رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا؛

تیم ملی والیبال ایران صفر - ژاپن ۳ / جام قهرمانی از ارومیه به توکیو رفت

ایران و ژاپن در فینال قهرمانی آسیا در شهر ارومیه مقابل هم قرار گرفتند که ژاپنی‌ها موفق شدند با پیروزی مقابل شاگردان عطایی قهرمان شوند.

تیم ملی والیبال ایران در فینال مسابقات قهرمانی آسیا از ساعت ۱۸ امروز  در ارومیه مقابل ژاپن صف‌آرایی کرد.  

دست اول (ایران ۲۰ - ژاپن ۲۵)

اولین امتیاز را در حالی که ایران دو بار شانس داشت، کسب کند، ژاپن گرفت. سرویس ژاپن از دست رفت. سامورایی‌ها باز هم امتیاز گرفتند و سرویس را از دست دادند. جای خالی ژاپنی‌ها در زمین ایران جای گرفت. سید محمد موسوی بازی را به تساوی کشاند. توپ‌گیری عالی در زمین ایران با پاس خوبی همراه نشد و «ایشیکاوا» در حمله مجدد، آبشار خود را به امتیاز تبدیل کرد. «نیشیدا» از دست مدافعان ایران امتیاز گرفت و ژاپن را پنج بر سه پیش انداخت.

میلاد عبادی پور هم از دستان مدافعان ژاپن، امتیاز کسب کرد. او با هوشمندی، بازی را به تساوی کشاند. نقشه «پایپ» را ایشیکاوا با شلیکی محکم در زمین ایران خواباند. ایران، نتیجه را روی عدد ۶ مساوی کرد. پاس بریده ژاپن را محمد طاهر وادی می‌توانست جمع کند، اما موفق نبود. میثم صالحی از سرانگشتان مدافعان ژاپن، امتیاز به دست آورد. دفاع خوب موسوی، ایران را هشت بر هفت جلو انداخت. اولین وقت استراحت فنی اعلام شد. صالحی در حالی که از تور فاصله داشت، آبشار زد و دفاع ناقص ژاپن با فرود توپ در زمین این تیم همراه بود. ژاپن یک امتیاز گرفت و اختلاف را به حداقل رساند.

امین اسماعیل نژاد دفاع شد، ولی توپ به بیرون رفت و امتیاز به ایران رسید. ایشیکاوا با آبشاری بلند امتیاز گرفت. سید محمد موسوی، دیوار بلندی روی تور مقابل آبشار «تاکاهاشی» بست و ایران را ۱۱ امتیازی کرد. ژاپن اجازه نداد اختلاف بیشتر شود. آبشار میلاد عبادی پور راهی اوت شد و دو تیم روی عدد ۱۱ مساوی شدند. جای خالی وادی در دفعه اول برگردانده شد، ولی او دوباره با دو دست، توپ را در زمین ژاپن فرود آورد. بازی پایاپای و نفسگیر دنبال شد. سرویس ایشیکاوا از دست رفت. خطای تور از نیشیدا، نتیجه را ۱۴ بر ۱۲ به سود ایران کرد. «فیلیپ بلین» سرمربی فرانسوی ژاپن درخواست بازبینی داد که موفق بود. آرنج، ولی زاده به تور برخورد کرده بود و نتیجه ۱۳ - ۱۳ شد.

ژاپنی‌ها در یک رفت و برگشت، توپ را در زمین ایران خواباندند و جلو افتادند. رالی جذابی شکل گرفت و میلاد عبادی پور می‌خواست توپ را به دست مدافعان ژاپن بکوبد که ژاپنی‌ها هوشمندانه دست خود را کشیدند و اختلاف را به دو امتیاز رساندند. سامورایی‌ها امتیاز شانزدهم را هم کسب کردند و با سه امتیاز اختلاف به استقبال وقت استراحت فنی دوم رفتند.

شلیک اسماعیل نژاد از کنار دستان مدافعان ژاپن در زمین این تیم خوابید. ژاپن به امتیاز هفدهم نیز دست یافت. آبشار تماشایی صالحی از فاصله‌ای دور به زیبایی تبدیل به امتیاز شد. او اسپک بعدی خود را هم به قدری محکم زد که دریافت ژاپنی‌ها به اوت رفت. اختلاف به یک امتیاز کاهش یافت. نیشیدا آبشار خود را به زمین ایران کوبید. ایران ۱۹ بر ۱۷ از ژاپن عقب بود که تعویضی در زمین سامورایی‌ها انجام گرفت. ناهماهنگی وادی و موسوی باعث شد کاپیتان ایران به توپ نرسید و دوباره اختلاف به سه امتیاز برسد. بهروز عطایی درخواست تایم اوت کرد. سرویس «کای» به اوت رفت.

صابر کاظمی، جواد کریمی و شهروز همایونفرمنش وارد زمین شدند. سرویس همایونفرمنش فایده‌ای نداشت و ژاپنی‌ها امتیاز ۲۱ را هم گرفتند. صابر کاظمی از دستان مدافعان ژاپن امتیاز گرفت. اشتباه از جواد کریمی، باعث شد ضربه آرام ژاپن تبدیل به امتیاز شود؛ ۲۲ بر ۱۹ به سود ژاپن. سرویس سامورایی‌ها از دست رفت. سرویس محکم صابر کاظمی هم به بیرون رفت. عطایی باز هم وقت استراحت گرفت و به بازیکنانش تذکر جدی داد. آبشار امین اسماعیل نژاد هم به بیرون رفت و اختلاف به چهار امتیاز رسید. عطایی درخواست ویدیوچک داد تا شاید توپ به سرپنجه‌های مدافعان ژاپن خورده باشد.

دست دوم (ایران ۱۸ - ژاپن ۲۵) 

ایران امتیاز اول را گرفت، ولی ژاپن دو امتیاز پیاپی کسب کرد. اشتباه مدافع وسط ژاپن، فرصت را در اختیار صالحی قرار داد و او بازی را به تساوی کشاند. سرویس ایران به بیرون رفت. میثم صالحی آبشار زیبای دیگری زد و امتیاز به دست آورد، اما سرویس خود را از دست داد. ضربه میلاد عبادی پور مقابل تک‌دفاع به بیرون رفت و ژاپن پنج بر سه پیش افتاد. سید محمد موسوی اختلاف را به حداقل رساند. نقشه «پایپ» ژاپن به امتیاز ششم تبدیل شد. عبادی پور دفاع شد، ولی در ادامه کاظمی، امتیاز پنجم را گرفت.

ژاپنی‌ها با نقشه «پایپ» یا همان «دوبله وسط» امتیاز گرفتند. عبادی پور باز هم اختلاف را به یک امتیاز رساند. ژاپن باز هم پیروز به وقت استراحت فنی اول رفت. سرویس «نیشیدا» از دست رفت. صابر کاظمی موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. نیشیدا باز هم امتیاز گرفت. ژاپن به سرعت توانست سه امتیاز پیاپی کسب کند. عطایی مجبور شد وقت استراحت درخواست کند. ایران به امتیاز نهم دست یافت. سرویس کاظمی راهی اوت شد. ایران به امتیاز دهم رسید، ولی در ادامه سرویس‌های پراشتباه، صالحی نیز توپ خود را به تور کوبید.

آبشار صابر کاظمی از مقابل تک‌دفاع به بیرون رفت و نتیجه ۱۴ بر ۱۰ به سود ژاپن شد. کاظمی خواست توپ را آرام از روی تور رد کند، ولی ایشیکاوا دست او را خواند و اختلاف را به پنج رساند. عطایی قبل از امتیاز ۱۶ و فرا رسیدن وقت استراحت فنی دوم، تایم اوت گرفت. میلاد عبادی پور با آبشاری بلند، امتیاز یازدهم را کسب کرد. توپ‌گیری عالی موسوی با پاس بدی همراه شد و در نهایت خطای تور، ژاپن را به امتیاز شانزدهم رساند. سرمربی ایران درخواست بازبینی داد، ولی فایده‌ای نداشت، چرا که وادی به تور برخورد کرده بود. وقت استراحت فنی دوم فرا رسید.

میلاد عبادی پور مقابل سه مدافع موفق بود و ایران را به امتیاز ۱۲ رساند. مبین نصری وارد زمین شد. ایشیکاوا با پرشی قابل توجه، ژاپن را به امتیاز ۱۷ رساند. عبادی پور باز هم آبشار خود را به امتیاز تبدیل کرد. سرویس ایران از دست رفت. آمار خطای سرویس شاگردان عطایی بسیار بالا بود؛ نتیجه ۱۸ بر ۱۳ به نفع ایران. توپ ژاپن به بیرون رفت، اما در بازبینی مشخص شد روی خط انتهایی زمین ایران فرود آمده و اختلاف به ۶ امتیاز رسید. سرویس ژاپن از دست رفت. محمد فلاح در خط سرویس قرار گرفت، ولی باز هم نیشیدا توانست آبشار خود را در زمین ایران بخواباند. صابر کاظمی دفاع شد و ژاپن هفت امتیاز پیش افتاد. سرویس ژاپن از روی تور رد نشد.

ژاپن با توپ‌گیری زیبا و آبشاری حساب‌شده از دستان مدافعان ایران امتیاز گرفت. ژاپن هم خطا‌های سرویس زیادی داشت؛ ۲۲ بر ۱۶ به سود ایران. نیشیدا با جای خالی، تیمش را به امتیاز ۲۳ رساند. عبادی پور با کمک دستان مدافعان ژاپن، ایران را ۱۷ امتیازی کرد.

دست سوم (ایران ۱۸  - ژاپن ۲۵)

محمد فلاح اولین امتیاز ست سوم را کسب کرد ما تاکاهاشی بازی را به تساوی کشاند. سرویس ژاپن به بیرون رفت. نیشیدا مقابل یک مدافع موفق بود. توپ‌گیری‌ها و آبشار خوب، ژاپن را به امتیاز سوم رساند. دریافت بد در زمین ایران می‌توانست دردسرساز شود، ولی فلاح امتیاز چهارم را برای کشورمان کسب کرد. سرویس اسماعیل نژاد به تور برخورد کرد. عبادی پور در حالی که مدافعی را مقابل خود نداشت، آبشار خود را به اوت زد. ضربه موسوی روی پاس کوتاه به امتیاز تبدیل کرد.

اسماعیل نژاد دفاع شد و ژاپن هفت بر ۶ پیش افتاد. امتیاز هشتم برای ژاپن و اولین وقت استراحت فنی. اشتباهات پیاپی از ایران سبب شد اختلاف به سه امتیاز برسد. سرویس نیشیدا به آنتن برخورد کرد و در اتفاقی جالب، آنتن افتاد! نتیجه ۹ بر هفت به سود ژاپن. دفاع خوب از ایران، اختلاف را به حداقل رساند. امین اسماعیل نژاد هم در یکی از روز‌های بد خود دفاع شد. توپ‌گیری‌های عالی و دفاع بی‌نقص ژاپن، اختلاف را به چهار امتیاز رساند. بهروز عطایی درخواست تایم اوت کرد. محمد فلاح، ایران را به امتیاز ۹ رساند. ایشیکاوا با آبشاری محکم، ژاپن را ۱۳ امتیازی کرد. امتیاز چهاردهم نیز برای ژاپن بود و سرمربی تیم ملی ایران باز هم وقت استراحت گرفت.

سرویس ژاپن راهی اوت شد و ایران را به امتیاز دهم رساند. سرویس ساده میلاد عبادی پور به راحتی در اختیار پاسور قرار گرفت و ژاپن امتیاز پانزدهم را نیز کسب کرد. صابر کاظمی با آبشاری بلند، منطقه انتهایی زمین ژاپن را نشانه گرفت. محمد فلاح سرویس زد و ژاپن در دو مرحله، آبشار را تبدیل به امتیاز کرد. ۱۶ بر ۱۱ ژاپن پیش بود و وقت استراحت فنی دوم فرا رسید. ژاپن سرویس خود را خراب کرد. میلاد عبادی پور به زیبایی توپ را برگرداند، ولی ژاپن در برگشت، آبشار خود را در زمین ایران فرود آورد. اختلاف پنج امتیازی پابرجا ماند. سرویس «کای» به تور برخورد کرد.

سرویس خوب نصری با دریافت مناسبی در زمین ژاپن همراه نبود، اما عبادی پور قدر این فرصت را نداست و توپ را به بیرون فرستاد. تاکاهاشی از میان دستان دو مدافع، نتیجه را ۱۹ بر ۱۳ کرد. سرویس ژاپن به قدری محکم بود که به زمین این تیم برگشت و با آبشاری هوشمندانه به امتیاز بیستم تبدیل شد. سرویس بعدی نیشیدا به تور برخورد کرد؛ ۲۰ بر ۱۴ به سود ژاپن. پوریا حسین خانزاده به زمین رفت و در خط سرویس به‌جای سید محمد موسوی قرار گرفت. ایشیکاوا روی نقشه «پایپ» یک امتیاز دیگر کسب کرد. تاکاهاشی با سرویسی کنترل‌شده، امتیاز مستقیم سرویس به دست آورد. اختلاف به هشت امتیاز رسید. ایران به امتیاز پانزدهم رسید، ولی سرویس بعدی خراب شد. فلاح روی پاس بریده، توپ را به امتیاز تبدیل کرد. صحنه مشکوک بود، اما «بلین» درخواست بازبینی نداد.

سرویس خوب عبادی پور با دریافت مناسبی همراه نشد و کاظمی به راحتی توپ را در زمین ژاپن خواباند. آبشار ژاپنی‌ها بدون برخورد به دستان مدافعان ایران راهی اوت شد. «بلین» درخواست ویدیوچک داد، اما نتیجه‌ای نداشت. نیشیدا روند امتیازگیری ایران را قطع و امتیاز بیست‌وچهارم را کسب کرد. ژاپن به امتیاز بیست‌وپنجم رسید و برنده ست سوم و مجموع بازی لقب گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۲۱ ۰۶ شهريور ۱۴۰۲
کلاس آموزشی خوبی بود برای عطایی و شاگردانش!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۰۶ شهريور ۱۴۰۲
نایب قهرمانی عنوان قابل توجهی هست اما انتظار از تیمی با پشتوانه قوی مثل ایران بیشتر از این حرفاست، از بازیکنان سختکوش تا مربیان ایرانی زحمتکش، تو دوره های بعدی میتونیم با برنامه ریزی خوب موفقیت های در سطح جهان به دست بیاریم.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی میلانی
۲۰:۲۷ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
هم فوتبال وهم والیبال ۳ بر صفر
بابا خودکشی نکنید ایران هیچوقت نمیتونه ژاپن رو ببره .بهترین مربی دنیا رو هم ایران داشته باشه باز هم میبازه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
مشکل ملیت سرمربی نیست، تو رده های سنی دیگه نتایج درخشانی به دست اومد تو والیبال، اینجور حرفا رد گم کنی هست، باید ایرادات واقعی رو پیدا کنیم و حل کنیم. همونجور که تو رده های دیگه قهرمان جهان شدیم تو بزرگسالان هم میتونیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۰۶ شهريور ۱۴۰۲
درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
ای جونم ژاپن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
یه بازی افتضاح چه مربی چه بازیکنان تیم وچه آبروریزی تماشاچی .
بازی به این مهمی را درپایتخت برگزار کنید نه درشهر که عده‌ای مایع آبروریزی باشند.
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۰۷:۳۷ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
اعطایی در حد تیم ملی نیست..لطفا یک مربی تراز اول ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۵ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
بعد از سالها استفاده از مربیان نسبتا سطح بالا مثلا فکر کردن حالا وقتش رسیده از مربی داخلی سطح بالا استفاده کنیم !
واقعا که تمام دستاوردهای این چند ساله رو براحتی بر باد دادین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۸ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
باسلام
من از نتیجه ناراضی هستم ولی در مورد تیم باید بگم سطح آمادگی (جسمانی و روانی )بازیکنان نسبت به ژاپنی ها خیلی پایین تر بوده است حال دلیل آن را باید کارشناسان باید نظر بدهند که مربوط به کادر فنی و یا خود بازیکنان هستند
باتشکر
به امید موافقت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
تو یکی برو بگیر بخواب برات زوده نظر بدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۷ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
ژاپن با برنامه ریزی صحیح و اصولی و آوردن مربی تراز اول به پادشاهی ایران بر قله آسیا پایان داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۹ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
استفاده از مربی ایرانی ،تیم ملی رو از کلاس جهانی دور کرد ،حالا ژاپن رو تبدیل به یک بت و یک غول کردیم ،که میتونه ما رو سه بر صفر شکست بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۳ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
خیلی بد بازی کردیم
خدایی ۳ به صفر باختن دیگه خیلی بد بود
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۰:۰۵ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
تمام ورزش توپی ما دوران رکود داره میره مثل فوتبال بسکتبال والیبال هندبال ووو راه کار هم وجود نداره جز از پایه شروع کنیم
United States of America
ماسال
۲۲:۵۹ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
و اینگونه است که تفاوت مربی خارجی و وطنی مشخص می‌شود.
آیا صرفا قهرمان لیگ داخلی شدن و یا با جوانان قهرمان شدن رزومه خوبی برای سرمربی بزرگسالان شدن هست؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۵ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
تو لیگ ملت ها هم با آقای عطایی، بدترین نتیجه تاریخمون رو سال پیش گرفتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
ولاسکو بود شخصیت داد به والیبال ایران
این عطایی یه ماه پیش نابود کرد اعتبار والیبال و امروز هم کرد بچه های تیم انگار مریض بودند
ژاپن از بی دقتی بچه های تیممون امتیاز گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
اعطایی در حد مربی مهد کودک هم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
والیبال ژاپن هم مثل فوتبالش پیشرفت کرده و ما هم کاملا پسرفت کردیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
آقای عطایی مربی خوبی است، اما تیم ملی نیاز به مربی خارجی در سطح یک دنیا دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
بر طبل شادانه بکوب آقای رییسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
اون اندازه ک ب فوتبال فاسد اخلاقی و مالی توجه میشه

ب والیبال توجه شه خیلی نتیجه خواهد داد همچنان ک سابقه موفقیت دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
ژاپن برنامه ۵ساله داره که اینگونه روی ورزش وجوانان کشورش کارکرده وژاپنی که دروالیبال حرفی برای گفتن نداشت الان ایران جلوی آن زانو زده وایران هم برنامه توسعه ۵و۸ساله داره که هربرنامه هیچ کارایی نه درورزش ونه دراقتصاد ومعیشت مردم فقط ادای کشورهای اونورابی رادرمیارن که ماهم برنامه داریم متاسفانه نه تنها درامرورزش بلکه درآموزش وپرورش واقتصاد وسیاست کشورهاست افراد ناکارآمد وبیسواد وباندی اداره می‌شود وباید زبانهای منتقد را برید وبجز به له کردن چیزی برزبان نیاورد وان همین شد که امروز والیبال اول منطقه دربرابرژاپن زانو زد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
این تیم تیم بشو نیست تیم بدون غفور و ظریف و معروف پوچه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
با تیم دوم تو خارج ازایران قهرمان آسیا بشی بعدتوایران با تیم اصلی نایب قهرمان ،نوجوانان وجوانان قهرمان جهان بشن ایراد کجاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
خسته نباشید ب همه بازیکنان ایران

تبریک ب بازیکنهای ژاپن
از بازیشون آدم لذت میبرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
متاسفانه در بازی های بینالمللی قبل دیدیم نقاط ضعف را متاسفانه برطرف نشدن حتی کم مانده بود از عراق نیز شکست بخوریم بازیکنان خوبی داریم بهتر از گذشته ولی عیب ایرادها باید برطرف شوند،ژاپن کاملا مسلط بود واحتمالا از همان نقاط،ضعف ما را برد،بایددتمرین بیشتر کرد و هماهنگ تر بود تیم سابق ما بین المللی بود ولی تیم فعلی در حد آسیایی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
به نظر میاد مجموعه مربی ضعیف هستند جوانان و نوجوانان را نباید به این مجموعه داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
شاهکاری دیگر از نابودگران ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
ببین به کجا رسیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
آقای عطایی بدترین سرمربی تاریخ ایران.... تیم چهارم لیگ جهانی رو به این حال و روز انداخته...
Iran (Islamic Republic of)
بهمن
۲۰:۲۸ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
وقتی آدم های ناحسابی میان سر کار این میشه وضعمون ،یه زمانی حرف اول دنیا بودیم الان از ژاپن می‌ترسیم و شکست میخوریم ، ای خداااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
عطایی باید اخراج بشه.اصلا در حد تیم ملی نیست
چند سال پیش ایران بدون از دست دادن یه ست قهرمان آسیا میشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
برق رو قطع کنید شما که نمی توانید ببرید
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۰:۲۱ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
آقایون و خانوما :بیاید قبول کنیم که ما هیچ وقت از ورزش های توپی به جز فوتبال ساحلی ،افتخار بدست نخواهیم آورد .بیشترین پول رو توی ورزش کشورمون ورزش های توپی به خصوص فوتبال و والیبال می‌گیرن اونوقت بیشترین افتخارات مال ورزش هایی به غیر از ورزش های توپی هست ،ورزس هایی که کمترین پول رو میک
گیرن
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۲۰:۰۵ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
متخصص خراب کردن چیز های خوب هستیم
یه زمانی والیبالمون خوب بود، اینقدر مدیریت خوبی انجام شد که الان ژاپنم حتی نمیبریم. دم تماشاگرا گرم که ژاپنو تشویق میکردن
Italy
ناشناس
۲۰:۰۲ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
حداقل یه ست رو بالای ۲۰ میرسیدین..فقدان مدیریت همه چیو داره نابود میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
تیم ضعیفه،،بازیکن حتی نمیدونه برنامه تیم چی هست،،،سرمربی در حد لیگ خودمونه،،،با چه دانشی شده سرمربی؟؟؟ای گند بزنن به دلاتتون که والیبالم از بین بردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
برید بازی رو چندین بار ببینن و از کار ژاپن و مبتدی بودن تیم خودمون آموزش ببینین مخصوصا عطایی، جوری در سرویس و حمله توپ رو بالا و با سرعت بالا عمود میکنن در حالیکه بازیکن ما بدون دفاع هم توپ رو به بیرون شوت میکنه و یا جوری به توپ ضربه میزنه انگار با تیم محله ای جای خالی میندازه ژاپن تیمی نیس جای خالی بندازی.. . ایران تیم دوم حساب نمیشه چون با اختلاف شدید از ژاپن عقب هستش. سر مربی و مربیان حرفه ای میخایم که یاد بگیرن توپ گیری پاس کاری و تعویض مکان در یک لحظه و نحوه هدف قرار دادن و سرعت کار در حمله، واقعا از بازی ژاپن لذت بردیم مبارکشون باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
آقا چرا میزبانی رو تو تهران یا کرج نیانداختید
Iran (Islamic Republic of)
نام اشنا
۱۹:۵۵ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
فقط میتوان با این بازی یکطرفه با صدای بلند فریاد زد : عطائی حیا کن ........تیم ملی رو رها کن !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
واقعا برای برنامه ریزان ورزش کشور باید متاسف بود که اوج هنرشان این است که بجای ست بگویند دست! ( درحالیکه آنکه پبشنهاد داده کامل نمیدانسته که دست به مجموع بازی می گفتند) یا عرق وطن را در استفاده از مربی ایرانی بدانند و همینقدر درایت نداشته باشند که لااقل یک ایرانی شایسته تر پیدا کنند.بماند که به ظاهر و رفتار هم که باشد همین مربی خارجی بسیار با وقارتر از مربی ایرانی ما بود و انسانیت از قومیت خیلی با ارزشتر است.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۴۸ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
این هم نتیجه اعتماد به بهروز عطایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
واقعا متاسفم برای آنهایی که پیام تبریک می فرستند! ما تو ژاپن می بردیمشون ولی حالا تو خونه بهشون باختیم!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
دیگه وقتشه عطایی برکنار بشه و یه مربی خارجی بیاد،تیم خیلی ضعیف شده،پاسور خوب نداریم،تو سرویس خیلی اشتباه داشتیم و دفاع هم خوب نبود.اما خدارو شکر تیم جوانان و نوجوانان خوبی داریم و باید با مربی خوب واسه آینده آماده بشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
چند ساله که پیام میدم که اولا والیبال میخواد مثل فوتبال و بسکتبال بشه و پولهای بی حسابی به بعضی از بازیکنان داده می‌شود بدون در نظر گرفتن ( کیفیت و پیشرفت )آنها و ثانیا سالهاست که مشکل والیبال ایران ( سرویس و ساعد) در تمام رده های سنی حل نشده و کسی هم اهمیتی نمیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
تصحیح کنید : ژاپن 3 عطایی 0
تک تک بازیکنان ایرانی را مقایسه کنید از ژاپنیها سر هستند مهم چینش درست و ایجاد هماهی موثر میان آنهاست. شما کافیه دلیل تعویض های مکرر و بیمورد تیم را از مربی بپرسید تا متوجه شویم که ضربه اصلی را از کجا خورده ایم.ای کاش در همه موارد اینقدر ولایتمدار بودید!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
تلنگری بود که نیاز به بازنگری هست، وقتی تو رده های سنی دیگه قهرمان جهان میشیم تو بزرگسالان هم میتونیم، باید ایرادات رو رفع کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
مربی ایرانی به درد نمیخوره.یکیش عطایی کمر به نابودی تیم ملی بسته نتونست یک ست تو بازی که میزبانیم بگیره.با این افتضاح چه لبخندیم میزد عطایی خوشحال بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
آقای عطایی رو باید بعد لیگ ملت ها اخراج میکردند ولی چون حکومتی بود نگهش داشتند و باعث شد دوباره تیم ملی شکست بخوره، تیمی که دوره قبل قهرمان شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۲ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
با برنامه‌ریزی و پشتکار میتونیم نتایجی که تو جوانان گرفتیم تو بزرگسالان هم بگیریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
سطح جوانان چه قدر فرق میکنه با بزرگسالان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
وقتی به یک سرمربی نالایق اینقدر بها میدن ، تیم ملی بهتر از این نتیجه نمیگیره.... بعد بازی های کاملا افتضاح در لیگ ملت ها، باید آقای عطایی رو کنار میذاشتتن و یک سرمربی خارحی کلاس جهانی رو استخدام میکردند ولی دوباره از ابشون بی دلیلی حمایت شد و باعث شکست در فینال آسیا در خاک خودمون بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
باید سفت بازی میکردن
ولی بازهم دیر نیست جوانان قوی و با نشاط انشاالله تزریق به تیم بزرگسالان میشوند و با زهم غوغا میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
مجری شبکه میگه جوانگرایی
جوانگرایی چی مربی نمیتونه محرک تیم باشه
قبلا یکدفعه بازی برمیگردوندند
یه مربی بزرگ میخواد تیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
سالن میگن عطایی رها کن
بهتره استعفا بده چون مسابقات بعدیم همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
عطایی نابود باید گردد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
تماشاگرهای ایرانی نیاز به آموزش دارن.موقع سرویس زدن حریف داد و فریاد میکنن و بقیه مواقع هم ساکتن.این شد تشویق؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
شانس آوردیم به قطر نخوردیم وگرنه به فینال هم نمیرسیدیم.با این مربی ضعیف و این بازیکنای بی حال تو بازیهای آسیایی هم به جایی نمیرسیم
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۹:۲۰ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
بی غیرتا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
تا وقتی که سرمربی آقای عطایی باشه،والیبال ایران همینه
انتضار بیشتر از این نباید داشته باشیم
آقای عطایی
لطفا استعفا دهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
این چه نوع تشویق کردنه فقط بوق میزنند ما از تلویزیون میبینیم اعصاب آدم نمیکشه وای به بازیکنان خودمون چه توپ رو ما میزنیم چه اونا میزنند فقط بوق میشنویم بابا دو تا تشویق درست حسابی دوتا فریاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
دلبندم اعصاب خوردت ربطی به تماشاگر ربطی ندارد بلکه مربوط به کادرفنی و به ویژه سرمربی ناکارآمده
همه مربیان یه تبلت یا کاغذ دستشونه و بین ستها و تایم اوتها تیم مقابل رو آنالیز و نکات فنی را به بازیکنان گوشزد میکنن ولی دریغ از اینکه یکبار عطایی و کادر فنی ما اینکارو کرده باشن،چون تیم فقط با بازیکن خوب و تمرین برنده نمیشه بلکه بیش از ۵۰درصدش مربوط به تاکتیک و آنالیز دقیقه که متأسفانه ما در هیچ زمینه ای این مهم را نداریم
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۱:۵۹ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
دوست عزیز حرف شما درسته متاسفانه چون بلیط ها گران بود هواداران واقعی والیبال بلد ارومیه نبودن ویه عده بچه مایه دار بلیط هارو بالای ۲۰۰ هزار تومن خریدن که اهل والیبال نبودن یه عده پارتی بازی هم میشه به هرمسئول تعدادی بلیط هواداران ارومیه نگاه کنید اصلا بوغ نمیبرن داخل سالن بوغ کلا حذف شده کل دنیا حتی مسابقات فوتبال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
خداروشکر که هنگ کنگ و پاکستان و عراق را بردیم
احتمالا دوره بعدی همینارا هم نمیبریم
آخرین اخبار