مدیر شبکه آموزش مطرح كرد:

نگاهی نو به اهمیت از بین بردن بی سوادی در برنامه «سواد یاران»

مجموعه «سواد یاران» در ۳۰ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای با هدف حرکت به سوی ریشه کنی بی سوادی در کشور از شبکه آموزش روی آنتن می‌رود.

علی عبدالعالی مدیر شبکه آموزش سیما در بازدید از پشت صحنه برنامه «سواد یاران» ضمن خدا قوت به عوامل برنامه گفت: مجموعه «سواد یاران» نگاهی نو به اهمیت ریشه کن کردن بی سوادی دارد و تلاش می‌کند در قالب بخش‌های نمایشی جذاب به مباحث آموزشی پیشگیری از بیسوادی و تشویق به سواد آموزی در جامعه کمک کند.

وی افزود: در این مجموعه هر بار به یکی از معضلات بی سوادی در جامعه پرداخته می‌شود و همچنین در بخشی دیگر، از اقشار مختلف جامعه از جمله مدرسین، اساتید و معلمین خواسته شده که برای آموزش و تشویق افراد بی سواد، همیاری کنند.

عبدالعالی خاطرنشان کرد: این مجموعه نمایشی، از حضور بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتر همچون محمد فیلی، سعیده عرب، فرحناز منافی ظاهر، حشمت آرمیده، آتش تقی پور، فریده دریامج، بهزاد رحیم خانی و. بهره برده است.

در این بازدید علیرضا صادقی، مدیر گروه آموزش‌های رسمی، مسعود غزنچای، مدیر طرح و برنامه، پوریا فهیمی مقدم، مدیر تولید و فنی، یدالله قربانی مدیر اطلاعات برنامه ریزی و علی توفیقی، مسئول روابط عمومی حضور داشتند.

برنامه «سواد یاران» به تهیه کنندگی عبدالرضا فیروزان در گروه آموزش‌های رسمی شبکه و با مشارکت سازمان سوادآموزی تهیه و تولید شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار