ارسال تجهیزات پزشکی و خدماتی مردم چهارمهال و بختیاری به عراق + فیلم

تجهیزات پزشکی و خدماتی، نذورات مردم چهارمهال و بختیاری به عراق ارسال شد.

تجهیزات پزشکی به همراه تعدادی از پزشکان عمومی و متخصص در غالب موکب سلامت به زائران امام حسین در ایام اربعین خدمت رسانی می‌کنند.

همچنین ۱۱ دستگاه کامیون و تریلی نذورات مردمی برای زائران اربعین ارسال شد.

عضوهیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری گفت: همزمان با راهپیمایی میلیونی عاشقان حضرت سیدالشهدا علیه السلام و پیاده روی از نجف اشرف به کربلا معلی و برپایی مواکب برای پذیرایی از زایرین اربعین حسینی از جهان اسلام، در ادامه استقرار مواکب در مسیر زایرین از نجف تا کربلا امسال هم به همت مردم خیر و نیک اندیش عاشورایی افتخار خدمت رسانی به زایرین در مواکب محبین الائمه علیهم السلام مسجد جامع شهرکرد و احباب الرضا علیه السلام در عمود ۱۴۰۱ کربلا را داریم.


بیشتر بخوانید


مرتضی سجادی افزود: مواکب محبین الائمه علیهم السلام و احباب الرضا علیه السلام شهرکرد در کربلا معلی با انجام امور فرهنگی در حسینیه امام علی علیه اسلام با حضور علما، مداحان و قاریان قرآن مجید و برگزاری نماز‌های جماعت در سه وقت، سخنرانی، قرائت ادعیه و مداحی، پاسخگویی به سوالات و نیز تغذیه با پخت و تقدیم غذای گرم و چای، دم نوش و شربت و اسکان با مشارکت عزیزان عراقی تا دو روز پس از اربعین حسینی در خدمت زایرین می‌باشند.

وی به استقرار نانوایی در کربلا اشاره کرد و ادامه داد: دراین رابطه با استقرار دو دستگاه نانوایی ماشینی نان گرم برای ناهار، شام و نیز کاکولی برای صبحانه، طبخ و توزیع می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار