۱۵ طرح در حوزه برق و بهسازی معابر روستایی سبزوار به بهره‌برداری رسید

همزمان با ششمین روز هفته دولت ۱۵ طرح حوزه برق و بهسازی معابر روستایی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار، یکی از نمایندگان غرب خراسان رضوی در مجلس و مسوولان شهرستان با اعتبار هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال به ثمر نشست.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار روز سه شنبه در حاشیه آیین بهره برداری از این طرح‌ها به خبرنگار ایرنا گفت: این طرح‌ها شامل تبدیل و تقویت ۱۵۰ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، بهبود کیفیت ولتاژ مشترکان، ایجاد ۵۸ دستگاه پست توزیع عمومی برای تامین برق مشترکان شهری و رفع افت ولتاژ مشترکان و اصلاح و بهسازی کامل شبکه برق ۲۳ روستا در قالب طرح‌های طرح بهارستان بوده است.

حسین ابراهیمی کردیانی افزود: هوشمندسازی هزار و ۶۴۰ دستگاه لوازم اندازه‌گیری مشترکان در راستای پایداری و کاهش تلفات شبکه، توسعه ۱۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف به منظور تامین برق مشترکان شهری و روستایی، نصب هزار و ۱۵۰ دستگاه چراغ ال‌ای دی پربازده در نقاط مختلف شهری و روستایی و نصب تجهیزات حفاظتی بر روی شبکه برق در راستای پایداری شبکه و کاهش خاموشی‌ها دیگر طرح‌های مورد بهره برداری حوزه برق شهرستان بود.

وی تصریح کرد: همچنین به مناسبت هفته دولت طرح‌های بهسازی و آسفالت معابر در روستا‌های "رباط سرپوش" به مساحت ۶ هزار و ۸۰۰ متر مربع، "دولت آباد" پنج هزارو ۶۲۵ متر، "سنگ سفید" سه هزار متر و "کهنه آب" هفت هزار و ۳۱ متر اجرا شده است.

ابراهیمی افزود: طرح بهسازی و آسفالت معابر روستا‌های "ابارش" به مساحت پنج هزار و ۶۲۵ مترمربع، "افچنگ" پنج هزار و ۹۵۲ متر، "باغجر" پنج هزار و ۲۵۰ متر و روستای "ایزی" ۶ هزار متر اجرا و به بهره برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: همزمان با هفته دولت در مجموع ۶۵ طرح در حوزه‌های مختلف صنعت، معدن، کشاورزی، آموزش و خدماتی با اعتبار سه هزار و ۵۰۰ میلیارد در شهرستان سبزوار به بهره‌برداری می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.