اهدای ۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) تفتان

فرماندار تفتان گفت: ۵۰ سری جهیزیه به ارزش ۳۰ میلیارد به نوعروسان کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان اهدا شد.

 علیرضا شهنوازان گفت: در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و در راستای کمک به سبک ازدواج آسان باهدف افزایش جمعیت و جوان ماندن ایران قوی ۵۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان مناطق کم‌برخوردار و محروم اهداء می‌شود.
 
وی افزود: این جهیزیه‌ها شامل اقلام یخچال، ماشین لباس‌شویی، اجاق‌گاز، جاروبرقی و تلویزیون است که برای هر سری کالا ۶۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.
 
 فرماندار تفتان تصریح کرد: دستگیری از نیازمندان، ترویج ازدواج آسان و تلاش در راستای هدایت جوانان به امر ازدواج و همچنین حمایت از تولید کالای ایرانی و تولید‌کنندگان داخلی از اهداف اجرای این طرح است.
 
وی ادامه داد: خیرین و گروه‌های جهادی باروحیه فداکاری و از خودگذشتگی برای خدمت به مردم و معسرین و نیازمندان با نشاط و شور انقلابی تا پای جان و عاشقانه در میدان حضور دارند و تلاش‌های گسترده‌ای را در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به اقشار مختلف جامعه انجام می‌دهد.
 
شهنوازان اذعان کرد: کمیته امداد و بسیج سازندگی یکی از رکن‌های مهم امیدآفرینی در مناطق محروم است و در این جهت تلاش‌های گسترده‌ای را انجام داده است و در محرومیت‌زدایی و آبادانی روستا‌ها و مناطق محروم به‌خوبی نقش‌آفرینی کرده است.
 
وی گفت: نهادینه‌کردن ازدواج آسان، تشویق جوانان برای ازدواج به هنگام و کمک به نوعروسان نیازمند برای تشکیل زندگی از اهداف این برنامه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار