خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان

امامان جمعه شیعه و اهل سنت شهرستان‌ها در هرمزگان در خطبه‌ها به مهمترین مناسبت‌های این هفته، مشکلات و نیاز‌های مناطق مختلف استان را مطرح کردند.

امامان جمعه شیعه و اهل سنت شهرستان‌ها و مناطق مختلف هرمزگان در خطبه‌های این هفته ضمن تبریک هفته دولت به مهمترین مناسبت‌های این هفته، مشکلات و نیاز‌های مناطق مختلف استان را مطرح کردند.

نماز جمعه میناب

امام جمعه میناب گفت: زیارت اربعین و پیاده روی اربعین جهانی شده است.

حجت الاسلام محسن ابراهیمی افزود: هدف اصلی دشمن از ایجاد بحران در کشور ضربه به امنیت است.

خطبه نماز جمعه قشم

امام جمعه قشم گفت: از برجسته‌ترین ویژگی‌های دولت سیزدهم، مردمی بودن آن است و این روحیه نباید کم رنگ شود.

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی افزود: باید سفر‌های استانی و شهرستانی استانداران و مدیران ادمه پیدا کند تا از نزدیک مشکلات مردم را رصد کنند و برای حل آن چاره‌ای بیندیشند.

 خطبه‌های نماز جمعه اهل سنت قشم

شیخ عبدالرحیم خطیبی، امام جمعه اهل سنت قشم گفت: رابطه دولت و مردم در حکومت مردم سالار، کاملا دو سویه است، مردم از راه منطقی مطالبه می‌کنند و دولتمردان گزارش عملکردشان را به روشنی بیان می‌کنند.

 خطبه‌های نماز جمعه حاجی آباد

امام جمعه حاجی آباد گفت: برخورداری از روحیه‌ی انقلابی یکی از مهم‌ترین ملاک‌های انتخاب دولت مردان است و روحیه انقلابی یعنی ایستادگی و پاسداری بر اصول انقلاب اسلامی و ساده زیستی و عدالت خواهی.

حجت‌الاسلام ابراهیم شریفی افزود: آن چیزی که سبب دشمنی دشمنان با انقلاب اسلامی شده حاکمیت سیاسی اسلام در ایران است و این حاکمیت سیاسی اسلامی در واقع مخالفت با ظلم و ظالم و یاری رساندن به مظلوم است.

خطبه‌های نماز جمعه بندرلنگه

امام جمعه بندرلنگه گفت: سردمدار تروریسم در دنیا، آمریکای جنایتکار است.

حجت الاسلام اسماعیل نیا افزود: در هفته دولت موفقیت‌های و پیشرفت‌های خیره کننده ایران اسلامی را باید بیان کرد تا جلوی تحریف و سیاه‌نمایی دشمن گرفته شود.

خطبه‌های نماز جمعه اهل سنت بندرلنگه

امام جمعه اهل سنت بندرلنگه گفت: ساخت کمربندی، نبود معاینه فنی، جایگاه گاز سی ان جی، نبود بازار ماهی وضعیت نابسامان فرودگاه بندر لنگه از مهم‌ترین مشکلات بندرلنگه است.

شیخ مسعود راهبر افزود: کالا‌های ته لنجی باید سرو سامان داده شود، زیرا منفعت آن به کلان شهر‌ها می رسد و مردم این منطقه از آن سودی نمی‌برند.

خطبه‌های نماز جمعه رودان

امام جمعه رودان گفت: امید در هر جامعه باعث حرکت و ساختن آینده هر جامعه‌ای می‌شود و حربه اصلی دشمنان ناامید کردن مردم است.

حجت‌الاسلام دری افزود: اگر این جهاد تبیین از سوی مسئولان صورت نگیرد دشمن از آن‌ها سو استفاده کرده و آن‌ها وارونه جلوه می‌دهد.

 خطبه‌های نماز جمعه بشاگرد

امام جمعه موقت بشاگرد گفت: خدمت به مردم فقط مختص به انقلاب اسلامی نیست و برگرفته از دین اسلام و اهل البیت علیهم السلام است و در آن دوران هم به مردم و نیازمندان و جامعه خدمت رسانی می‌شد.

حجت السلام علی ابراهیمی افزود: عدالت باید سر لوحه کار دولت‌ها باشد و خدمت رسانی به همه آحاد مردم وظیفه دولت‌ها است.

 خطبه‌های نماز جمعه سیریک

امام جمعه سیریک گفت: ساخت بندر شهید رجایی هرمزگان از برکات و کار‌های ارزشمند و ماندگار دولت شهید رجایی بود.

حجت الاسلام محسن سالاری افزود: امروز به برکت نظام و انقلاب دولت‌ها خدمات زیادی به مردم می‌کنند.

خطبه‌های نماز جمعه بندرخمیر

امام جمعه بندر خمیر گفت: مدیران دستگاه اجرایی به رسالت ذاتی خود در دولت احساس مسئولیت کنند تا بتوانند خدمات شایسته‌ای به مردم ارائه کنند.

حجت‌الاسلام شعیب صالحی افزود: تاریخ شاهد خوبی است که با حمله متفقین شاه مملکت چگونه فرار کرد و کشور را تحویل بیگانگان داد.

خطبه‌های نماز جمعه هرمز

امام جمعه موقت هرمز گفت: اگر کارمندان نتوانستند مشکل مردم و ارباب رجوع را رفع کنند، حداقل با خوشرویی برخورد کنند.

حجت الاسلام مجتبی فخری افزود: خروج آمریکا از افغانستان کامل نیست و باید از خاورمیانه و کشور‌های اسلامی نیز بیرون رانده شود.

خطبه‌های نماز جمعه توکهور وهشتبندی

امام جمعه توکهور وهشتبندی گفت: در جهان استکبار جهانی در راس آن‌ها آمریکای جنایتکار به بهانه مبارزه با تروریست به هرکشوری که بخواهد حمله میکند این در حالی است که از یک رژیم نامشروع (رژیم صهیونستی) که یک رژیم تروریستی است حمایت می‌کنند.

حجت الاسلام حسین جهانگیری افزود: کشور جمهوری اسلامی ایران که خود قربانی تروریست است با اقتدار کامل در خط مبارزه باتروریست ایستاده و مبارزه می‌کند.

خطبه‌های نماز جمعه جاسک

امام جمعه موقت شهرستان جاسک گفت: زمزمه‌هایی از فعالیت مجدد صیدترال در آب‌های ساحلی بندرجاسک شنیده می‌شود که خطاب ما به دولت مردمی این است اگر چنین مساله‌ای صحت دارد باید جلوی آن گرفته شود.

حجت‌الاسلام موسی شمس الدینی افزود: شهر جای دامداری نیست شهرداری برای ساماندهی یا جمع آوری احشام محلات اقدام کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.