شهروندخبرنگار اردبیل؛

جوانان مشگین شهر در صف انتظار دریافت وام ازدواج

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی خواستار تسریع در پرداخت وام ازدواج در شهرستان مشگین شهر شد.

یکی از مباحث پراهمیت امروز اجتماع به ویژه در بین جوانان ازدواج و تشکیل خانواده است. این سنت حسنه از مهمترین مراحل زندگی افراد در جامعه است که اتفاق می‌افتد؛ بنابراین فراهم کردن بستر مناسب اقتصادی برای این امر مهم ضروری به نظر می‌رسد تا جوانان در ابتدای زندگی با مشکلات کمتری مواجه شوند. به همین منظور دولت اعطای تسهیلات وام به آن‌ها را در نظر گرفت تا با آسودگی خاطر روانه خانه بخت شوند. 
اما این روز‌ها برخی از جوانان شهرستان مشگین شهر استان اردبیل که برای وام ازدواج ثبت نام کردند، با تاخیر در پرداخت آن مواجه شدند.
شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

فروردین امسال برای وام ازدواج بانک تجارت شهرستان مشگین شهر استان اردبیل ثبت نام کردیم و طبق زمان بندی بانک تجارت تا آخر خرداد تکمیل مدارک کردیم، ولی تا الان موفق به دریافت وام نشدیم لطفا پیگیری کنید. با تشکر

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وحید محتشمی
۱۰:۰۳ ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
با سلام بیش از یک ماه و نیم است که درخواست تسهیلات وام ازدواج از سوی بانک رفاه کارگران هندیجان استان خوزستان داده شده تکمیل قطعی شده مدارک ها همه تحویل داده شده ثبت نام قطعی شده ولی بیش از یک ماه و نیم است تسهیلات داده نشده متقاضی اینجانب وحید محتشمی فرزند شکراله با کد ملی 1940074053 خواهان پیگیری مراجعه زیربط به بانک رفا کارگران هندیجان می باشم .
آخرین اخبار