«یکی بود، یکی نبود» پر بازیگرترین سریال کودک و نوجوان شبکه جام‌ جم

مجموعه «یکی بود، یکی نبود» پر بازیگرترین سریال کودک و نوجوان است که حدودا ۸ ماه برنامه ریزی، نگارش و فیلم برداری آن به طول انجامیده است.

مجموعه «یکی بود، یکی نبود» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی شهرام قدیری پر بازیگرترین سریال کودک و نوجوان است که برنامه‌ریزی، نگارش و فیلمبرداری آن حدود هشت ماه در گروه کودک شبکه جهانی جام جم به طول انجامیده است.

قدیری درباره این اثر توضیح داد: ۲ بازیگر کودک چهره که در فیلم‌های قبلی‌مان آن‌ها را کشف کرده بودم و حدود ۹۰ بازیگر دیگر که استعدادیابی شدند در این سریال ایفای نقش کرده‌اند. این استعدادیابی در دی‌ ماه آغاز شد و از میان هفت هزار نفر انتخاب شدند و تمرین‌ها آغاز شد و اکنون ۱۵ قسمت از این مجموعه تصویربرداری شده و در حال پخش است.

وی بیان کرد: محمد مسلمی یکی از بهترین اساتید بازیگردانی کودک است و با توجه به تسلطش در کارگردانی و نمایش کودک، مشاور پروژه هم است. طراحی صحنه این مجموعه بر اساس تصویرسازی کتاب کودک است و طراحی لباس نیز با بهره‌مندی از فرم و تاریخچه فرم لباس در هر دوره، از رنگ به عنوان عنصر اصلی و بصری در لباس‌ها توجه ویژه‌ای شده است. در این مجموعه فضایی به مساحت ۳۰۰ متر دکور ساخته شده و حدود ۲۴۰ دست لباس نیز طراحی و دوخته شده است.

سحر حاتمی مدیر تولید و مجری طرح مجموعه «یکی بود، یکی نبود» درباره این پروژه اظهار کرد: تمامی استاندارد‌های بصری و تجهیزات را در این مجموعه رعایت کرده‌ایم. گروه موسیقی به صورت زنده با ۱۴ ساز به مدیریت عبد آتشانی و پنج دوربین برای تصویربرداری این مجموعه به کارگردانی شهرام قدیری فعالیت می‌کنند. این مجموعه به روایت محمد مسلمی است.

حاتمی تاکید کرد: به دلیل اشراف کامل کارگردان به طراحی صحنه و طراحی لباس در این مجموعه با استفاده از نیرو‌های جوان و با نظر و مدیریت هنری شهرام قدیری، صحنه‌ها، دکور‌ها و لباس‌ها طراحی شدند.

بازیگران این مجموعه عبارتند از بازیگران بزرگسال: محمد معجونی، بهرام سروری نژاد، سید حسن سید منافی، رضا فقیهی، فریبا ترکاشوند، بازیگران اصلی کودک: یاسین اسدی، آرش دهقان، سام وزیری، آریا شاه علی، پانیسا راشدی، بنیتا اشراقی، مهتا قهرمانیان، نیلا ماشین‌چی. در حدود ۱۲۰ کودک نیز در این مجموعه ضمن آموزش، به ایفای نقش پرداختند.

این مجموعه در ۳۰ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای تهیه و تولید می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار