برگزاری فرایند آموزش اصلاحات قانون انتخابات بصورت استانی

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: برای نخستین بار فرایند آموزش اصلاحات ایجاد شده در قانون انتخابات بصورت استانی برگزار می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان در شانزدهمین جلسه ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: با توجه به اصلاحات صورت گرفته در قانون انتخابات در یکم مرداد سالجاری و ابلاغ آن در هفته گذشته، فرمانداران و بخشداران باید به مفاد این اصلاحات توجه ویژه کنند.

 مهدی سلیمانی  با اشاره به حضور فرمانداران اردستان و نطنز در این جلسه بر ضرورت توسعه و تقویت حوزه فناوری و تأمین خودرو برای نقل و انتقال هیات اجرایی انتخابات بدلیل تعداد زیاد شعبه‌های انتخابات در این ۲ شهرستان تأکید کرد.

دبیر ستاد انتخابات اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به گستره تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی در این ۲ شهرستان باید تخلفات احتمالی که باعث تشنج فضای انتخاباتی می‌شود مورد رصد قرار بگیرد تا فضای سالم و توأم با رقابت فراهم و از تخریب فضا و کاندیدا‌ها جلوگیری شود.

سلیمانی ادامه داد: در مجموع هر ۲ شهرستان آمادگی خوبی برای اجرای انتخابات دارند و امید است بتوانند با بسترسازی مناسب، فضای مشارکت انتخاباتی را نیز تقویت کنند.

او  بر تکمیل زیرساخت فیبرنوری در بخشداری‌های استان با همکاری دستگاه‌های مجری بویژه مخابرات برای اجرای فرآیند احراز هویت انتخابات در شهرستان‌های استان تاکید کرد.


 دوازدهمین دوره  انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار