رئیسی در نشست خبری با اصحاب رسانه:

پروژه‌ای که ۲۰ سال دست خارجی‌ها خاک خورد، ایرانی‌ها ۲۰ ماهه تمام کردند

رئیس جمهور گفت: دشمن در عرصه ناامید کردن مردم و منزوی کردن کشور ناموفق بود و به اهداف خود نرسید.

نشست خبری آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان با حضور بیش از ۲۵۰ خبرنگار داخلی و خارجی، عکاس و تصویربردار برگزار شد.

رئیس جمهور در ابتدای نشست خبری با تشکر از اصحاب رسانه برای اطلاع رسانی و نقد‌های منصفانه آن‌ها تشکر کرد و گفت: ارتباط دولت با اصحاب رسانه یک ضرورت است چرا که برای انعکاس نظر مردم به مسئولین و دولتمردان لازم است و این می‌تواند باعث شود تا مردم و مسئولین با یکدیگر مرتبط باشند تا در جریان مشکلات مردم دولتمردان قرار گیرند.

وی ادامه داد: دولت کار خود را در حال شرایط نه چندان خوبی در اقتصاد شروع کرد. شرایطی که با کاهش کالا‌های اساسی، کرونا و مسائلی از این دست داشتیم و صاحب نظران عنوان می‌کردند که دولت به چه شکل می‌تواند این شرایط را مدیریت کند، اما با کمک نیرو‌های داخلی خود کار را آغاز کردیم.

شاخص‌های کشور نشان از رشد و پیشرفت دارد

رئیسی بیان کرد: ناباوری برای خیلی‌ها بود. برای شرایط کشور، اما ما ظرفیت‌های فراوانی برای کشور می‌بینیم. با تغییر گفتمان دولت برای با مردم بودن و نگاه به ظرفیت‌های داخل کشور و رجوع به داخل این گفتمان توانست بسیاری از مسائل را حل کند.

وی ادامه داد: شرایط به نحوی شد که با کمک مردم و کادر درمانی و بهداشتی و وضعیت کرونایی در مدتی کوتاه عوض شد. کسری بودجه نزدیک به ۴۸۰ میلیارد دلار می‌توانست مشکل ساز شود، اما جبران شد وضعیت تورمی غریب به ۶۰ درصد به ۴۶ درصد فعلی تبدیل شد.

رئیسی افزود: شرایط متفاوت شد به نحوی که رشد اقتصادی در ۱۴۰۰، ۴ درصد را نشان داد و در سال گذشته نیز همین ۴ درصد رشد اقتصادی داشتیم و این نشان از آن دارد که در کشور امید وجود دارد. تمامی شاخص‌ها نشان دهنده رشد، تلاش و پیشرفت است و وضعیت اشتغال به ۸.۲ رسید که بیست و سه استان عنوان کرده‌اند که بیکاری در آن‌ها بسیار متفاوت با گذشته شده است. 

دشمن می‌خواهد مردم را ناامید کند

رئیس جمهور بیان کرد: احیای کارخانه‌های تعطیل و نیمه تعطیل در کانال ۵ هزار تا قرار گرفت و ۵ هزار کارخانه در کشور به کار بازگشت. تمامی این شاخص‌ها نشان می‌دهد ظرفیت‌ها و تلاش‌هایی که انجام شده جواب داده است. دشمن ۲ راهبرد را دنبال می‌کرد. یک منزوی کردن کشور و مایوس کردن مردم و در هر دو راهبر د شکست خورد.

وی اظهار کرد: دشمن در بعد منزوی کردن موفق شد. ما اعلام کردیم برجام اولین و آخرین موضوع مورد بررسی ما نیست. ما مسئله ارتباط با همسایگان را دنبال کردیم و موفق شدیم. ارتباط با کشور‌های اسلامی را که دچار وفقه بود را دنبال کردیم و سطح روابط خود را در تمامی حوزه‌ها با کشور‌های همسو متفاوت کردیم و ۱۴ درصد رشد ارتباط تجاری و اقتصادی با کشور‌های منطقه داریم.

رئیسی ادامه داد: خیلی ظرفیت‌ها در کشور وجود دارد و می‌توان با بسیاری از کشور‌ها با عضویت در سازمان‌های بین المللی کار‌های بزرگی کنیم لذا دشمن در سیاست منزوی کردن ایران اسلامی موفق نبود و در این راهبرد شکست خورد.

رئیس جمهور بیان کرد: در حوزه ناامید کردن مردم هم همانگونه است. در سراسر کشور تلاش کردن که مردم را عصبانی کنند، اما مردم هوشیارانه دشمن را ناکام گذاشتند.

دشمن با اغتشاشات به دنبال رسیدن به اهداف خود بود

رئیسی گفت: دشمن احساس کرد که کشور ما در حال پیشرفت است و همین شد که به ایجاد اغتشاش روی آوردند و غربی‌ها به این موضوع دل بستند و تصور کردند که با همین اغتشاشات می‌توانند به اهداف خود برسند. در این حوزه هم مردم، دشمن را ناکام گذاشتند. غربی‌ها دوباره آماده بازگشت بودند و پیام‌هایی برای بازگشت به میز مذاکره دادند. 

رئیس جمهور گفت: دشمن در عرصه ناامید کردن مردم و منزوی کردن کشور ناموفق بود و به اهداف خود نرسید.

وی تصریح کرد: در سفر‌های خارجی ما محصولات دانش بنیان را با خود همراه می‌کنیم و امروز روزی برای ایران اسلامی است که می‌توانیم نام ایران فناور را برای آن بگذاریم.

رئیس جمهور بیان کرد: دشمنان به دنبال آن هستند که ناامیدی را القا کنند. پروژه روز گذشته‌ای که در پارس جنوبی افتتاح شد جلوه بزرگی از کاری بود که توسط جوانان ایرانی به ثمر رسید.

رئیسی ادامه داد: ما برای مشکلات اقتصادی بررسی و برنامه ریزی کردیم و برای ناترازی در حوزه برق، آب، گاز، بودجه‌ای و بانکی برنامه ریزی شده و در برنامه هفتم برای تراز شدن همه آن‌ها برنامه ریزی کردیم و این برنامه ریزی همراه حرکت و اقدام است. ۲۲ هزار مگاوات ناترازی برق داشتیم و ۷ هزار مگابایت آن به کار بازگشته است و در این موارد کار مدیریتی بزرگی انجام شده است.

رئیس جمهور گفت: برای ۱۰ هزار روستا هدفگذاری کردیم. توجه به قشر محروم از موضوعاتی بوده که دولت به آن اهتمام داشته است. هم پرداخت یارانه‌ها و هم اختصاص زمین و دادن تسهیلات از اقدامات ما بوده است. رایگان شدن آب، برق و گاز برای خانواده‌های کم در آمد از برنامه‌های دولت بوده است.

رئیسی تصریح کرد: با حضور مردم خیلی از مسائل حل می‌شود. در بهار امسال ۲۵ میلیون از مردم در رویداد‌های فرهنگی و هنری با نشاط شرکت کردند و در عید امسال بیش از ۵ میلیون سفر داشتیم و این نشان از آن است علی رغم گلایه‌ها و خواسته‌های مردم حضور آن‌ها جدی و با اعتقاد و امید است و امیدواریم در دولت بتوانیم راه را طی کنیم همچنان که رهبری فرمودند به قله نزدیک هستیم و در این مسیر ناامیدی به خود راه نخواهیم داد.

با انصاف باشیم

رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که «دستاورد‌های دولت سیزدهم از سوی برخی جریانات اصلاح طلب نادیده گرفته می‌شود و حتی تمسخر قرار می‌گیرد، واکنش دولت به این جریانات چیست؟»، گفت: انصاف خوب است. اشکال ندارد که با نقد همراه باشد، اما آنچه انجام شده و تلاش‌ها را ببینند. ممکن است در حوزه‌ای هم موفق نباشیم، اما باید شفاف به مردم گفت که چه مشکلاتی وجود دارد.

وی اضافه کرد: ما باید این‌ها را در سبد نظام ببینیم. دیدگاه‌ها متفاوت است، اما نباید به منافع ملی بی تفاوت بود. همه یک مردم داریم و آن منافع مردم است و باید نسبت به آن شکرگذار باشیم و آن جایی که نقصی وجود دارد مشکلی نیست که بازگو شود.

رئیس جمهور گفت: ما نباید مشکلات را به مردم منتقل کنیم. ما آمدیم مشکل جامعه را حل کنیم نه اینکه مردم را نگران کنیم. بنای ما حل مشکل است.

وی افزود: چالش‌های موضوع ارز ۴۲۰۰ تومانی همواره در رسانه‌ها و از سوی اقتصاددانان به عنوان مسئله مطرح بود و بنای دولت حل چالش و رفع آن است. با چنین نگاهی آمدیم و برخلاف مسئولان و دولت‌های گذشته از کنار موضوعات عبور نمی‌کنیم و در مسیر حل مسئله از همه نخبگان استفاده می‌کنیم.

پیگیری چندجانبه مصوبات سفرهای استانی

رئیس جمهور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «دولت سیزدهم به سفر‌های استانی اهتمام ویژه‌ای دارد، برخی معتقدند که از راه دور هم می‌توان امورات و تصمیم‌گیری‌ها را انجام داد و نیازی به حضور میدانی نیست. نظر شما در خصوص سفر‌های استانی چیست؟»، گفت: برخی در اوایل دولت بابت سفر‌های استانی به ما انتقاد می‌کردند. باور من این است که رفتن به استان‌ها و شنیدن سخن آن‌ها کمک می‌کند به دولت و تجربه نیز همان را نشان می‌دهد. به نظر من حضور در استان‌ها بسیار مهم است و باید در میدان بود. توصیه من به تمامی وزرا و استانداران نیز همین است که سفر کنید و با مردم صحبت کنید. این مهم است و باید پیگیری شود تا مشکلات حل شود.

وی ادامه داد: پیگیری مصوبات سفر‌ها را چندجانبه دنبال می‌شود و مردم بدانند این سفر‌ها همراه با اقدام و عمل است.

اقتصاد را به آمریکا وابسته نمی‌کنیم

رئیس جمهور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «برخی جریانات سیاسی نقش نهاد‌های چندجانبه مثل بریکس و شانگهای را در کاهش آثار تحریم‌های بین‌المللی دست کم می‌گیرند، نظر شما در خصوص این نقش چیست؟»، گفت: غربی‌ها میز مذاکره را ترک کردند و به اغتشاشات دل بستند. پرونده رفع تحریم‌ها پرونده ما نبود و یکی از پرونده‌های ما عضویت در ائتلاف‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای بود. 

وی ادامه داد: شانگهای یک ائتلاف منطقه‌ای است که بسیار نقش آفرین است. هم در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی و هم در صلح و امنیت مهم است. اینکه برخی می‌گویند راهکار برون رفت از مشکلات لبخند آمریکایی‌ها است باید بگویم ما منتظر لبخند آمریکایی‌ها نیستیم و اقتصاد مردم را به آن‌ها وابسته نمی‌کنیم. 

رئیسی بیان کرد: ائتلاف بریکس و شانگهای و عضویت در آن می‌توان در مقابل یکجانبه گرایی آمریکایی‌ها نقش مهمی را ایفا کند. ایران کشور بسیار با ظرفیتی است و کشور‌های دیگر ما را می‌شناسند.

رئیس جمهور گفت: عضویت ایران در بریکس و شانگهای و حضور در ائتلاف منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای بسیار درست است. مسئله رفع تحریم را دنبال می‌کنیم، اما اینکه آن‌ها بخواهند برای ما تصمیم بگیرند را قبول نخواهیم کرد.

به آنچه در انتخابات گفتیم پایبند هستیم

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به سمت دوقطبی سازی بی سابقه‌ای در جامعه پیش می‌رویم. دختر شما در دوران رقابت‌های انتخاباتی بیان کرد که پدر من به دنبال ساخت دیوار بین مردم نیست، گفت: معتقد نیستیم که در کشور التهاب وجود دارد. در جامعه ما اختلاف نظر است، اما جامعه دارای انسجام است و القای دشمن دو قطبی بودن است، اما می‌دانیم نقاط اشتراک در جامعه بسیار بالا است. التهاب در دشمن وجود دارد لذا معتقدیم التهاب در جریانی است که در مقابل انقلاب اسلامی هستند.

وی ادامه داد: جامعه ما ضمن وجود مشکلات بسیار زیاد جامعه منسجمی است. یادتان است که اقتصاددان‌ها نامه‌ای نوشتند و از تورم سه رقمی در کشور گفتند؛ چرا اکنون سخن نمی‌گویند؟

رئیسی اظهار کرد: نسبت به مسائل اجتماعی مشاهده شد که در روز‌های اغتشاشات ما در دانشگاه‌ها بودیم و در خیابان‌ها بودیم و هم استقبال مردم را دیدیم و هم اعتراض مردم. این نشان از اعتراض است و نه التهاب. حتما بدانید آن نگاه و آن وعده‌هایی که در انتخابات دادیم را به یاد داریم و به آن وفادار هستیم و به آنچه در انتخابات گفتیم پایبند هستیم و سخنان خود را از یاد نمی‌بریم.

دانشگاه نباید اجازه قانون شکنی بدهد

رئیس جمهور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «باتوجه به اغتشاشات سال گذشته و نقش آفرینی برخی اساتید در این فضا، دولت هیچ اقدام اساسی تا کنون برای برخورد با متخلفان نداشته است. اساتیدی هم که به تازگی برکنار شدند معلوم نیست که دلایل سیاسی دارد و یا به دلایل علمی صورت گرفته، رویکرد دولت در این خصوص چیست؟»، گفت: حفظ محیط علم و دانش در گرو حفظ آرامش در دانشگاه‌ها است که بستگی به کار مدیر و دانشجو و همه دست‌اندرکاران در دانشگاه دارد.

وی ادامه داد: نباید نشاط علمی در دانشگاه دچار مشکل شود. من هر مسئولیتی که داشتم در دانشگاه بودم و هر جایی که جلسه‌ای نبود من متقاضی جلسات در دانشگاه بودم و معتقد هستم که به تاسی از رهبری ما باید حرف‌ها را بشنویم و با تمامی جریان‌ها صحبت کنیم البته اکنون برخی دچار غفلت شدند و محیط دانشگاه را از محیط علم اندوزی به محیطی دیگر تبدیل کردند و در اینجا با عفو بزرگ مقام معظم رهبری به کسانی که تخلف کرده بودند قرار بر این شد که عفو شامل حال آن‌ها شود.

رئیسی بیان کرد: اگر افراد نادری بخواهند قانون شکنی کنند دانشگاه نباید اجازه ندهد. در دانشگاه چارچوبی وجود دارد و حتما باید نسبت به دانشگاه مسئله قانون محوری و انضباط را مورد تاکید قرار داد و حافظ آن نیز دانشجویان و اساتید هستند، اما تاکید آن است که فضای دانشگاه با نشاط، علمی و با توجه به قانون باشد.

حفط ارزش پول ملی از مهمترین اقدامات دولت است

رئیس جمهور در پاسخ به سوال خبرگزاری صداوسیما مبنی بر اینکه «برنامه دولت برای توزیع عادلانه‌تر یارانه‌ها برای رفع فقر مطلق در سال پیشرو چیست؟»، گفت: با اصلاح اقتصادی که در سال گذشته انجام شد دهک‌های متفاوت مبلغ تا ۴۰۰ هزار تومان را دریافت نمی‌کردند. زیرساخت‌های کالابرگ آماده نبود و به دوستان در مجلس نیز گفتیم این موضوع در دی ۱۴۰۱ زیرساختش آماده شد و به صورت آزمایشی در استان‌ها اعمال شد و برای اینکه سفره مردم دچار تلاطم نشود این کار توسعه پیدا کرد.

وی اظهار کرد: مبلغ ۴۵ هزار تومان اکنون به ۵۲۰ هزار تومان تبدیل شده، اما آن چیزی که مورد توجه دولت است آن است که قیمت‌ها ثبات پیدا کند و کاهشی شود و این در گرو آن است که اقدامات اقتصادی دولت بتواند رشد کند و با وجود نخواستن دشمن و عددسازی آن‌ها ارزش پول ملی روز به روز افزایش پیدا کند.

رئیسی اضافه کرد: بنای دولت ثبات در بازار است و حفط ارزش پول ملی از مهمترین اقدامات دولت است لذا برنامه دولت علاوه بر توزیع عادلانه یارانه‌ها است و از آن طرف کار‌های بزرگی است که در حوزه اقتصادی انجام می‌شود.

رئیس جمهور در پاسخ به سوال شبکه العراقیه مبنی بر اینکه «در آستانه راهپیمایی میلیونی اربعین خبر رسیده که حضور ایرانی‌ها در این مراسم حدود ۴ تا ۵ میلیون است. چه هماهنگی‌هایی با دولت عراق جهت برگزاری هرچه بهتر این مراسم انجام شده است؟»، گفت: من از دولت و ملت عراق صمیمانه تشکر می‌کنم. دوات عراق تمام امکانات را برای بهتر برگزار شدن مراسم اربعین به کار گرفته است.

وی افزود: دولت ایران تلاش کرده زیرساخت‌ها به شکلی باشد تا زیارتی ارزان و آسان برای زائرین انجام شود. حضور مردم در این عرصه بسیار با ارزش و مهم است. من از تمامی همکارانم در دولت تشکر می‌کنم و همچنین از مردم خودمان، ملت و دولت عراق تشکر می‌کنم و امیدوارم این همکاری ملت ایران و عراق جلوه جامعه اسلامی باشد و امیدواریم نسبت به سال‌های گذشته اربعین بسیار با شکوه‌تری را امت امام حسین (ع) رقم بزنند.

ملت ایران تهدید‌ها را تبدیل به فرصت می‌کند

رئیسی درباره موفقیت‌های دولت سیزدهم با وجود مشکلاتی که در داخل و خارج برای آن ایجاد می‌کنند، گفت: اولین علت موفقیت در دولت توکل به خدا است و بدانیم که قدرت در دست خداوند است. دومین رمز موفقیت ما اعتماد به داشته‌های ملت بزرگ ایران است چون ملت ما ظرفیت بالای دارد. سومین نکته امید به آینده است و دشمن می‌خواهد ما امید نداشته باشیم و ما باید آن را ناامید کنیم و وادار به عقب نشینی کنیم.

رئیس دولت سیزدهم بیان کرد: در سفر‌های خارجی از ما می‌پرسند چگونه با تحریم‌ها این مقدار پیشرفت کردید که ما می‌گوییم ملت ایران تهدید‌ها را تبدیل به فرصت می‌کند. اکنون در صنایع نظامی و هسته‌ای که بیشترین تهدید را داشتیم بهترین شرایط را داریم. ما برای به دست آوردن یک قطعه بسیار مشکل داشتیم، اما اکنون کار‌های جوانان ما در این موارد بسیار بی‌نظیر است.

وی اضافه کرد: من معتقد هستم اگر سیاست‌های امام بزرگوار و رهبری را انجام دهیم تمامی مشکلات حل می‌شود. بنای دولت ما توجه به قانون و قانونمداری است و این‌ها رموز موفقیت است. فکر می‌کنم با این نگاه موفقیت‌های بسیاری را ملت ما پیش رو دارند.

به دنبال خودکفایی در تولید کاغذ هستیم

رئیس جمهور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «برنامه‌های دولت برای افزایش سرانه مطالعه و کاهش قیمت کتاب چیست؟»، گفت: دغدغه فرهنگی بسیار مهم است. قیمت کتاب به قیمت کاغذ بازمی‌گردد و ما در این امر می‌توانیم خودکفا شویم، چون زمینه‌هایی داریم تا دیگر کاغذ وارد کشور نکنیم.

وی ادامه داد: میزان تولید کاغذ ما قابل قبول نبود و در این ۲ سال افزایش چشمگیری پیدا کرده و کتب درسی ما اکنون با کاغذ تولید داخل چاپ و توزیع می‌شود. این کار را باید ادامه دهیم و به دنبال خودکفایی در تولید کاغذ هستیم. وزارت ارشاد و دولت در حال کار هستند و به زودی به همه عزیزان اعلام می‌کنیم که در تولید کاغذ به خودکفایی می‌رسیم و زمان این حرکت بزرگ نیز زمان دوری نیست.

طلبی از ژاپن نداریم

رئیس جمهور پاسخ به سوال روزنامه آساهی ژاپن مبنی بر اینکه «بنا بر گزارش‌ها، سرمایه بلوکه شده ایران در ژاپن یک میلیارد و پانصد میلیون دلار است. آیا دولت ایران برنامه‌ای برای آزادسازی این مبالغ دارد؟ آیا شما برنامه‌ای برای سفر به ژاپن دارد؟»، گفت: ما ارتباط خود را با همه کشور‌هایی که می‌خواهند با ما ارتباط داشته باشند خوب است و هر کشوری که دست دوستی به طرف ما دراز کند دست او را به گرمی می‌فشاریم و هر کشوری که بخواهد به ما تعدی کند دست او قطع می‌شود.

وی بیان کرد: ما به دنبال توسعه روابط با ژاپن و تمامی کشور‌های دوست هستیم. یکی از کار‌هایی که دنبال کردیم آزادسازی پول‌های خو د در کشور‌ها است.

رئیس جمهور تصریح کرد: توصیه ما به دولت ژاپن این است که مستقل باشد و تحت تاثیر آمریکا نباشد. خوب است که ژاپنی‌ها که ظلم‌های آمریکایی‌ها را دیدند تحت تاثیر آن‌ها نباشند.

رئیس جمهور گفت: در صورت زمان مقتضی به ژاپن سفر می‌کنم و روابط ما با ژاپن روابط خوبی است.

رئیسی در ادامه بار دیگر به سوال خبرنگار ژاپنی که درباره اموال بلوکه شده ایران در ژاپن پرسیده بود، اشاره کرد و گفت: ما قبلا اعلام کردیم که پول بلوکه شده ما تنها در کره جنوبی است و اگر در جاهای دیگر پولی داریم، در اختیار بانک مرکزی ما است. لذا؛ پول بلوکه شده‌ای در کشورهای دیگر نداریم.

دولت در مذاکرات کوتاهی نکرد

وی در پاسخ به سوالی درباره برجام گفت: اشکال ما به گذشته‌ها آن است که ما این موضوع را تک گزینه‌ای نمی‌دانیم. ما با موضوع برجام درست برخورد کردیم و از همان ابتدا نکاتی را مطرح کردیم که در راستای برجام بود البته ما معتقدیم که در اصل قرارداد نکاتی رعایت می‌شد که اکنون با گرفتاری‌های کنونی مواجه نمی‌شدند و معتقدیم که قرارداد باید به گونه‌ای دیکر تنظیم می‌شد.

رئیس دولت سیزدهم اظهار کرد: آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها به تعهدات خود عمل نکردند و تنها ایران به تعهدات خود عمل کرد و آژانس نیز ۱۵ بار اعلام کرد که ایران انحرافی در برنامه هسسته‌ای خود نداشته است.

وی ادامه داد: برجام، موضوعی کاملا سیاسی است و ما می‌دانیم مسئله آن‌ها هسته‌ای نیست و در همین منطقه ما کسی سراغ صهیونیست‌ها که کلاهک هسته‌ای دارند نمی‌رود، اما برای آنکه بهانه را از آن‌ها بگیریم میز مذاکره را ترک نکردیم و اکنون می‌گویند به دنبال مذاکره هستیم. 

رئیس جمهور بیان کرد: دولت در مذاکرات هیچ کوتاهی نکرد و تاکید دارد که باید تحریم‌ها برداشته شود تا ملت ایران بتوانند از فواید آن استفاده کنند، اما آن‌ها با اعمال تحریم‌ها به دنبال متوقف کردن ما هستند و در جبهه دیگر به دنبال انجام دادن کار‌های خود برای مردم هستیم.

اینترنت باید آزاد باشد

رئیسی درباره دستاورد‌های دولت در زمینه اینترنت و فضای مجازی گفت: اینترنت در فضای زندگی مردم است و همه به آن نیاز دارند و ارتباطا ت خود را انجام می‌دهند و موضوع مهمی است.

وی بیان کرد: از همان ابتدا تاکید داشتیم که فضای اینترنت باید به گونه‌ای باشد که دسترسی‌ها آزاد باشد و کار فیبر نوری وزارت ارتباطات در همین راستا است.

رئیس جمهور اضافه کرد: نسبت به شبکه ملی ارتباطات در دولت تا ۶۳ درصد کار آن انجام شده و تا آخر سال به ۸۰ درصد می‌رسد. نسبت به دسترسی همه شهروندان حتی سرگرمی‌های مردم بنا داریم بهتر شود. فضای شبکه‌های ارتباطی ما آمادگی حضور پلتفرم‌های خارجی را دارد و به آن‌ها اعلام کردیم همان‌گونه در کشور‌های دیگر پاسخگو هستند باید در کشور ما نیز پاسخگو باشند و اکنون هم می‌گوییم پلتفرم‌های خارجی فعالیتشان در ایران مشکلی ندارد، اما باید نسبت به اقدامات خود به ما پاسخگو باشند.

رئیس جمهور بیان کرد: نسبت به معیشت مردم باید بگویم که اقداماتی که دولت می‌کند برای تاثیر در معیشت مردم است. افزایش تولید و تجارت خارجی در زندگی مردم موثر است و همه این‌ها می‌تواند در شاخص‌های ما درباره رشد اقتصادی و زندگی مردم موثر باشد.

وی ادامه داد: آن چیزی که مستقیم مربوط به کالا‌های پروتئینی است باید از دلاریزه بودن خارج شود به نحوی که قیمت دلار تاثیری بر سفره مردم نداشته باشد و این به کار و تلاش نیاز دارد تا مردم ما نسبت به معیشت خود بیش از همیشه احساس آرامش داشته باشند.

رئیس دولت سیزدهم برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو گفت: از افتخار ایران آن است که همه نهاد‌ها با رای مردم شکل می‌گیرد. از افتخارات نظام توجه به نقش مردم و جمهوریت در کنار اسلامیت آن است. امام ما به رای مردم اعتقاد داشت و رهبری نیز عنوان کردند که انتخابات ما باید مشارکتی و همراه با سلامت باشد.

رئیسی تصریح کرد: مشارکت مردم بسیار اهمیت دارد و باید حضور در صندوق رای حداکثری باشد. دولت برای مشارکت مردم همه تلاش خود را می‌کند و هر چه حضور مرم حداکثری باشد پشتوانه محکمتری برای رای گیرنده‌ها خواهد بود و تلاش ما مشارکت حداکثری مردم است.

وی گفت: کاهش نزولات آسمانی را داریم، اما ملتی هستیم که تهدید را به فرصت تبدیل می‌کنیم و در این موارد برنامه‌هایی داریم لذا با برنامه ریزی خود با همه خشکسالی و کمبود نزولات بنای ما آن است که کمبود آبی در شهر‌ها و روستا‌ها کمتر شود، اما درباره همسایگان قرارداد‌هایی از قبل وجود دارد و تاکید ما پایبندی به این قراردادهاست و مشخصا درباره آب سیستان و بلوچستان در کشور افغانستان پیگیری‌های توسط نماینده ما انجام شد و کارشناسان ما بررسی‌هایی کردند که این اقدامات در دست پیگیری است و به دنبال آن هستیم که قرارداد‌های ما با کشور‌های همجوار اجرایی شود و علی‌رغم تنش‌های آبی در کشورمان با رعایت صرفه جویی در آینده مشکل آبی نداشته باشیم.

اولین مدعی مبارزه با فساد دولت است

وی درباره مبارزه با فساد در دولت سیزدهم گفت: مبارزه با فساد از کار‌های مهم دولت است و باید بستر‌های فسادزا مشخص شود. ما همه دستگاه‌های نظارتی را خواستیم و از همه گزارش گرفتیم. در این دولت بنای ما مبارزه با فساد است.

رئیسی ادامه داد: سامانه‌های بسیاری در این دولت فعال شده است. تمامی این سامانه‌ها در جهت شفاف سازی و جلوگیری از فساد بسیار مهم بوده است. امروز رسما بانک مرکزی و وزارت اقتصاد بدهکاران بزرگ را اعلام می‌کنند و شفافیت در دولت موجب جلوگیری از فساد شده است.

رئیس دولت سیزدهم بیان کرد: در جلوگیری از گلوگاه‌های فساد گام‌های خوبی برداشته شده و در مواردی هم برخورد شده است. در انتخابات هم گفتیم اولین مدعی مبارزه با فساد دولت است.

وی اضافه کرد: بازرسی‌های درون سازمانی را راه اندازی کردیم در عین حال از هر گزارش مردمی استقبال می‌کنیم و دولت عنوان می‌کند از هرگونه فساد که دستگاه‌ها را از خدمت به مردم وامی‌دارد باید جلوگیری شود. نگاه رسانه‌ها کمک بزرگی است که اگر تخلفی را می‌بینند آن را مطرح کنند چون باعث پیگیری ما می‌شود و امیدواریم شاهد کاهش فساد باشیم.

رژیم صهیونیستی از همیشه آسیب پذیرتر است

وی در پاسخ به سوالی در ارتباط با تحرکات رژیم صهیونیستی در مناطق مرزی سوریه و نگاه ایران به این تحرکات گفت: شرایط لبنان، سوریه، منطقه و محور مقاومت با قبل تفاوت دارد. امروز مشاهده می‌کنیم که ابتکار عمل به دست مجاهدین فلسطینی و لبنانی است.

رئیس جمهور بیان کرد: مقاومت از همه زمان‌های گذشته قوی‌تر است و صهیونیست‌ها از همیشه آسیب پذیرتر هستند لذا این تحرکات نمی‌تواند خللی برای مقاومت ایحاد کند البته وجود سید حسن نصرالله وجود با برکتی است که توانسته اعتماد تمامی ادیان را داشته باشد. همه منطقه به حزب الله اعتماد دارد و با جایگاه امروز مقاومت، تحرکات صهیونیست‌ها به جایی نخواهد رسید که این امر نشان از رو به افول بودن قدرت آن‌ها است.

وی درباره تحریم‌های آمریکایی‌ها گفت: آمریکایی‌ها می‌گویند فشار حداکثری به ایران با شکست کامل مواجه شده و ملت ما با مقاومت خود آن‌ها را به عقب نشینی وادار کرد.

اهانت به قرآن، اهانت به همه مقدسات است

رئیس جمهور در پاسخ به سوالی درباره اهانت به قرآن کریم اظهار کرد: این مسئله بسیار مهم است و اهانت به قرآن، اهانت به همه مقدسات است.

وی ادامه داد: این موضوع اهانت به انسان و آزادی است. قرآن کتاب انسان ساز است و برنامه زندگی بشریت است و این اهانت برای اختلاف افکنی بین مسلمانان است. امپراتوری خبری دشمن و تشکیل گروه‌های تکفیری و جنایت‌های آن‌ها حلقه‌های یک زنجیر است.

رئیس دولت سیزدهم اظهار کرد: دشمنان برای ایجاد تفرقه میان مسلمانان برنامه دارند. اهانت به قرآن کریم باید از طرف دولتمردان اروپایی و آزادمردان جهان محکوم شود. این توطئه‌ای علیه اسلام است البته این توطئه هم نقش بر آب خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
صد رحمت به روحانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
ناهار خوردن ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
لطفا پروژه بازگشت افغان ها به کشورشون رو کلید بزنید. به دلایل مسائل مختلف سیاسی، امنیتی، اجتماعی، اقتصادی و.........
# اخراج افغان ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
واتساپ اینستاگرام تلگرام همه را به روی مردم قطع کردین اماتمام ِاز ما بهترون براشون حلال هست اما برا ملت حرام هست ؟ اون وقت میفرمایید اینترنت باید آزاد باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
عامل اصلی ناامیدی مردم بورسه یا درستش کن یا پول مردم را بده تعطیلش کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
آقای رئیسی راست یا دروغ کاری ندارم همش از جنبه مثبت گفتی ولی از جنبه منفی دوسال ریاست هم می گفتی دولار ۲۷هزارتومانی قبل و ۴۸ تومانی حال گوشت ۱۲۰ هزار تومانی قبل از ریاست و حالا ۵۰۰هزار تومانی از مرغ کیلوی ۱۸ هزار قبل و از ۱۰۰هزارتومانی حال وووووو از کوچک تر شدن سفره مردم تو این دوساله هم حرفی می زدی بد نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
هیچ کس در مورد برنامه فضایی ایران و برنامه دولت سیزدهم نپرسید...

انتقاد من از این دولت سیزدهم در مورد همین برنامه فضایی و...

در آغاز دولت سیزدهم جوری در مورد برنامه فضایی ایران حرف میزدن من پیش خودم گفتم حداقل در ماه یک ماهواره عملیاتی ایرانی به فضا پرتاب میشه و........

ولی امسال یعنی سال ۱۴۰۲ که به نیمه رسیده هنوز یک ماهواره عملیاتی به مدار زمین نفرستادید...

جناب آقای رئیسی رئیس جمهور محترم ما در دولت قبل برنامه فضایی مون یا متوقف یا روند پیشرفتش خیلی کند بود و ...
شما برای اینکه این عقب ماندگی رو جبران کنید حداقل باید یکصد ماهواره در مدار زمین قرار بدید........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
باسلام دررابطه با صندوق های بازنشسته نیز رسیدگی و تقویت و نظارت بر عملکرد آنان بعمل آید و همچنین درمورد متناسب سازی حقوق نیز برابر عدالت مد نظر کپی گیری شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
هی بلدن حرف بزنن یک ده هزارم این عمل کنید لطفاااااا اگه بهتون بر نمیخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
واسه بعضی نظرت واقعا یه منفی دادن کمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
آقای رئیس جمهور شما چرا قانونی اجرا نمیکنین تا هییییچ ملی پوش یا بازیکنی جرات نکنه به سرود تیم ملی است اهانت کنه؟ بی احترامی به سرود ملی یعنی بی احترامی به ملت و ایران .از بس آخور اینهارو کاه و یونجه ریختن و شکمشون همیشه سیر و داخل ویلاهاشون با پول ملت عیش و نوش میکنن آخرش بجای ممنون شدن لگپرانی و قاپ میگیرن .خواهشا بازیکن یا بازیگری که به سرود ملی بی احترامی کرد رو طوری جریمه کنین که دیگه فکر خیانت به سرش نزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
شما ایران خودرو و سایپا رو درست کنید بقیه پیشکش... تا کی مردم باید اسیر خودروسازان داخلی باشند نه کیفیت نه قیمت مطلوب نه وفور نه وجود قطعات با کیفیت و....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
شما ایران خودرو و سایپا رو درست کنید بقیه پیشکش... تا کی مردم باید اسیر خودروسازان داخلی باشند نه کیفیت نه قیمت مطلوب نه وفور نه وجود قطعات با کیفیت و....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
تورم چیزی نیست تموم بشه همه چی ارزون بشه همون قیمت قبلی یعنی میمونه
اثر تورم ۷۰ درصد از دولت کلید ساز بود که سال به سال با ارز ۴۲۰۰ و برجام زیاد شد
در تمام دوره ها ۸۰ میلیون دلار بیشتر بدهی کشور به بانک جهانی نبود
روحانی اومد ۱۰۰۰ میلیون دلار بدهی گذاشت
برادرش حسین فریدون اختلاس مالی کرد و ۵ سال محکوم شد که بخاطر این بود دولت بعدی به حسابش برسه
همین دولت بود به همتون گفت برید بورس بریزید
رئیسی دولتی آشفته رو گرفته که داره سعی میکنه با عضویت توی مجامع و سفر استانی جبرانش کنه
درسته وعده مسکن و تورم محقق نشد ولی دستاوردای سیاسی رئیسی اگه بعد دولتش به اسم خودشون نزنن خیلی خوب
این سایت پر از طرفداران اصلاح طلباست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
اعتماد کنی به جوانان نخبه و متعهد به ایران میشه همچین شاهکاری. درود به اون مدیر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
این کار جوان نیست کار مهندسانی است سالها پیراهن پوسانده.
بی خوداز خود تشکر نکن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
اگه جوانان میتونستن کاری کنن یدونه میساختن ، مهندسانی که سالها به خودشون تکون ندادن یدونه بسازن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
بله معطل خارج نبودن همچین برکاتی داره
Italy
ناشناس
۱۸:۰۴ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
ما منصفیم شما بگو چیکار کردی جز خرابکاری؟ بیا و شفاف بگو و مارو قانع کن که کار کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
از یاوه گویت معلومه منصفی مخصوصا که از خودت تعریف می کنی
مرگ بر غربگرا وغربگدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۲
ما منصفیم

بهتر اون دهنت ببندی
تو جز کسانی هستی که هیچ کار مثبتی رو یا نمیبینی یا ببینی هم تخریب میکنی
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۷:۵۱ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
تن ماهی رادریاب؟زمان روحانی4200تومان زمان رییسی75000تومان فقط180گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
مرگ برغربگرا وغربگدا ومنافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
تن ماهی از سال 1398 قیمتش 38هزار تومن بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
دولت روحانی و باندش در طی هشت سال ۳۰ میلیارد دلار ارز را بر باد دادند، ۶۰ تن طلا را از بین بردند، هزاران کارخانه و مرکز تولید را تعطیل کردند، پول ملی را از ارزش ‌انداختند، قیمت مسکن وخودرو را ۱۰برابر کردند، تورم را به ۶۰ درصد رساندند، گرانی‌های افسارگسیخته را به ملت تحمیل کردند، فاجعه برجام را بر سر مردم آوار کردند، خزانه را نه فقط خالی کردند، بلکه
با ۴۵۰ هزار میلیارد تومان بدهی به دولت رئیسی تحویل دادند،۱۵۰ هزارملیارد تومان بدهی اوراق قرضه بالا اوردند
تمام مسیرهای دور زدن تحریمها را لو دادند
حالا اگر هیچ مشکل جدیدی پیش نیادحداقل ۲۰ سال طول میکشد که خرابی های دولت قبل را جبران کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
نمیتوتست جرا اومد سر کار مر گر در انتخابات نگفت دوره اول که رای نیاورد ما مشکلات گردن دولت ها قبل نمیتدازیم ، نگفت مگه من بیام ۳ روزه بورس درست میکنم بس چرت و پرت نگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
شما لطفا گول این آمارهای دروغ رو نخور هر رئیس جمهوری میاد سر کار از کاه کوه میسازه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
ای کلک تو وزیر اقتصاد هستی نظر گذاشتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
همه آمارت دروغه
گوشت
روحانی 130 رئیسی 450
روغن 96 رئیسی 390

مرغ

تن ماهی
رو هم خودت بگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
بله حق با شماست که دولت روحانی در ۴ ساله دوم زمامدا ی خود کشور رو به سوی نابودی سوق داد، ولی آقای رییسی هم قول داده بود وضعیت لجام گسیخته را اصلاح کنه، که تنها این اتفاق نیفتاد بلکه وضعیت ملت از آن زمان نیز بدتر شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
خدا خیرت بده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
هزار منفی تقدیم شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
درود به مدیری که به هموطنان متعهدش اعتماد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
اتفاقا کاملا موفق بوده
باز داری دروغ وچرت و پرت میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
درود بر سید با همت و شجاع ، اینهایی که توی کامنتها برات چرت و پرت نوشته‌ اند همان طرفداران حسن روحانی و اسحاق جهانگیری اند که از به حاشیه رفتن اف ای تی اف و غرب گرایی زورشون میاد ، و خودشون عرضه مدیریت یک خانواده پنج نفره را ندارند و فقط بلدن نق بزنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۱۵ شهريور ۱۴۰۲
ریسی چه کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
ازدواج کردم به پدر زنم گفتم سابقه معامله در بورس را دارم اردیبهشت ماه ازش سرمایه اولیه به عنوان قرض گرفتم آوردم بورس الآن 45 درصد در زیانم یعنی تقریبا پولم نصف شده تمام راههای کسب درآمد را بسته اید به حقوق کارمندان یک پنجم تورم اضافه می کنی بازار کلا خوابیده چون قدرت خرید کارمندان یک پنجم شده
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۷:۲۶ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
ارزانترین سهم رابخردرضمن مدت نگهداری سهم ومیزان ریسک دردرجه اول اهمیت هست.سپرده بلندمدت دربانک بازکن وسودش راخرج بورس وغیره کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
پولت رو بزار تو بانک تا بانکی ها باهاش عشق و حال کنن وام های ملیاردی قرص الحسنه بلندمدت به خودشون بدن تو این مملکت بی صاحب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
برو از روحانی بگیر
اینها مربوط به گندیه که روحانی ودار دستش زدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
دشمن مردم کسی است که در انتخابات وعده می دهد و عمل نمی کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
کتاب 7000 صفحه ایی چی شد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
تموم جنسا گرون شدن
حقوق کارگر کفاف نمیده چرا همچینی میکونین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
دولت روحانی و باندش در طی هشت سال ۳۰ میلیارد دلار ارز را بر باد دادند، ۶۰ تن طلا را از بین بردند، هزاران کارخانه و مرکز تولید را تعطیل کردند، پول ملی را از ارزش ‌انداختند، قیمت مسکن وخودرو را ۱۰برابر کردند، تورم را به ۶۰ درصد رساندند، گرانی‌های افسارگسیخته را به ملت تحمیل کردند، فاجعه برجام را بر سر مردم آوار کردند، خزانه را نه فقط خالی کردند، بلکه
با ۴۵۰ هزار میلیارد تومان بدهی به دولت رئیسی تحویل دادند،۱۵۰ هزارملیارد تومان بدهی اوراق قرضه بالا اوردند
تمام مسیرهای دور زدن تحریمها را لو دادند
حالا اگر هیچ مشکل جدیدی پیش نیادحداقل ۲۰ سال طول میکشد که خرابی های دولت قبل را جبران کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
۱۷:۳۹ تقصیر گردن کسی ننداز نمیتونستن حل کنن مشکلاتو نباید کاندید میشدن. خاله بازی که نیست. بیان الکی و همه رو بندازن گردن دیگری. ایشون وضع کشور رو دو برابر خرابتر کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
به ۱۷:۳۹
دمت گرم ... حق گفتی
بخدا قسم اون زمان همین کسانی که الان واویلا واویلا راه انداختن
همگی لال بودن و با دهان باز و چشمانی بیرون زده فقط تماشاگر ..
و اصلا متوجه این همه دزدی و خسارت یا نبودن یا اگر بودن لال مونی گرفته بودن
شیفته لبخند و تبسم و زانو زدن افرادی که در زمان تحویل مسئولیتشون به ریش همه ملت خندیدن و دزدینُ رفتن

به۱۷:۴۵
شماها خوب میدونید که چه کردن و چه خبر بوده
گند دولت مورد علاقه شما با آب ۱۰ تا اقیانوس هم شسته نمیشه
اصلا اندازه این رقمهای میلیارد دلاری رو که زدن و بردن میدونی یعنی چی
و پس دادنش به وسیله دولت این دوره میدونی یعنی چی
میدونید دولت همه این پولهای دزده شده توسط بعضی ها رو داره برمیگردونه
میدونی حق مردم بردن و خوردن و آروغ سیریشم زدن یعنی چی
دولتی که از منطقه ۱ و ۲ تهران به پایین اصلا قبول نداشت
وزیرانی که خانه مهر ملت و معیشت مردم رو به سخره و مضحکه گرفته بودن
تمام کشور رو معطل نافرجامشون کردن هزاران تحریم به تحریم های دیگه به علاوه کردن
تمام راه های دور زدن تحریم لو دادن به علاوه دانشمند هسته ای
میدان و قدرت نظامی رو به مضحکه گرفتن بودن
هر چی جاسوس و خائن از اینها بیرون زد

الان اومدی چی میگی

حتما انتظار داشتی افراد گند بزن دزد خائن کاندید بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
شماها دشمنی باملت رااشکارا وروی امریکاراسفیدکردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
دست از نفاقتون بردارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
دشمنی شما منافقان از همه بیشتر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
آیا کار با همان اصول و قوانین و مقتضیات خارجی ها انجام شده،،،، آیا بلا و مصیبت بزرگتری یک سال دیگه ازش در نمیاد،،، کالای ایرانی نمیدانم چرا انقدر بونجول شده چرا کمیت فدای کیفیت شده؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
آخ مردم از خنده
پروژه نهضت مسکن ملی رو ببینید چیکار کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
بخدا به پیر به پیغمبر شماها مردم را بیچاره و بیچاره تر کردین
هرکی بخواد دل به شماها خوش کنه بدبخت و بیچاره هست
من یه نظامی هستم با ۱۳سال خدمت پارسال گفتن وام مسکن بهتون میدیم وقتی خر از پل گذشت گفتن وام مسکن چه شما وام مسکن بهتون تعلق نمیگیره.
سیستم ما براساس دروغ پایه گذاری شده فقط غبطه به حال مردم میخورم که خیلی ها فراموش کار هستن و گول میخورن و به امثال اینها رای میدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
جناب ریسی بی پرده وبدون غرض می گویی که مردم در وضعیت افتضاحی زندگی می کنن .
از مایحتاج روزانه، مدرسه که جدید شده یه معضل تاپول نگیرند ثبت نام نمی کنن. وبیکاری وبالا رفتن سن جوانان دختر وپسر وهزینه سنگین درمان ومسکن
مردم از شما می خواهند که اینها را به هرطریقی با صحبت با آمریکا وهرکشوری حل کنید .
مرد باش یا بگو می توانم ویا بزرگی کن برو کنار .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
تا بریکس هست ما غمی نداریم!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۲
بدجور شرمنده خانواده شدیم ،مردمی با ذخایر بالا،استعدادهای فراوان ولی فقیر وبی چیز وغمگین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
اَحسنت به این همت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
فقط میدونم اگرم انجام شده بدون وجود رییسی هم انجام میشد این هنوز نتونسته به وعده های انتخاباتی خودش عمل کنه اون 4 میلیون مسکن کو ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
انصافا اگه چشمهامون کلا ببندیم رو سایر اقدامات شما فقط اینکه ارز ۴۲۰۰ رو جذف وپول واریز کردی کار بزرگی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
۸ سال همونایی که الان دارن شرور میگن زندگی مونو به لجن کشید
در تاریخ نوشته خواهد شد که فردی بود تلاش می‌کند برای ایران مثل امیرکبیر ولی کشتنش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
شما تو فضا زندگی میکنی دوست عزیز :) برو یه سر به قیمت ارز و مسکن و خودرو و همه چی بنداز ببین چه بلایی سر کشور اورده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
یارانه ۴۵۵۰۰ بهتر بود تا یارانه ۳۰۰ یا ۴۰۰ هزار تومانی با گوشت مرغ ۱۰۰ هزارتومانی و گوشت ۴۰۰ هزارتومانی و لبنیات که هر روز گران می شود چه فایده ای دارد سفره های تحریم شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
یا مولا یا صاحب الزمان ادرکنی.
برای تعجیل در فرج امام زمان (عج) صلوات.
خدایا درود بفرست بر محمد و آل محمد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
یا مولا یا صاحب الزمان ادرکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
اسلام علیک یا علی بن ابیطالب. اسلام علیک یا حسین بن علی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
خدا یا ممنون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
یا حسین علیه السلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
اَلْعَجَلَ اَلْعَجَلَ ، یا مَولای یا صاحِبَ الزَّمان
اَلْعَجَلَ اَلْعَجَلَ ، یا مَولای یا صاحِبَ الزَّمان
اَلْعَجَلَ اَلْعَجَلَ ، یا مَولای یا صاحِبَ الزَّمان
یا صاحب الزمان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
الّلهُــمَّ عَجِّــلْ لِوَلِیِّکَــــ الْفَــرَج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
خدایا همه ما را سرباز امام زمان حضرت مهدی (عج) قرار بده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
یا مهدی (عج).
لطفاً همه برای امام زمان(عج) دعا کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
یا مولا یا صاحب الزمان ادرکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
خدایا درود بفرست بر محمد و آل محمد.
صلوات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
یا مهدی جان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
یا مولا یا صاحب الزمان ادرکنی.
یا صاحب الزمان.
یا صاحب الزمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
مراقب باشید که دنیا شما فریب ندهد.
و به فکر روزی باشید که نه مال سود می دهد نه فرزند.
بکوشیم از فرزندان آخرت باشیم نه دنیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
یا مهدی (عج) ادرکنی.
صلوات.
خدایا درود بفرست بر محمد و آل محمد.
یا صاحب الزمان ادرکنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
خشنودی امام زمان (عج) صلوات
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۴:۵۳ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
آقای سید ابراهیم رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران سید بزرگوار امید محرومان با هزاران امید و اطمینان به شما رأی دادم وبا غرور و سربلندی در مقابل مخالفان شما وعده‌های خوب آینده وشکوفایی آنچنانی کشور و آرامش و آسایش مردم را در رویای خود ومردم بیچاره را به رخ جبهه مخالف شما کشیدم که یک جواب کوتاه را فقط شنیدم!!! شب دراز و........ جوجه را آخر پاییز میشمارند!!!!! دریغ و افسوس که شب به نیمه نرسیده و هنوز به پاییز نرسیده!!!!! دولت عدالت خواه شما چنان به چشمم کشید که دیگر نه باید ونه شاید وحتی اما و اگری هم برای سربلندی در دفاع از انتخاب ورای خود به شما بزرگوار در مقابل همان مخالفان شما برای دفاع وحتی هیچ صحبتی به جای نگذاشت... چنان تحت فشارهای شدید و بی عدالتی های عجیب و وعده‌های غیر باور قرار گرفته ام که جای شک و شبهه ای هم نیست!!!!!! بلی آقای رئیس جمهور عزیز سید بزرگوار صحبت وسخن از صندوق بازنشستگی مس می‌باشد که من بازنشسته و مستمری بگیر همین صندوق شاهد به تاراج رفتن تمام سرمایه وامید آسایش دوران بازنشستگی خود به دست دولتمردان دولت شما می‌باشم آری همان صندوقی که دولت قبل چشم به آن دوخته بود که به خاطر مخالفت شخص اول دولت قبل یعنی آقای روحانی مخالف این عمل شده واین حرکت را نوعی دزدی ودست درجیب بازنشستگان می‌دانستند که اما همان اقازادهای آماده خور با نفوذ در دولت حضرتعالی در اولین روزهای کار خود در دولت جنابعالی دست در جیب بازنشستگان مس کرده و دارای سپرده دوران شاغلی خود را بر باد رفته دیدیم آن هم به نام ادغام صندوق های بازنشستگی دولت که این صندوق مشمول این ادغام نمیشود به دلیل خصوص بودن که متأسفانه مراجع عظام تقلید حقوق‌دانان دیوان عدالت اداری نمایندگان وکمیسیون قضایی وتلفیق مجلس وووووووو همه این حرکت دولت وشخص جنابعالی را غیر قانونی وخلاف شرع وعرف واخلاق وقانون دانسته و می‌دانند که حضرت عالی دولتمردان دخیل در این موضوع با تغییر اساسنامه و تفاسیر شخصی این ظلم را درحق پنجاه هزار نفر از بازنشستگان ومستمری بگیران این صندوق روا داشته اید...... حال ظلم وستمی که درحق شخص خودم شده را می‌بینم و نیاز به هیچ تحقیق وتفسیر و شواهدی ندارم چگونه باید با همان اطرافیان مخالف شما از این ناحقی که درحقم شده دفاع ویا پیگیری ویا سخن بگویم! تا زمانی که امضا شخص شما بر صورتجلسه دولتمردان شما بر این برگه حقخواری زده نشده بود امید به اجرای عدالت را از حضرتعالی ودولت انقلابی شما داشتیم که متأسفانه با چه تدبیر وتفسیر کاری که حتی مراجع عظام تقلید.نمایندگان وکمیسیونهای مربوط مجلس وشرع وقانون واخلاق آن را خلاف قانون میدانند را امضاء کرده‌اید! آقای رئیس جمهور محترم عدالت را به چشم خود که نه با روح وروان خود در دولت شما دیدم!
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۴:۵۳ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
آقای سید ابراهیم رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران سید بزرگوار امید محرومان با هزاران امید و اطمینان به شما رأی دادم وبا غرور و سربلندی در مقابل مخالفان شما وعده‌های خوب آینده وشکوفایی آنچنانی کشور و آرامش و آسایش مردم را در رویای خود ومردم بیچاره را به رخ جبهه مخالف شما کشیدم که یک جواب کوتاه را فقط شنیدم!!! شب دراز و........ جوجه را آخر پاییز میشمارند!!!!! دریغ و افسوس که شب به نیمه نرسیده و هنوز به پاییز نرسیده!!!!! دولت عدالت خواه شما چنان به چشمم کشید که دیگر نه باید ونه شاید وحتی اما و اگری هم برای سربلندی در دفاع از انتخاب ورای خود به شما بزرگوار در مقابل همان مخالفان شما برای دفاع وحتی هیچ صحبتی به جای نگذاشت... چنان تحت فشارهای شدید و بی عدالتی های عجیب و وعده‌های غیر باور قرار گرفته ام که جای شک و شبهه ای هم نیست!!!!!! بلی آقای رئیس جمهور عزیز سید بزرگوار صحبت وسخن از صندوق بازنشستگی مس می‌باشد که من بازنشسته و مستمری بگیر همین صندوق شاهد به تاراج رفتن تمام سرمایه وامید آسایش دوران بازنشستگی خود به دست دولتمردان دولت شما می‌باشم آری همان صندوقی که دولت قبل چشم به آن دوخته بود که به خاطر مخالفت شخص اول دولت قبل یعنی آقای روحانی مخالف این عمل شده واین حرکت را نوعی دزدی ودست درجیب بازنشستگان می‌دانستند که اما همان اقازادهای آماده خور با نفوذ در دولت حضرتعالی در اولین روزهای کار خود در دولت جنابعالی دست در جیب بازنشستگان مس کرده و دارای سپرده دوران شاغلی خود را بر باد رفته دیدیم آن هم به نام ادغام صندوق های بازنشستگی دولت که این صندوق مشمول این ادغام نمیشود به دلیل خصوص بودن که متأسفانه مراجع عظام تقلید حقوق‌دانان دیوان عدالت اداری نمایندگان وکمیسیون قضایی وتلفیق مجلس وووووووو همه این حرکت دولت وشخص جنابعالی را غیر قانونی وخلاف شرع وعرف واخلاق وقانون دانسته و می‌دانند که حضرت عالی دولتمردان دخیل در این موضوع با تغییر اساسنامه و تفاسیر شخصی این ظلم را درحق پنجاه هزار نفر از بازنشستگان ومستمری بگیران این صندوق روا داشته اید...... حال ظلم وستمی که درحق شخص خودم شده را می‌بینم و نیاز به هیچ تحقیق وتفسیر و شواهدی ندارم چگونه باید با همان اطرافیان مخالف شما از این ناحقی که درحقم شده دفاع ویا پیگیری ویا سخن بگویم! تا زمانی که امضا شخص شما بر صورتجلسه دولتمردان شما بر این برگه حقخواری زده نشده بود امید به اجرای عدالت را از حضرتعالی ودولت انقلابی شما داشتیم که متأسفانه با چه تدبیر وتفسیر کاری که حتی مراجع عظام تقلید.نمایندگان وکمیسیونهای مربوط مجلس وشرع وقانون واخلاق آن را خلاف قانون میدانند را امضاء کرده‌اید! آقای رئیس جمهور محترم عدالت را به چشم خود که نه با روح وروان خود در دولت شما دیدم!
Iran (Islamic Republic of)
Alborziyan
۱۴:۳۶ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
این یعنی متکی بودن به خود و بازوان خود
و مرگ بر آمریکا و غرب و شرق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
چرا گذاشتید بیست سال دست اونا بمونه؟
حتما چون تو نبودی.
یعنی جمهوری اسلامی تا بیست ماه پیش فشل بود و یهو خوب شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
لااقل یه خبر نگار ، سوالی از جناب رئیسی در مورد عمل نکردن به وعده و قولی که داده بودند که مشکلات بورس را حداکثر یک ماهه حل می کنند و هنوز بعد از گذشت حدود ۲ سال ، به قولشون عمل نکردند ، می پرسیدند. یعنی سهامداران بورسی برای خبرنگاران ارزشی نداشتتد ؟ ؟
مشکل آنها خیلی مهم نبوده ؟؟!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
از حقوق اندک مقداری رو صرف آموزش برای بچه ها میکردم که اونم ناچار قطع کردم تا خوراک بخور نمیر شون رو تامین کنم ،بخور نمیر نه بخور تا نیازهای تغذیه جسمی تامین شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۲
بحث آموزش رو منتقل کن به آموزش در مراکز آموزش فنی وحرفه ای البته اگر کارمندان اونجا هم از وضعیت دریافتی ماهیانه 7یا 8میلیون تومانی اشون راضی باشن ودل ودماغ آموزش مهارتی رو داشته باشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
توضیحات آقای رئیسی کسی را قانع نکرده
ملت به جيب وسفره خود نگاه می‌کنند
هرروز کوچکتر کوچک‌تر می‌شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
واقعا سوالات مهندسی شده بود
واقعیت های جامعه پرسیده نشده
مایحتاج وارزاق عمومی حداقل ۳۰۰درصد گران شده
مسکن ومصالح ساختمانی ۲۰۰درصد گران شده
هزینه های درمان غوغا می‌کند
حمل ونقل وخودرو حساب کتاب ندارد
رانت‌خواری جناح بازی جامعه راخفه کرده
بورس سقوط وحشتناک وغارت سرمايه مردم
خلاصه صد رحمت به روحانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
باز هم جوب دادن ها به شیوه توهم توطئه ؟ بس کنید دیگه یه ذره خودتون گردن بگیرید هی میاید میگین کار دشمنه و چیزی نیست و ... ، خبرنگار ازت میپرسه این چه وضع انتصاب ها از امام صادقی هاست جواب رو میپیچونی ! ژاپنی میگه گزارش داریم که پول بلوکه شده در ژاپن دارید میگید نه ما گفتیم از کره ! بیشترین فیلترینگ رو در جهان داریم ( جمع خودفیلتری و تحریمی ) بعد باز دارید ماله کشی میکنید که خودتون هیچ عیبی ندارید بقیه باید پاسخگو باشن ؟ وزیر کشور در همه وزارت خونه ها دخالت میکنه هیچی نمیگید . وزیر کشور از نظامی هاست و طبق قانون اساسی نباید اصلا پست سیاسی داشته باشه و پستش غیرقانونیه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
خود مسئولین پیشگام در ناامید و منزوی کردن مردم شریف ایران هستند
سلامتی رییس جمهور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
مضحک‌ ترین‌ دلقک‌بازی که دیدم. واای مخصوصا لبنانیه‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
از کامنها کاملا مشخصه که چقدر محبوب دل مردمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
لطفا مناظرات انتخاباتی رو پیگیری کنید .اگه خلاف وعدعها خود کار کرده .چرا وعده دادای که انجام ندادنش جز محالات بود .یکی از کاندید های رو برو کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
فکری هم به حال سازمان همیاری زنجان کنید، کارکنان اونجا یازده ماهه حقوق نگرفتن
Netherlands
ناشناس
۱۳:۴۲ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
لطفا استعفا دهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
ای بر پدر آدم چیز فهم رحمت

گل گفتی به خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
شما همون لیاقت روحانی را دارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
مردم ایران دشمنی بزرگتر از شما نمی شناسن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
شیر مادرت حلالت باشه خبرنگار عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
به دریاچه ای هم قبلا بود به نام ارومیه که ظرف مدت ده سال خشک کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
بخاطر اینکه این مسئولیت سنگین را مسئولین نظام خودشون به عهده گرفته اند
با تشکر از مسئولین نظام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
مدیونید فکر کنید سوالات و خبرنگارای جیره خور دست چین شدنا. چرا هیچ کدوم از خبرنگارا درباره بورس و قیمت گوشت و مرغ و لبنیات و قیمت مسکن و خودرو که سر به فلک کشیده و اخراج اساتید بزرگ چیزی نپرسیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
شما با دستای خودتون ملت رو منزوی کردین اگه میتونیسین اینجوری ملت و زمین گیر نمیکردین همش به فکر خودتونین چجوری با چه وجدانی شب راحت میخوابید .... واقعا چجوری !!!
همه ی دغدغه تون شده موهای زنان !!چرا یخورده دغدغه تون فقط ذره ای معیشت ملت نیست !!!
از 8 صبح میریم کار میکنیم تا 8 شب برای 8 میلیون حقوق !! شما میتونی با این حقوق تو این مملکت یک ماه زندگی کنی ؟!
10 روز از ماه میگذره حساب صفر میشه حالا خدا نکنه مریض بشی یا اتفاقی برات بیفته !!
بجای کور کردن چشم دشمن بفکر ملت باشید بین مردم خودتون عزیز بشین و ذلیل نشین پیش دشمن پیش کش.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
چرا 2 ساله راجع به بورس حرف نمیزنید مگر قرار نبود درست بشه مگر قرار نبود قلک دولت نباشه
شما از حسن کلید بلاهای بیشتری به سر سهامدارن اوردید
چرا در 17 اردی بهشت به صورت فرمالیته نرخ خوراک پتروشیمی ها را بالا بردید بیش از 3 ماه همه سهام سقوط کردن و ضرر پشت ضرر حالا دوباره برگردوندید فقط میخواستید قیمت ها پایین بیاد نوسان گیرها و دلالان دوباره سود کنند اینجوری قرار بود بورس را درست کنید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
امروز بعد از ۴ سال سرمایه گذاری در بورس با ۶۴ درصد زیان خارج شدم سال ۹۹ ۵۳۲ میلیون پول آورده بودم ۱۹۳ میلیون برداشتم یعنی پول خونه ام شد پول پراید واقعا ظلم به این بزرگی کجای دنیا هست در این مملکت فقط دلال برنده هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
انگار بعضی از رونامه نگاران چپو گر بیت المال هنوز دارن از موفقیتهای دولت رئیسی میسوزند
سرشون از توبره امریکا و واسراییل بیرون میکشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
منظور از دشمن که به چشم تمام مسولان دیده میشه کیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
بورس را برگردان به مرداد ماه که دولت را تحویل گرفتی نخواستیم درستش کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
ارزش پول مالباختگان سال 99 داره صفر میشه واقعا خجالت آور هست بعد از 4 سال هنوز 60 درصد در زیان باشند چرا با قیمت های دستوری سرمایه های مردم در بورس را نابود می کنی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
من طرفدار هیچکدوم نیستم ولی واقعا تو کدوم دوره انقدر کار شد که در این دوره شد؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
12:28
از نظر شما خرابکاری کار حساب میشه خخ
United States of America
ناشناس
۱۳:۲۲ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
کدوم دوره گوشت ۱۵۰ تومنی حویل بکیره ۵۰۰ تومن کنه
کدوم دوره ماشین ۱۰۰ خورده بگیره ۳۰۰ تومن کنه
کدوم دوره دلار ۲۵ تومنی بگیره. ۵۰ تومن کنه
کووم دوره سکه ۱۵ میلیونی تحویل بگیره ۳۰ تومن کنه
کدوم دوره ارز۴۲۰۰ برداره بگه ۴ قلم جنس گرون میشه ۴ میلیون جنس گرون بشه
کدوم دوره مالیات سنگین از مردم میگرفتند برای سوپر مارکت ۱۸ متری ۱۲۰ میلیون مالیات بیاد ، کدوم دوره هی چند باره اب و برق گرون میکنند
ما داریم خرج دولت میدیم هیچ دولتی مثل داروغه اینجوری از مردم مالیات نمیگرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
داستان اینکه که این بد و آن بدتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
فارغ از دولت احمدی نژاد مابقی بخور بخور بود. کلا دل به آمریکا داده بودن.

اینکه در این زمان هم به دنبال «لبخند آمریکایی ها» هستند واقعا خجالت آور چطور بعد این همه پشت کردن ها و ترور ، باز رو به شیطان میکنن. (عربستان فهمید ولی این جماعت ما هنوز که هنوز.... متأسفانه)

بریکس و پیوستن ایران و عربستان خیلی مهم و تاثیر گذار هست جز این بود رسانه‌های خارجی عین بمب منفجر نمیشدن.!!

ماها باید بخاطر داشته باشیم دولت احمدی نژاد وضعیت اقتصادی خیلی خوبی داشته بود تا اینکه در دولت روحانی با بی توجهی و چشم دوختن به غرب همه چی رو خراب کرد.
اینکه این دولت سیزدهم با وجود وضعیتی که دولت قبل براش ساخته، همچین دستاوردهایی هرچند کوچک(به تعبیر بعضی ها) واقعاً ستودنی و امیدوار کننده هست.

انشاالله با این قدرت ادامه بدن.
بی‌شک با شرکت در بریکس اقتصاد ایران اوج خواهد گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
1322مالیات به درامده نه متراژ یه طلا فروشی 9متری ممکنه مالیاتش بیشتر ازشما بشه اگه اشتباها از حساب تجاری استفاده نکرده باشی و 120مالیاتت شده پس شما وضع مالیت خوبه غر زدنت چیه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
صنایع نفت تولید که دارند حقوقا کمشون چهل یا پنجاه ملیونه ولی صنعت دفاع چون تولیدکم حجم دارند حقوقا بسیار پایین است این درست نیست حقوق صنایع نفت بی عدالتی است ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
یا مهدی (عج)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
ساخت چهارتا پهپاد و چهارتا موشک که نشد صنعت دفاعی ، سربازامون تو مرز بدون خودروی زرهی و دوربین حرارتی مناسب حضور دارند ،صنعت دفاعی باید کمیت و حجم داشته باشد. باید تولید داشته باشد که زندگی مردم را هم متحول کند ، از حرف نفوذی های انگلیسی که می گویند نیروی مسلح نباید در اقتصاد جامعه ورود کند دوری کنید ، دانشگاهای نظامی را با تولید رونق دهید . با آموزش نسل جوان غیر نظامی در کارگاه های اموزشی وزارت دفاع و اموزش های صنعتی دانشگاهای نظامی، علم راگسترش دهید . صنعت نفت که آموزش نداد شما آموزش بدهید. اولم اقتصاد نیروهای خودتان را درست کنید. پرسنل و خانواده ی ارتش و نیروی انتظامی را دریابید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
چی شد اون درست کردن یک ماهه وضعیت بورس که قولش را به مردم دادید؟؟!!!!!!!
خبرنگاران راجع به علت سقوط بورس و رانت صورت گرفته در آن، دستکاری ، اختلاس و .... که هر روز در بورس اتفاق میفته و همچنین وضعیت اسفبار اقتصادی ، تورم ، بیکاری ، گرانی، کاهش ارزش پول ملی، رشوه ، پارتی بازی و عمل نکردن مسئولان مملکتی به قول و وعده های خودشان بخصوص رئیسی ، سؤال نکردند!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
صنعت یعنی شفافیت ، رقابت و نیروی انسانی . شفافیت اصل است و هرکس شفافیت داشته باشد باید در صنعت پشتیبانی شود . وزارت نفت و بانک ها را شفاف کنید . نیروهای مسلح باید با شفافیت وارد رقابت تولید و پرورش نیروی انسانی کشور شود . به حرف انگلیسی های تفرقه انداز که می گویند نیروهای مسلح وارد اقتصاد نشوند گوش ندهید . چهل سال است شرکت های دولتی زیر مجموعه صنعت نفت شفافیت اقتصادی ندارند . به ملت با قوانین محرمانگی ظلم نکنید . حقوق شرکت نفتی ها با استخدامی های تامین اجتماعی رامقایسه کنید . تبعیض و زورگویی منافقانه شرکت نفت را اصلاح کنید . نیروهای مسلح با شفافیت اقتصادی با تمام قدرت به صنعت ورود کنند . اعتماد به نفس حاکمیتی داشته باشید و تبعیض و زورگویی و نفاق را به همدلی و مشارکت تبدیل کنید . پاداش ها و وام های بانک ها را شفاف کنید و بانک مرکزی را زیر نظر و بازرسی قوای مقننه و قضا بیارید . کشور را از بن بست بی عدالتی ، تبعیض و عدم شفافیت خارج کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
اگر بدون رانت و فساد سفارش وی ای ار خارجی ، به دنبال نخبگان صنعت برق و الکترونیک داخل می رفتید الان وی ای ار داخلی نصب شده بود . رها کنید لذت سفارش کالای اروپایی را ، رها کنید لذت سفرهای اروپایی را . دریابید جوانان دانش اموخته و تحصیل کرده داخلی را . هزینه کنید برای اعتماد به نفس صنعت داخلی . مدیران پیر و رابطه باز را از فدراسیون فوتبال اخراج کنید . بخش صنعت را در فدراسیون فوتبال احیا کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
یه خبر نگار از جناب رئیسی نپرسید که جناب رئیسی عزیز، شما تو مناظره های انتخاباتی قول دادید که اگر رئیس جمهور شدید ، یکی از اولویت های مهم ، رسیدن به مشکلات بورس هست. پس چرا بعد از گذشت حدود ۲ سال نه تنها بورس را درست نکردید بلکه اونا نابود کردید و به حدود ۸ میلیون سهامدار حقیقی ، ضرر و زیان هنگفتی وارد کردید؟!!!!!!!!!
خبرنگاران عزیز سؤال های پیش و پا افتاده که هیچ ارزشی نداشتند ، از جناب رئیسی پرسیدند. سؤال در مورد سقوط بورس و رسیدگی نکردن دولت به بورس ، کوچک شدن سفره های مردم ، رانت خواری در جامعه ، اختلاس، رشوه ، پارتی بازی و عمل نکردن مسئولان مملکتی به وعده های داده شده و .... سوالات مهمی بودند که هیچ خبرنگاری نپرسید !!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
وزیر اقتصاد در نشست سخنگوی اقتصادی دولت اعلام کرد که دولت مصوبه خردادماه خود را در خصوص نرخ خوراک پتروشیمی‌ها اصلاح کرد.اول از جهت مُهر محرمانه‌ای که به اشتباه بر روی این مصوبه درج شده بود؛ و دوم از جهت زمان اجرا که به جای ابتدای فروردین از روز ابلاغ مصوبه یعنی پایان خردادماه در نظر گرفته بود. وزارت نفت اخه خوراک پتروشیمی ها رو وزارت اقتصاد تامین می کند که قیمت بگذارد ، پوشش فساد وزارت نفت شده با وزارت اقتصاد ، محرمانگی را از وزارت نفت بردارید ، وزارت نفت را شفاف کنید. بورس را به بازی نگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
راه های تامین مالی مبلغان فساد و بی حجابی را شناسایی کنید . بانک ها و بانک مرکزی را شفاف کنید . جلوی وام ها و پاداش ها ی نجومی بانک ها را به خودشان بگیرید . چرا جلوی فساد کارمندان با شغل دوم را نمی گیرید . شناسایی پول بدست آمده از تبلیغ بی حجابی را بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
در مقابل امثال شما در کوچک و خالی کردن سفره مردم و عدم ازدواج جوانان و نابودی هر چه بیشتر سرمایه مدرم در بورس خیلی خیلی موفق بودید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
با این عملکرد افتضاحت روی شاه تهماسب سوم و یا احمدشاه قاجار رو سفید کردی....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
سلام خدمت شبکه خبرنگاران جوان. آقای رئیس‌جمهور! بزرگوار، خودت گفتی تغییر باید تو سفره مردم دیده بشه نگفتی؟ دروغ که شاخ و دم نداره. والا قبلیا هم همینو گفتن ولی مقام و منسب رو که گرفتن دیگه هیچ کاری نکردند چون نمی توانستند.
شما هم لطف کنید بگید نمی توانیم در سفره مردم تغییر ایجاد کنیم. این هم نقد بنده.
باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
مشخصه خبرنگاران را خودشون انتخاب کردن با سوالات از پیش تعیین شده
از قبل هم پیش بینی میشد راجع به بریکش و شانگهای و سفرهای استانی بی بازده کلی تبلیغ کنه
چرا کسی راجع به بورس و دزدی از جیب سهامداران و نابودی سرمایه مردم سوال نمی کنه
چرا کسی راجه این همه گرانی ها و کمبود دارو سوال نمی کنه ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
4 میلیون مسکنت چی شد ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
آقای رئیسی ارزش پول ما در بورس بعد از ۳ سال صفر شده تو را خدا جاره ای بیندیشید فرض کنید چند ساله به دولت قرض دادیم لااقل اصل پول ما را برگردانید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
راجع به گند کشیدن بورس و نابودی سرمایه سهامدارن چی داری بگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
قرار بود بورس را در عرض ۳ روز درست کنی روز به روز زیان ما بیشتر میشه فقط تصنعی شاخص بالا میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
همه دست اندرکاران بورس مفتخورند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
گویا آمریکا در حال اجرای سناریو های جدید و آشفته کردن دوباره غرب آسیا و منطقه ماست و باید از منطقه ما رانده شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
باید پایگاهاش با هایپر سونیک و کروز سوپر سونیک زده بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
باز هم گفتار درمانی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
شما هم در منزوی کردن مردم موفق شدی حاج اقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
اگر منظورت دوری از امرزکا ونوکراشه منزوی باشیم بهتره که نوکری کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۲
اشتباهی منفی دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
دشمن اصلی خودتون هستید که هر روز ملتو بدبختر میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
شما ناهار خوردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
همین بریکس برید ببینید تو رو خدا ایران حساب نمیکنند تو معاملات ، ترحم بانکی هستیم fatf هستیم به ایران شکلات دادن که یا عربستان خوب بشه میخوان تو عربستان سرمایگزاری کنند ، میخوان از نظر اینکه ایران عربستان نزنه در عربستان سرمایگزارس کنند سر ایران کلاه گذاشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
ولی شما در بدبخت کردن مردم کاملا موفق شدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
انتخابات بعدی اگر دوباره رای بیاره قطع به یقین تقلب شده مگر اینکه مردم اصلا رای ندن و با درصد خیلی پایین برنده بشه
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۱۴:۳۳ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
همه جناح ها به نوعی رای آورده اند و مسولیتی داشته اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
بله
این همه مخالف و انتقاد کنند از رییس شش کلاس آنهم در yjc

نشان از افتضاح کاری رئیسی است

افراد مثل بنده فقط تو yjc نظر می دم ولاغیر

چرا که می دونم اگه قرار باشه حرف موثر باشه از طریق همین سایت چون اینا انتطار دارند از این سایت فقط و فقط تملق ،چاپلوسی و به به و چه چه بشنوند و امثال ما در این سایت فقط حق و عدالت و واقعیت را بیان می کنیم هر چند از هر هزار نظری که می دیم یکی را منتشر می کنند ولی همان ی نظر هم تاثیر خودش را داره

و متعقدم حدود 70 درصد مردم اصلا به این سایت و مسئولان بیسواد و شش کلاس اعتماد ندارند و وقت خود را برای کامنت گذاشتن در آن از دست نمی دهند حال درست یا غلط بود این طرز فکر را کار ندارم ولی این نشان از عدم مردمی بودن رئیس جمهور و حتی این سایت است که مورد استقبال عامه ملت نیستند‌
Iran (Islamic Republic of)
کمیل
۲۳:۲۹ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
دوست ۱۷:۳۰ با تایید فرمایشات جنابعالی ، اما باید انصاف هم داشته باشیم و ملاحظات شاغلین در yjc را هم در نظر بگیریم .
اگر از هر ده نظر مخالف یکی را هم با تلطیف منتشر می کنند بازهم خدا خیرشان بدهد .
رسانه های همسو با دولت رئیسی و حاکمیت ، خودشان میروند زیر خبرها و تحلیل ها ، پیامک های صوری تعریف و تمجید می گذارند و لایک فیک می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
برای همینه برای گرفتن پول نفت باید گروگان آزاد کنی و پولت رو بدن دست یکی دیگه که یه وقت خودت نری چیزای بدبد بخری باهاش
چه خفتی ازین بالاتر که یکی د یگه برای پولت تصمیم گیری کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
الان یه عده میایند میگن منافق چون حرف حق جواب نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
چی میگین تو این موقعیت یه مو از خرس کندن غنیمته
اینقدر ایراد بنی اسراییلی نگیرین ...ر وحانی همین کارو هم نتونست انجام بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
مثلا میخواد گندکاریهاشو رو ماله بکشه.چی داره که بگه.
آخرین اخبار