برگزاری تور شهروندی عمران و پیشرفت

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز گفت: تور شهروندی عمران و پیشرفت با هدف آگاهی شهروندان از نحوه اجرای پروژه‌های شهرداری شیراز برگزار شد.

رضا جاویدی اظهار کرد: تور شهروندی عمران و پیشرفت با هدف آگاهی شهروندان از نحوه اجرای پروژه‌های شهرداری شیراز در فرهنگسرای پرتو برگزار شد.

سخنگوی شهرداری شیراز یادآور شد: تور‌های شهروندی عمران و پیشرفت در این کلان‌شهر با هدف آشنایی شهروندان با روند ساخت پروژه‌های عمرانی در سطح مناطق یازده‌گانه در حال برگزاری است.

او با بیان اینکه این تور‌ها با محوریت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز و همکاری بخش‌های مختلف شهرداری از جمله سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی برگزار می‌شود، عنوان کرد: شهروندان در این بازدید‌ها با نحوه اجرای پروژه‌های عمرانی و موانع و مشکلات پیش روی آن‌ها که در ابعاد مختلف که به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند، آشنا می‌شوند.

به گفته جاویدی؛ در این تور‌ها که یاوران شورای اسلامی شهر، شهروندان و دانشجویان علاقه‌مند به حوزه مدیریت شهری حضور خواهند داشت، از پروژه‌های شهرداری در حوزه‌های مختلف بازدید به‌عمل می‌آورند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز بیان کرد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این بازدید‌ها می‌توانند روزانه در تماس با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ علاقه‌مندی خود را برای حضور اعلام و نام‌نویسی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
نیاز به تور نیست خودمان این فجایع را که به نام توسعه انجام میشود میبینیم. متاسفانه به نام توسعه، گردشگری و اشتغال زایی، شهرداری به ارتفاعات شیراز هم رحم نکرده است و همه ارتفاعات را به بهانه های مختلف نابود کرده اند که تبعات فاجعه بار چندسال بعد روشن میشود.
آخرین اخبار