افتتاح ۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین

همزمان با نخستین روز از هفته دولت، ۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین شهرستان آبیک مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرشاد مقیمی سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: شهرک صنعتی کاسپین قزوین از شهرک‌های صنعتی و فنی خوب کشور به شمار می‌رود و آینده درخشانی را نیز پیش روی واحد‌های تولیدی مستقر در آن قرار داده است.

مقیمی افزود: تمامی تلاش‌ها و اقدام‌های به عمل آمده برای اقتصاد جامعه در جهت قطع وابستگی ها، توسعه اشتغال و رونق کسب و کار صورت می‌پذیرد.

وی اضافه کرد: واحد تولید و عرضه کننده انواع دستگاه‌های محصولات تست و آزمایشگاه‌های صنعتی با ظرفیت اسمی ٤٠٠ دستگاه مطابق با جواز تاسیس مهندسی و سایر فعالیت‌های مرتبط و با اشتغالزایی برای ۱۵ نفر در زمینی به مساحت سه هزار و ۱۴۵ متر مربع و زیربنای ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع یکی از واحد‌های مورد بهره برداری بود.

به گفته مقیمی، در این مجموعه امکان ساخت دستگاه‌های تست خواص مکانیکی مواد مانند دستگاه‌های تست کشش یونیورسال، سرو الکتریک و هیدرولیک و نیز انواع دستگاه‌های تست ضربه و تست خستگی استاتیکی و دینامیکی وجود دارد.

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: ویژگی بارز محصولات تولیدی این واحد در ساخت آزمایشگاه‌های صنایع خودرو سازی، هوا فضا، تولید فولاد، تهویه مطبوع، پزشکی، ساختمانی، نساجی، برق و الکترونیک پلیمر و کامپوزیت با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات و با قیمت مناسب و ضمنات‌های پس از فروش، متناسب با نیاز مشتری فعالیت دارد.

وی افزود: شرکت بل، یک واحد بسته بندی انواع درپوش و سرپوش‌های لاستیکی بطری پلی اتیلن در زمینی به مساحت ۱۸ هزار و ۴۷۴ متر مربع و با چهار میلیون یورو و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات، دومین واحد مورد بهره برداری بود.

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در ادامه گفت: این واحد تولیدی یک شرکت ایتالیایی - ترکیه‌ای و با ۸۰ سال سابقه در حوزه بسته بندی‌های مختلف بادی، تزریقی، IML، تیوب‌های فلزی و پلاستیکی و قوطی‌های آلومینیومی فعالیت دارد که بعد از استقرار در کشور‌های ترکیه و بلغارستان، در قزوین با نام تجاری صنایع بسته بندی هلدینگ پارس فعالیت خود را آغاز کرده است.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی و بیش از ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار