نمایشگاه مجازی تامین اجتماعی قم در هفته دولت رونمایی شد

نمایشگاه مجازی معرفی خدمات و ارائه دستاورد‌های تامین اجتماعی استان قم همزمان با هفته دولت رونمایی شد.

 نمایشگاه مجازی تامین اجتماعی قم  در سایت این اداره کل به نشانی www.qom.tamin.ir قرار گرفته است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم در آیین رونمایی از این نمایشگاه مجازی گفت: در این نمایشگاه مجازی فعالیت‌ها و خدمات اداره کل تامین اجتماعی قم بازمعرفی می‌شود.

محمد عاشوری افزود: دو‌سالگی دولت فرصت خوبی برای بیان اقداماتی است که در تامین اجتماعی استان انجام شده است و ارائه آمار دقیق و بیان خدمات گسترده در حوزه بیمه‌ای باعث تقویت امید و اعتماد بین مردم خواهد شد.

او ادامه داد: اقدامات خوبی در دوسال گذشته در مجموعه تامین اجتماعی استان قم انجام و گام‌های مهمی در تقویت خدمات رسانی در حوزه‌های مختلف بیمه‌ای بویژه حوزه خدمات غیرحضوری برداشته شده که گزارش آن به استحضار مردم شریف استان می‌رسد.

مدیرکل تامین اجتماعی قم از پوشش بیمه‌ای ۵۷ درصد جمعیت استان، ارائه ۴۸ خدمت غیرحضوری و کاهش چشمگیر مراجعات مردم به شعب، جذب ۸۰۰۰ بیمه شده جدید در طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی، بخشودگی جرائم بیمه‌ای ۷۰۰ کارفرمای قم و ارائه ۵۰ هزار مشاوره به مردم در حوزه خدمات مختلف سازمان به عنوان دستاورد‌های اداره کل تامین اجتماعی استان قم در دولت مردمی نام برد.

او تصریح کرد: تشکیل ۵۰ جلسه کمیته بحران برای بررسی و حل مشکلات کارگاهها، ۳۲ بازدید میدانی از صنایع و کارخانجات استان، برپایی ۳۰ میز خدمت جهادی در محلات و مناطق مختلف شهری و روستایی استان، برگزاری ۲۵ جلسه با شرکای اجتماعی در سه حوزه بیمه شدگان کارفرمایان و مستمری بگیران و همچنین برگزاری ۲۴ کارگاه آموزشی قوانین و مقررات تامین اجتماعی برای رابطان بیمه‌ای کارگاه‌ها به همراه ۲۵۰۰ ملاقات چهره به چهره با مردم فقط بخشی از اقدامات اداره کل تامین اجتماعی استان قم در دوسال فعالیت دولت مردمی و خدمتگزار سیزدهم در استان است که در این نمایشگاه مجازی به آن پرداخته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.