پرداخت ۷۲ درصد از مطالبات گندمکاران کرمانشاه

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه، از پرداخت ۷۲ درصد از مطالبات گندمکاران این استان خبر داد.

علی ملکشاهی، مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از پرداخت ۷۲ درصد از مطالبات گندمکاران کرمانشاهی خبر داد و گفت : با پیگیری‌های استاندار و برخی نمایندگان استان کرمانشاه امروز با واریز یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات کشاورزان کرمانشاهی در مجموع مبلغ پرداختی به کشاورزان به رقم ۸ هزار میلیارد و و ۶۹۹ میلیون تومان رسید.

وی مجموع مطالبات گندم‌کاران استان را در سال زراعی جاری حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: پیگیر تسریع در پرداخت مطالبات گندم‌کاران استان هستیم.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با اشاره به خرید تضمینی ۸۰۱ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان، تصریح کرد: با خرید این میزان گندم، رکورد خرید تضمینی گندم در استان کرمانشاه طی ۱۵ سال گذشته شکسته شد.

وی اضافه کرد: امسال کرمانشاه جزء ۴ استان برتر کشور در زمینه خرید تضمینی گندم قرار دارد و به طبع آن درصد واریزی به حساب کشاورزان نیز نسبت به سایر استان‌های کشور از رقم بالاتری برخوردار است.

ملکشاهی افزود: خرید تضمینی گندم در اکثر نقاط استان به پایان رسیده است، اما به منظور رفاه حال کشاورزانی تا زمانی که تحویل گندم از سوی آن‌ها ادامه داشته باشد، سیلو‌های دولتی و خصوصی آماده خدمت‌رسانی به کشاورزان هستند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.