوانان یک پلت فرم بین المللی شناخته شده است که جوانان را از کشور‌ها و زمینه‌های مختلف برای ترویج صلح، گفتگو و تغییرات مثبت اجتماعی گرد هم می‌آورد.

وی افزود: سال گذشته، پانزدهمین جشنواره جهانی صلح جوانان-GYPF،۰۲۲ در مرکز بین المللی جوانان در کوالالامپور، مالزی برگزار شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.