بستری شدن بولسونارو در بیمارستان

رئیس جمهور پیشین راستگرای برزیل در بیمارستان بستری شد.

ژائیر بولسونارو، رئیس جمهور راستگرای پیشین برزیل که به ترامپ آمریکای لاتین شهرت داشت گرچه اکنون زمام حکومت را به لولا داسیلوا، رئیس جمهور چپگرا واگذار کرده است، اما همچنان به دلیل جنجال هایش در کانون توجه رسانه‌ها قرار دارد. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، بولسونارو امروز (چهارشنبه) اعلام کرد به دلیل آسیب‌هایی که حمله با چاقو به وی در سال ۲۰۱۸ وارد ساخت، اکنون برای انجام آزمایش‌ها به منظور انجام ۳ عمل جراحی طی ماه آینده میلادی (سپتامبر) در بیمارستان بستری می‌شود. 

قرار است به دلیل آسیبی که به شکم بولسونارو وارد شده است، پزشکان آزمایشات لازم پیرامون دستگاه گوارش و روده‌های وی را به انجام برسانند. 

رئیس جمهور برزیل تاکنون بار‌ها به دلیل آسیبی که در پی حمله با چاقو به وی وارد شده است مجبور به بستری در بیمارستان و جراحی شده است. او قرار است آزمایشات پیش از جراحی را در بیمارستان نووا استار ریودوژانیرو به انجام برساند. 

شایان ذکر است یک مرد ۴۰ ساله در سال ۲۰۱۸ به دلیل آنچه دستور خدا برای حمله با چاقو به بولسونارو خوانده بود، اقدام به وارد آوردن ضربه شدید به شکم رئیس جمهور پیشین برزیل در کارزار انتخابات ریاست جمهوری کرد. این جراحت گرچه باعث مرگ بولسونارو نشد، اما تاکنون بار‌ها وی را به اتاق عمل کشانده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار