عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری :

نظام اسلامی برای اربعین حسینی سنگ تمام می‌گذارد

آیت الله خاتمی گفت:همه مسئولان و دست اندرکاران نظام، بهترین و بیشترین تلاششان، برگزاری باشکوه مراسم پیاده روی اربعین است.

آیت الله سید احمد خاتمی، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری امروز در همایش قدم‌های آسمانی در سالن همایش‌های امام زاده سید علی علیه السلام با بیان اینکه امروز جهاد تبیین، به‌عنوان یک واجب فوری از دغدغه رهبر معظم انقلاب است گفت: همه مبلغین وظیفه دارند در این ایام با سخن حکیمانه، عمل نیک و رفتار محترمانه و همچنین مردم داری و جوان گرایی در امور دینی و تحقق جهاد تبیین قدم بردارند.

عضو شورای نگهبان گفت: نظام اسلامی برای اربعین حسینی سنگ تمام می‌گذارد و همه مسئولان و دست اندرکاران نظام در این ایام بهترین و بیشترین تلاششان، برگزاری باشکوه مراسم پیاده روی اربعین است.

او به تلاش دشمنان برای مقابله با اهداف و آرمان‌های انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: دشمنان بدخوی انقلاب اسلامی همچنان مسئله تخریب ولایت را که پاییز سال گذشته بر روی آن تاکید می‌کردند رها نکرده اند و می‌خواهند با هر روشی در این موضوع موفق شوند.

آیت الله سید احمد خاتمی تصریح کرد: در اغتشاشات سال گذشته، براندازان نظام تنها هدفشان این بود که ولایت را تخریب و نظام را از اهدافش دور کنند، اما با تجاربی که نظام پیدا کرده آن‌ها غلطی نمی‌توانند انجام دهند.

او  به اهمیت برگزاری پرشور انتخابات پیش رو نیز اشاره و تاکید کرد: بی رمق کردن انتخابات و از بین بردن انگیزه مردم دو هدف اصلی دشمن در انتخابات امسال است که باید به آن توجه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.