اجرایی طرح توسعه شبکه فیبر نوری شهیون دزفول

عملیات اجرایی طرح توسعه شبکه فیبر نوری بخش شهیون دزفول روز دوشنبه در آیینی به مناسبت هفته دولت آغاز شد.  

 رحیم فلاح‌زاده گفت: طرح توسعه شبکه فیبر نوری برای منطقه محروم احمد فداله بخش شهیون دزفول به طول ۶۰ کیلومتر با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال توسط شرکت مخابرات آغاز شد.

او می‌گوید: هدف از اجرای این طرح، تامین زیرساخت‌ها و افزایش پهنای باند در بخش شهیون به ویژه منطقه محروم احمدفداله شامل سایت‌های ایرانسل و همراه اول است.

مدیرکل مخابرات خوزستان ‏خارج شدن بخش شهیون از گره ارتباطی را از مزایای این طرح دانست و گفت: ‏ایستگاه رادیویی شهیون محدودیت دارد که با این طرح توسعه، زیرساخت ارتباطی منطقه ارتقا می‌یابد.

به گفته او ایجاد ۱۱ سایت جدید همراه اول در بخش شهیون دزفول نیز در کنار طرح توسعه فیبر نوری در برنامه است که از روستای پامنار تا روستا‌های احمدفداله ایجاد خواهند شد.

فلاح زاده گفت: با اجرای این طرح‌ها شاهد پوشش گسترده‌ای در بخش محروم احمدفداله خواهیم بود.

حجت الاسلام مسعود بهرام پور امام جمعه دزفول نیز گفت: زیرساخت کمتری در این مناطق ایجاد شده که نیازمند توجه هستند، زیرساخت فیبر نوری می‌تواند این منطقه را از بن بست ارتباطی خارج کند.

او می‌گوید: بخش شهیون دزفول می‌تواند از حیث گردشگری یکی از بهترین مزیت‌های استان خوزستان باشد این بخش می‌تواند از حوزه اقتصادی در زمینه کشاورزی، کشت گلخانه‌ای، گیاهان دارویی، دامداری و پرورش ماهی و شترمرغ فعال شود حال آنکه تاکنون زیاد به این مسائل توجه نشده است.

حسین رحیمی بخشدار شهیون دزفول نیز گفت: تمام اقدامات جهادی کشور از شهید سلیمانی الگوبرداری شده‌اند.

 او می‌گوید: اولویت فرماندار و امام جمعه دزفول رسیدگی به مناطق محروم و روستا‌ها بوده است که جای قدردانی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.