هفته دوم سری آ ایتالیا

یوونتوس ۱ - بولونیا ۱/ فرار از شکست با درخشش ولاهوویچ

بیانکونری در اولین بازی خانگی خود در فصل جدید، در کسب پیروزی ناکام ماند.

در دیداری از هفته دوم رقابت‌های سری آ فصل ۲۰۲۳/۲۴، یوونتوس در خانه پذیرای بولونیا بود و برابر این تیم به تساوی ۱-۱ رضایت داد.

در نیمه اول توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود و دو تیم هرازگاهی شانس خود در ایجاد موقعیت روی دروازه حریف را امتحان می‌کردند. در دقیقه ۲۴ حرکت خوب زیرکزی و ناهماهنگی مدافعان یوونتوس منجر به ضربه فرگوسن به سمت چارچوب پرین و گل اول بولونیا شد. نیمه اول با برتری شاگردان تیاگو موتا به پایان رسید.

در نیمه دوم یوونتوس برای جبران گل خورده پا به زمین گذاشت و کار را هجومی آغاز کرد، اما حملات تیم الگری هربار با دیدار دفاعی محکم بولونیا خنثی می‌شدند. در دقیقه ۵۲ ولاهوویچ موفق شد دروازه اسکوروپسکی را باز کند، اما دی بلو پس از بازبینی صحنه به کمک VAR، آن را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. بولونیا که جان دوباره‌ای گرفته بود سعی می‌کرد از روی ضد حملات اختلاف را بیشتر کند، اما موفق به این کار نشد. در دقیقه ۸۲ ولاهوویچ ماموریت ناتمام خود را تکمیل کرد و روی پاس گل ایلینگ جونیور، با ضربه سری زیبا یوونتوس را به گل رساند. پس از این گل بانوی پیر به خودش آمد و همان بازی مورد انتظار طرفدارانش را به نمایش گذاشت با این حال حمایت پرتعداد و نمایش هجومی شاگردان الگری راه به جایی نبرد تا یوونتوس در هفته دوم برابر بولونیا متوقف شود.

یوونتوس با این تساوی ۴ امتیازی شد و بولونیا نیز پس از شکست هفته اول برابر میلان، اولین امتیاز خود در فصل جدید را دشت کرد. دوشان ولاهوویچ که در هفته اول یک گل و یک پاس گل به ثبت رسانده بود، امشب نیز برای یووه گلزنی کرد تا آمادگی بالای خود در فصل جدید را به رخ بکشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار