۶۷۳ مددجو کمیته امداد استان حقوق بگیر تامین اجتماعی هستند

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: هم اکنون ۶۷۳ مددجو کمیته امداد استان حقوق بگیر تامین اجتماعی هستند.

مجید الهی راد پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان را یکی از اقدامات این نهاد در راستای توانمندسازی خانوار‌های مددجویی نام برد و اظهار داشت: این نهاد طی چهار ماهه نخست امسال ۲ میلیارد و ۶۳۱ میلیون تومان حق بیمه تأمین اجتماعی برای یک هزار و ۴۹۰ مددجوی خراسان شمالی پرداخت کرده است. 

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۶۷۳ مددجو کمیته امداد استان حقوق بگیر تامین اجتماعی هستند، خاطرنشان کرد: پرداخت حق بیمه از سوی کمیته امداد به سازمان تأمین اجتماعی تا زمان مددجو بودن و نیز فرارسیدن سن بازنشستگی فرد مشمول ادامه می‌یابد و پس‌ازآن از تحت پوشش خارج می‌شوند و از مزایای بازنشستگی بهره‌مند می‌شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه زنان تحت پوشش کمیته امداد با رسیدن به سن ۵۵ سالگی و پرداخت ۱۰ سال بیمه و همچنین مردان تحت حمایت با رسیدن به سن ۶۰ سالگی و پرداخت ۱۰ سال بیمه بازنشسته خواهند شد، اظهار داشت: این نهاد علاوه بر این برای سال ۱۴۰۲ مبلغ یک میلیارد و ۵۱۱ میلیون تومان حق بیمه تامین اجتماعی یک هزار و ۳۶۲ نفر از مددجویان روستایی و عشایری خراسان شمالی پرداخت کرده است.

 در حال حاضر ۶۳۷ مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی مستمری‌بگیر تامین اجتماعی هستند و از مزایای بازنشستگی تامین اجتماعی برخوردار هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.