رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت:

فاز ۱۱ پارس جنوبی با حضور رئیس‌جمهور به بهره‌ برداری می‌رسد

خلجی گفت: فاز ۱۱ پارس جنوبی با حضور رئیس‌جمهور روز یکشنبه(۱۹ شهریور) به بهره‌ برداری می‌رسد.

سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به دستاورد‌ها و پروژه‌های دولت اظهار کرد: سد چمشیر تیر امسال به بهره‌ برداری رسید که در زمان افتتاح تقریبا ۲۷ سال از آغاز کار مطالعاتی آن می‌گذشت. پروژه‌های مسکن شتاب گرفته و در بسیاری از استان‌ها برای تسریع کار، در حال واگذاری زمین هستیم.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: فاز ۱۱ پارس جنوبی با حضور رئیس‌جمهور روز یکشنبه(۱۹ شهریور) به بهره‌ برداری می‌رسد که یکی از شاهکارهای بزرگ در حوزه نفت بوده و در جهان بی‌نظیر است.

وی با اشاره به اینکه زمین، بخش هزینه‌ای مسکن است و اگر ما بتوانیم این بخش را تسهیل کنیم و زمین را در اختیار خانواده‌ها قرار دهیم، بخش بزرگی از مشکلات این حوزه حل می‌شود، تصریح کرد: در ماه‌های آینده، تعداد قابل توجهی مسکن در شهرستان‌ها و تهران به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت بیان کرد: اکنون کار‌های بسیار زیادی در بخش‌های مختلف انجام می‌شود و ساخت مسکن هم در حال تقویت است.

خلجی دستور رئیس جمهور برای تسهیل‌گری در وام ازدواج و واگذاری زمین به خانواده‌ها در حوزه جمعیت را از جمله اقدامات دولت در زمینه جوانان عنوان کرد و افزود: رویکرد دولت اجرا و تقویت این سیاست‌ها است.

وی در پاسخ به سوالی درباره سفر رئیس جمهور به ژوهانسبورگ نیز گفت: تلاش‌های دولت در حوزه دیپلماسی کاملا ملموس است و اینک آثار منطقه‌ای در ارتباط با کشو‌های همسایه و خارج از منطقه در سفر‌های رئیس جمهور به کشور‌های آفریقایی، آمریکای لاتین، آسیای شرقی و آسیایی میانه مشخص است.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت یادآورشد: اکنون فضای منطقه‌ای مبتنی بر همکاری قرار گرفته و دولت سیزدهم روابط با دیگر کشور‌ها را اصلاح کرده است، موضوعی که تا پیش از این نبود و امید است تثبیت شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار