معرفی برگزیدگان سی امین جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان ایران

سی امین جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان ایران با معرفی برگزیدگان رده سنی جوان و نوجوان به ایستگاه آخر رسید.

حدود ۹۰۰ نفر از ۲ گروه سنی ۱۵ تا ۱۸ سال و ۱۹ تا ۲۴ سال از سراسر کشور افزون بر پنج هزار اثر را به دبیرخانه سی امین دوره جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان ایران ارسال کردند.

از این تعداد شرکت کننده براساس داوری انجام شده آثار آن‌ها ۱۲۹ نفر به مرحله کارگاهی این دوره از جشنواره راه یافتند که از این تعداد چهار نفر کردستانی بودند.

اقتتاحیه این دوره از جشنواره یکم شهریور در پارک مشاهیر واقع در پارک جنگلی آبیدر سنندج و اختتامیه آن هم شامگاه یکشنبه در سالن فروردین مجتمع فرهنگی هنری فجر این شهر برگزار شد.

مراسم پایانی این جشنواره با اجرای نمایش صحنه‌ای از گروه تئاتر تیک تاک سنندج آغاز شد که در آن بازیگران با بازی بدون دیالوگ بخوبی رشته‌های هنر‌های تجسمی و شعار این رویداد هنری "ایران دوست داشتنی" را اجرا کردند و بسیار مورد استقبال و تشویق حاضران در این برنامه قرار گرفت.

معرفی برگزیدگان سی امین دوره جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان ایران

تصویر سازی

با رای هیات داوران هانیه خزایی از تهران و نگار امینی از اصفهان در بخش نوجوانوزهرا مصطفایی و هانیه مرتضی‌زاده از تهران در بخش جوان به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.

به طور مشترک در بخش جوانان پارسا توانایی از فارس و الهه محمدی از اصفهان برگزیده شدند و در بخش نوجوان کسی برگزیده نشد.

خوشنویسی

با رای هیات داوران علی صادقی از خراسان رضوی در رده سنی نوجوان، متین اعتباریان از اصفهان و محمدرضا شاه‌محمدی از تهران در رده سنی جوان شایسته تقدیر شدند و آیدا قدمی از فارس در بخش نوجوان و محمدتقی محرم‌زاد از اردبیل در بخش جوان برگزیده این بخش از جشنواره شدند.

سفال و سرامیک

حانیه معبودی و مهدیه نیلوفر از تهران در رده سنی جوان شایسته تقدیر شدند و زهرا دانا از اصفهان برگزیده این بخش شناخته شد.

طراحی

علی توسلی از اردبیل در بخش نوجوان و زهرا ستاره آسمان از گیلان و فائزه یحیایی از اصفهان در رده سنی جوان شایسته تقدیر شناخته شدند و امیرمحمد مقدم از تهران و معصومه مسیب‌خواه از گیلان برگزیده شدند.

طراحی گرافیک

از خراسان رضوی حمیدرضا خوش‌گفتار رده سنی نوجوان و نیلوفر عبداللهی رده سنی جوان از خراسان رضوی شایسته تقدیر و امیر مهدی خطی نسب از مرکزی برگزیده بخش نوجوان و نگین پور طهماسبی از تهران برگزیده بخشجوان این رشته شدند.

عکاسی

ابوالفضل محمودی از البرز در بخش نوجوان و زهرا علی اصغری از تهران و محمدرضا زارع در بخش جوان از اصفهان شایسته تقدیر و محمدرسول حاتم‌آبادی از مرکزی در بخش نوجوان و محمدرضا جلیل‌زاده از آذربایجان غربی در بخش جوان برگزیده این رشته شدند.

کاریکاتور

میترا کاوه از زنجان در رده سنی نوجوان، صائب ضیایی از مازندران و فرزین امیری حسینی از کردستان در بخش جوان شایسته تقدیر و یاسمین مرادی از کرمانشاه در رده سنی نوجوان و حسین قربانی از قم در رده سنی جوان برگزیده این بخش معرفی شدند.

مجسمه‌سازی

آراز نسیمی از کردستان در بخش نوجوان، امیررضا شاه‌حسینی از خراسان‌رضوی در بخش جوان شایسته تقدیر شناخته شدند و آراز حسین‌پناهی از کردستان و هانیه بهرا از کرمان به تریب در رده سنی نوجوان و جوان در این رشته برگزیده شدند.

نقاشی

ریحانه شکاری از تهران، پوریا بهرامی هزاوه از استان مرکزی در بخش نوجوان و زهرا حیدری از اردبیل و سیده مریم احراری از فارس در بخش جوان شایسته تقدیر و شیدا صفاری و تارا لک از البرز برگزیده این رشته معرفی شدند.

نگارگری

حدیثه دوستی از قزوین، فرشاد نادران از اصفهان در رده سنی نوجوان، غزل قربانی از قزوین، نگار نوروزی از اصفهان در رده سنی جوان شایسته تقدیر شدند و فاطمه فرهنگ سهلوانی و صابر حلوانی از اصفهان در رده‌های سنی نوجوان و جوان عنوان برگزیده این رشته را کسب کردند.

به برگزیدگان هر رشته لوح افتخار، تندیس جشنواره و مبلغ ۷۰ میلیون ریال و به شایسته‌های تقدیر هر رشته هم لوح سپاس و مبلغ ۲۰ میلیون ریال اهدا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.