تردد روان در مرزهای شلمچه و چذابه

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت : تردد زائران در حال حاضر در ورود و خروج از مرزهای شلمچه و چذابه روان است.

سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در بازدید از پایانه مرزی شلمچه گفت: تردد روانی در مرز‌های شلمچه و چذابه برقرار است و زائران از تمام امکانات رفاهی مورد نیاز در این ۲ مرز بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به تردد اتباع خارجی از دو مرز استان خوزستان، افزود: خدمات خوبی در زمینه تامین خوراک، بهداشت، درمان، حمل و نقل و .. به زائران ارائه می‌شود و زائران بدون معطلی از مرز عبور می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با بیان اینکه رفته رفته وارد روز‌های اوج بازگشت زائران می‌شویم، گفت: در سه روز آینده بالاترین حجم تردد را در خروج از کشور شاهد خواهیم بود، اما یکی از حسن‌های این مراسم بازگشت به موقع زائران است و زوار پس از انجام مناسک زیارت، به کشور باز می‌گردند.

سردار شاهوارپور با اشاره به آمادگی ۱۰۰ دستگاه اتوبوس از مجموعه جوان سیر ایثار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ادامه داد: حجم سنگین بازگشت زائران با تمهیدات اندیشیده شده، تسهیل خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: امسال امکاناتی که توسط سازمان منطقه آزاد اروند در شلمچه فراهم آمده نسبت به سال گذشته بهتر بوده، کار‌ها زودتر آغاز شده و برنامه‌ریزی‌ها بهتری انجام شده است، اما هنوز تا وضعیت مطلوب فاصله داریم و با توجه به اینکه اربعین در فصل گرما قرار گرفته باید امکانات موجود تقویت و به‌روز شود.

شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه اربعین حسینی استان خوزستان هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.