بهره برداری از ۶۲ طرح عمرانی در شهرکرد همزمان با هفته دولت

فرماندار شهرکرد گفت: همزمان با دومین روز از هفته دولت ۶۲ طرح عمرانی در این شهرستان به صورت متمرکز افتتاح و بهره‌برداری شد.

بهادر عبدالغنی در دومین از هفته دولت امسال در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی همزمان و متمرکز طرح‌های عمرانی شهرستان شهرکرد، اظهار داشت: برای اجرا، تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری این شهرستان ۱۳ هزار و ۴۳ میلیارد ریال تامین و هزینه شده است.

وی افزود: با افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های شهرستان شهرکرد در هفته دولت امسال با ۱۱ کاربری زمینه اشتغال مستقیم ۵۴۹ نفر فراهم شد.

عبدالغنی اضافه کرد: امروز همچنین عملیات اجرایی ۲۶ طرح جدید با ۱۸ هزار و ۶۱۷ میلیارد و ۹۹۸ میلیون ریال تامین و هزینه خواهد شد.

وی یادآور شد: در زمان اجرای این طرح‌ها با هشت کاربری فرصت اشتغال برای ۵۱۴ نفر در شهرستان شهرکرد فراهم خواهد شد.


بیشتر بخوانید


فرماندار شهرکرد اظهار داشت: در دولت سیزدهم به روند اجرای طرح‌های توسعه‌ای به‌ویژه در زمینه‌های مرتبط با مدیریت شهری، گردشگری و اشتغال‌زایی اقدامات قابل‌توجهی در شهرستان شهرکرد انجام شده است.

عبدالغنی با اشاره به برگزاری انتخابات اسفندماه سال‌جاری گفت: از حوزه انتخابیه شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن ۲۲۳ نفر برای داوطلبی در انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی پیش‌ثبت‌نام کردند.

گفتنی است؛ همزمان با هفته دولت سال‌جاری ۹۵۳ طرح با ۵۹۶ هزار و ۸۴۱ میلیارد و ۷۵۵ میلیون ریال در چهارمحال و بختیاری کلنگ‌زنی، افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

هشتم شهریورماه ۱۳۶۰ رئیس‌جمهور وقت محمدعلی رجایی به‌همراه نخست وزیر حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر بر اثر انفجار در دفتر نخست‌وزیری به درجه رفیع شهادت نائل شدند و به‌همین مناسبت دوم تا هشتم شهریورماه به‌عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.