تخصیص سوخت بر اساس پیمایش برای ناوگان دیزلی از ابتدای شهریور

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل گفت: سوخت ناوگان دیزلی از ابتدای شهریورماه بر اساس پیمایش ناوگان انجام می‌شود.

محمدعلی مجتهدی‌نیا صبح شنبه در سومین جلسه کمیسیون هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل اظهار کرد: وضعیت کالا‌های هدف پنج‌گانه ستاد مرکزی در سطح عرضه به طور مرتب بررسی می‌شود.

او تصریح کرد: مهمترین هدف این موضوع رسیدن کالای سالم و با اصالت به دست مصرف‌کننده است که این امر جز با پایش، صحت‌سنجی سطح عرضه و هماهنگی دستگاه‌های متولی امکان‌پذیر نخواهد بود.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل با اشاره به تخصیص سوخت بر اساس پیمایش برای ناوگان دیزلی از شهریورماه سال‌جاری گفت: اطلاع‌رسانی جامع به تمامی مخاطبان طرح باید به نحوه شایسته توسط متولیان امر انجام شود.

مجتهدی‌نیا افزود: در راستای شیوه‌نامه یکنواخت کنترل و فروش سوخت داخل باک وسائط نقلیه متردد در نقاط مرزی و اجرای بند پنج و هفت تبصره ماده پنج شیوه‌نامه یاد شده از اول شهریورماه سال ۱۴۰۲ روش باک پر برای وسائط نقلیه اتوبوس‌ها در گمرک مرزی بیله‌سوار اعمال خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.