۲ هزار و ۲۷۷ واحد مسکونی در لرستان بهره برداری شد

۲ هزار و ۲۷۷ واحد مسکونی با اعتبار ۱۳ هزار میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در لرستان به بهره برداری رسید.

فرهاد زیویار استاندار لرستان در آیین افتتاح بیش از ۱۰۱ هزار واحد مسکونی در کشور با حضور رئیس‌جمهور به صورت ویدیو کنفرانس اظهار کرد: تعداد واحدهای مسکونی لرستان در قالب ۱۴۷ واحد خودمالکی، ۶۰ واحد بازآفرینی، یک هزار و ۷۱۰ واحد روستایی و ۳۶۰ واحد مسکن مهر می‌باشد.

وی افزود: ۱۳ هزار میلیارد ریال اعتبار از محل سهم آورده، تسهیلات بانکی و یارانه دولتی برای ساخت ۲ هزار و ۲۷۷ واحد مسکونی در لرستان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه ۳۰۰ هکتار زمین برای طرح جوانی جمعیت در لرستان نیاز است افزود: یکهزار و ۶۰۰ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در لرستان نیاز است که شرایط توپوگرافی استان موجب شده با مشکلاتی روبرو شویم اما اکنون وضعیت استان رو به بهبود می‌باشد.

۲هزار و ۲۷۷ واحد مسکونی در لرستان بهره برداری شد

زیویار با اشاره به اینکه در ماه های آینده، بالاتر از میزان مورد نیاز استان، زمین تامین می‌شود گفت: ۲۱۱ هکتار به زمین های طرح نهضت ملی مسکن در استان اضافه شده، ۱۴۹ هکتار در دست اقدام است، ۴۲۲ هکتار الحاق می‌شود و بخش تامین زمین به حدود یکهزار هکتار می‌رسد.

وی ادامه داد: همراهی بانک ها در ماه‌های گذشته قابل مقایسه با یکسال گذشته نیست و ۷۹ درصد بانک ها در تامین مسکن روستایی مشارکت داشتند.


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.