مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام خبر داد

احداث ۸۱۶ چشمه سرویس بهداشتی در مسیر‌های اربعین در ایلام

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از احداث و ساخت ۸۱۶ چشمه سرویس بهداشتی در مسیر‌های تردد زائران اربعین در استان خبر داد.

فرزاد شریفی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام در جریان بازدید از سرویس‌های بهداشتی در مسیر زائران گفت: با توجه به فرارسیدن ایام اربعین و تردد میلیونی زائران در استان برای رفاه حال زائران و گردشگران سرویس‌های بهداشتی و دوش حمام در مسیر‌های محل تردد زوار اربعین احداث و در حال ساخت است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام بیان کرد: با توجه به تأکید مقام وزارت احداث و سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی با تلاش مستمر در دستور کار این اداره‌کل قرار گرفت که در مجموع ۸۱۶ چشمه سرویس بهداشتی در مسیر‌های محل تردد زوار اربعین در کل استان ایلام با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد در حال ساخت است و تا اربعین بخش زیادی از این پروژه‌ها تکمیل می‌شود.

شریفی با بیان اینکه هدف از این بازدید‌ها بهبود سطح کیفیت خدمات‌دهی به مسافران و زوار در ایام اربعین حسینی است، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده مقرر شده است بازدید‌های نظارتی تلفیقی با حضور دستگاه‌های مرتبط روزانه در کل استان به‌صورت منظم و مستمر انجام شود.

او تصریح کرد: در ایام اربعین، نظارت‌های مستمر بر کیفیت و نرخ خدمات و صنوف مختلف از جمله مراکز بهداشتی، اقامتی، پذیرایی بین‌راهی و دفاتر خدمات مسافرتی انجام می‌شود.

شریفی با اشاره به اینکه در ایام اربعین حسینی، استان ایلام با انبوه ورود مسافران و زائرین روبه‌رو است، ادامه داد: آمادگی کامل تأسیسات گردشگری برای اسکان ضروری مسافران و زوار حسینی پیش‌بینی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.