جانشین فرمانده سپاه پاسداران:

دهه نودی‌ها در جنگ ترکیبی همانند رزمندگان عمل کردند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دهه نودی‌ها در جنگ ترکیبی دشمنان علیه جمهوری اسلامی همانند رزمندگان دفاع مقدس عمل کردند و دشمن را در خاکریز‌های این جنگ به زانو در آوردند.

سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران عصر چهارشنبه در اولین یادواره ۱۲۹ شهید هشت سال دفاع مقدس و دوشهید گمنام بخش زاویه از توابع شهرستان زرندیه  گفت:جوانان و متولدان دهه‌های ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب در جبهه‌های مختلف سخت، نرم و ترکیبی با دشمنان جنگیدند و امروز توانسته اند به بهترین نحو ممکن از تمام دسیسه‌های پیروز میدان باشند.

وی افزود: دلدادگان جبهه حق در دهه ۶۰ در خانه خود جنگیدند، اما در روز‌های دهه ۹۰ مجاهدان اسلام کیلومتر‌ها دورتر از مرز و خانه خود از حق دفاع کردند و شهدای مدافع حرم نام نهاده شدند و همان کاری را کردند که در دهه ۱۳۶۰ در این کشور انجام شد.

سردار فدوی افزود: جوانان دهه ۹۰ به پاکی جوانان دهه ۶۰ سرازپا نشناخته و در جنگ با جبهه کفر توانستند پیروزی به مراتب بزرگتر از دوران دفاع مقدس را برای جبهه اسلام بدست آورند چرا که این نوع جنگ از نظر تاکتیکی به مراتب سخت‌تر و پیچیده‌تر از جنگ در دوران هشت سال دفاع مقدس بود.

وی گفت: براین اساس بود که دشمن ناگزیر دست به عملی کردن جنگ دیگری و حتی متفاوت‌تر از سایر جنگ‌ها زد که همانا جنگ شناختی و ترکیبی با استفاده از ابزار رسانه و قرار دادن بانوان در خط مقدم جنگ بود.

وی افزود: دشمنان در این جنگ تصور کردند که انقلاب در مقابله با این جنگ ناتوان خواهد بود، اما زهی خیال باطل که بانوان عفیف و پاکدامن ایران اسلامی اجازه ندادند دشمن توطئه خود را عملی کند گرچه این جنگ ۱۱۵ روز طول کشید، اما دشمن باز هم شکست خورد و ناکام ماند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.