افتتاح ۵ طرح زیرساختی در بندر خرمشهر

پنج طرح زیرساختی همزمان با هفته دولت در بندر خرمشهر افتتاح شد.

پنج پروژه زیرساختی به مناسبت هفته دولت و  با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و به صورت ویدئو کنفرانس  در اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

علی عسکری مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر در جریان این افتتاح در جمع خبرنگاران گفت: پروژه ارتقاء شبکه اطفا حریق، تعمیرات اساسی دیوار پیرامونی و کانال‌های بتنی، تعمیرات اساسی درب‌های ورود و خروج، تعمیرات اساسی کمپرسورها، فن‌ها و لوازم اندازه گیری پکیج‌های تهویه و سایه‌با‌ن‌های پکیج‌ها، تعمیرات اساسی سقف و محوطه ترمینال مسافری و تعمیرات انبار مقابله با آلودگی و نجهیران دریایی از جمله این پروژه‌ها است.

او اعتبار این طرح‌های به بهره برداری رسیده را  ۲۱۹ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در پی آن حدود ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم به کارگیری می‌شوند.

در بنادر آبادان، اروندکنار و چوئبده نیز طرح‌های  اسکله هزار تنی و تعمیر اساسی یک پست اسکله، دو انبار ۲ هزار متر مربعی نگهداری کالا، ترمیم و روکش آسفالت جاده‌های دسترسی به بنادر سه گانه آبادان، چوئبده و اروندکنار، ساختمان آتش نشانی در بنادر اروندکنار و چوئبده با اعتبار ۲۱۱ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.