روسیه مرگ پریگوژین را تایید کرد

آژانس حمل و نقل هوایی روسیه حضور رئیس واگنر در هواپیمای سقوط کرده را تایید کرد.

آژانس فدرال حمل و نقل هوایی روسیه با اشاره به اینکه یوگنی پریگوژین در میان مسافران بود، گفت که تحقیقاتی را در مورد سقوط هواپیمای امبرائر در منطقه Tver در روز چهارشنبه آغاز کرده است.

براساس گزارش تاس، این آژانس اعلام کرد: تحقیق در مورد سقوط هواپیمای Embraer که عصر چهارشنبه در منطقه Tver رخ داد، آغاز شده است. بر اساس لیست مسافران، نام و نام خانوادگی یوگنی پریگوژین در این لیست گنجانده شده است.

جت تجاری Embraer در منطقه Tver در نزدیکی شهرک Kuzhenkino سقوط کرد. بر اساس اطلاعات اولیه، تمامی ۱۰ سرنشین این هواپیما جان خود را از دست داده اند. این هواپیما از فرودگاه شرمتیوو مسکو به سمت سن پترزبورگ در حرکت بود.

پریگوژین که ۲۳ ژوئن (دوم تیر) امسال دست به شورشی نافرجام علیه دولت روسیه زده بود، اخیرا گفته بود قصد دارد نیرو‌های خود را در آفریقا مستقر کند.

او این هفته در انظار عمومی ظاهر شد و ویدیویی را ظاهراً از جایی در آفریقا منتشر کرد که در آن می‌گفت نیروهایش تلاش می‌کنند «روسیه را در هر قاره‌ای بزرگ‌تر کرده و آفریقا را آزادتر کنند». بنا بر گزارش‌ها، او موافقت کرده بود که نیرو‌های خود را از اوکراین خارج کند و آنها را در بلاروس و بعد در آفریقا مستقر کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
روسیه حتی به نوکرانش نیز رحم نمی کند.نوکران روسیه کمی تفکر کنند.خائن تر از روسیه و حاکمان روسیه وجود ندارد.اینها رحم ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
حذف مخالفان با قرص پلوتونیوم سقوط هواپیما سقوط از ارتفاع تصادف رانندگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
پوتین داره قبر خودشه میکنه???
آخرین اخبار