فرماندار مهاباد:

اعتبار پروژه‌های هفته دولت در مهاباد به بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال رسید

فرماندار ویژه مهاباد گفت: هفته دولت امسال بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال پروژه در بخش‌های عمرانی، تولیدی و صنعتی این شهرستان کلنگ زنی و یا افتتاح می‌شود.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در دومین نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: امسال ۷۴ پروژه عمرانی در قالب طرح‌های مختلف از جمله آموزشی، راهداری، ورزشی، درمانی، خدماتی و فرهنگی در سطح شهرستان با بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه طرح‌های افتتاحی هفته دولت باید به صورت کامل تکمیل شده باشند، افزود: افتتاح پروژه‌های ناقص و یا طرح‌هایی که قبلا مورد بهره برداری قرار گرفته باشد، از برنامه ریزی هفته دولت حذف شده است.

عباسی بیان کرد: برخی از مشکلات سطح شهرستان باقی مانده که ما در این دوره تلاش می‌کنیم بخش عمده آن‌ها حل و فصل کنیم.

فرماندار ویژه مهاباد تاکید کرد: تمام امکانات و امتیاز‌های دولتی باید به صورت عادلانه در بین همه شهروندان توزیع شود و نباید فقط متعلق به افراد و یا طیف خاصی باشد.

وی اضافه کرد: امسال در بخش مسیر‌های روستایی هم اکنون آسفالت ۱۴۴ کیلومتر در دست اقدام بوده که برای آن بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

فرماندار مهاباد با اشاره به تامین آب پایدار هم گفت: اعتبار برای تامین آب شهروندان در هر منطقه و روستایی که امکان حفر چاه باشد، تامین شده و از این بابت مشکلی نداریم.

عباسی در پاسخ به وضعیت ساماندهی دکه‌های سطح شهرستان هم گفت: شهرداری موظف است که تمام دکه‌های غیرمجاز و بدون مجوز شهر را جمع آوری و نسبت به ساماندهی آن‌ها بدون رعایت جوانب اقدام کند.

وی اضافه کرد: امسال در بخش فرهنگی در حال برنامه ریزی برای برگزاری همایش تجلیل از هنرمندان و شخصیت‌های هنری و ادبی شهرستان هستیم و تلاش می‌کنیم جشنواره سیب که یکی از تولیدات شاخص شهرستان است، برگزار کنیم.

عباسی در پایان ضمن دعوت از خبرنگاران برای پوشش عملکرد‌های دولت گفت: همه مسوولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف به پاسخگویی در مقابل مردم هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.