مدیرکل آموزش و پرورش استان:

۱۸۰۰ کلاس تخریبی در استان بوشهر وجود دارد

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: هزار و ۸۰۰ کلاس تخریبی و فرسوده در استان وجود دارد.

علی موحدی در سیراف عنوان کرد: گفت: در یک سال گذشته، ۴۵ مدرسه افتتاح شده و ۶۰ پروژه مدرسه‌سازی یا در مرحله احداث قرار دارد یا در هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: با وجود محدودیت‌های منابع، اما به همت جهادی دولت انقلابی حضرت آیت‌الله رییسی، در هفته دولت سال جاری هزار و ۱۱۵ پروژه در سراسر استان یا به مرحله بهره‌برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آن شروع می‌شود که از درشاخص تعداد پروژه، استان دارای برتر کشوری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با قدردانی از صنعت نفت برای مشارکت در پروژه‌های مدرسه سازی در حوزه جنوبی استان اظهار کرد: انتظار دستگاه تعلیم و تربیت از مجموعه  صنعت نفت، همراهی و تعامل در احداث پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی، اردوگاه‌ها و دارالقرآن‌ها و برگزاری دوره‌های نخبه پروری در قالب مسئولیت‌های اجتماعی  است.

وی با اشاره به انتخاب شعار "آموزش و پرورش برای همه و همه برای آموزش و پرورش" تاکید کرد: با توجه به اینکه رسالت تربیت و پرورش نسل آینده کشور بر عهده آموزش و پرورش است و معلمان، خود را وقف جامعه کرده‌اند، انتظار می‌رود سایر بخش‌ها و دستگاه‌ها به مسئولیت خود در قبال آموزش و پرورش عمل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.