استاندار کرمانشاه:

سه بیمارستان در مسیر قصرشیرین تا خسروی آماده خدمت رسانی به زائران است

استاندار کرمانشاه گفت: یکی از خدماتی که توسط دولت برای زائرین در نظر گرفته شده راه اندازی سه بیمارستان مجهز در مسیر قصرشیرین به خسروی است که برای خدمت رسانی به زائرین آماده شده است.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه روز پنجشنبه در آیین افتتاح بیمارستان سیار امام حسین (ع) در سه راهی نصرآباد در ۱۵ کیلومتری مرز رسمی خسروی،  گفت: یکی از خدمات جهادی برای ارائه به زائرین اربعین حسینی آماده شدن بیمارستان‌های مجهز است.

وی اظهار کرد: بیمارستان سیار امام حسین (ع) سپاه یکی از این بیمارستان‌ها با ظرفیت ۶۰ تخت خواب است که بخش‌های مختلفی نیز برای ارائه خدمان درمانی و رفاهی به بیماران مراجعه کننده در این مجموعه وجود دارد که در دسترس بیماران قرار می‌گیرد.

استاندار کرمانشاه با آرزوی سلامتی برای تمام زائران سید الشهدا (ع) گفت: امیدواریم که این بیمارستان مورد استفاده قرار نگیرد، اما برای ما واجب است که آمادگی لازم برای موارد احتمالی را داشته باشیم.

استاندار کرمانشاه گفت: در کنار این بیمارستان ۲ بیمارستان دیگر در مسیر قصرشیرین تا خسروی وجود دارد که با فواصلی آماده سازی شده اند و برای خدمت رسانی به زائرین مورد استفاده قرار می‌گیرند.

صحرایی اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی یک بیمارستان دیگر نیز آماده کرده و در مجموع برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران اربعین حسینی هیچ مشکلی وجود ندارد.

مسوول امداد و عملیات مرکز بهداری غرب نیروی زمینی سپاه و مسوول بیمارستان سیار امام حسین (ع) نیز گفت: امکانات این بیمارستان‌ها کامل است که از این امکانات می‌توان به بخش اورژانس، بستری آقایان و خانم ها، تصویر برداری مانند سونوگرافی، بخش ccu، بخش اتاق عمل که دارای ۲ اتاق عمل با امکانات موردنیاز، داروخانه و آزمایشگاه اشاره کرد.

تیمور قربانی گفت: ۱۰ پزشک، متخصص در بخش‌های جراح عمومی، متخصص بیهوشی، متخصص قلب و عروق، مرکز تصویر برداری، چشم پزشک، اورتوپد، جراح عمومی و پزشکان عمومی نیز در این مراکز آماده خدمت رسانی به زائرین هستند.

برچسب ها: اربعین ، بیمارستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار