کشف مواد افیونی شیشه در مرز‌های میانی استان

فرمانده هنگ مرزی میرجاوه موفقیت مرزبانان در عملیات مقتدرانه از دستگیری و کشف بیش از ۱۳۰ کیلوگرم انواع مواد افیونی مرز‌های میانی استان خبر داد.

سرهنگ  ابوالفضل نظری گفت: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق موادمخدر، مرزبانان با اشراف اطلاعاتی و به‌کارگیری تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی از قصد قاچاقچیان موادمخدر برای انتقال محموله خود به داخل کشور مطلع و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل به تشدید پوشش نوار مرزی پرداختند.

فرمانده هنگ مرزی میرجاوه افزود: سوداگران مرگ زمانی که خود را در کمین و محاصره مرزداران دیدند شروع به تیراندازی به سمت مأموران کردند که در نهایت پس از ساعتی درگیری مسلحانه با توجه به اتخاذ تاکتیک‌های عملیاتی مناسب و حجم آتش مأموران، قاچاقچیان تسلیم مرزداران شدند.

وی عنوان کرد: مرزداران طی این یک عملیات مقتدرانه در نقاط صفر مرزی، موفق شدند ضمن دستگیری یک نفر سوداگرمرگ، توقیف یک دستگاه خودرو، مقدار ۱۳۳ کیلو ۵۰۰ گرم مواد افیونی از نوع شیشه، تعداد یک قبضه سلاح جنگی کلاش و تعداد یک تیغه خشاب بهمراه ۲۲ تیرجنگی کلاش، یک دستگاه بیسیم دستی را کشف کنند.

سرهنگ "نظری"با تشکر از همکاری مرزنشینان و تلاش‌های مرزداران دلاور میهن اسلامی تصریح کرد: با بیان اینکه تلاش برای دستگیری قاچاقچیان این پرونده در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و مرزداران سیستان و بلوچستان در راه مقابله با بلای خانمان سوز موادمخدر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند و برای حراست و پاسداری از مرز‌های میهن عزیزمان تا پای جان ایستاده‌اند.

برچسب ها: مرزبانی ، موادمخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار