وزیر کشور: زائران بیشتر از مرز تمرچین تردد کنند

احمد وحیدی در حاشیه نشست امروز هیأت دولت گفت: توصیه شده است زائران به دلیل هوای بهتر مرز تمرچین نسبت به مرز‌های دیگر از آنجا بیشتر تردد کنند.

احمد وحیدی وزیر کشور، در حاشیه نشست امروز هیأت دولت، با بیان اینکه هیچ کدام از مرز‌های کشور مشکل ندارند، گفت: مرز تمرچین، چون هوای بهتری از نظر گرما دارد توصیه شده است زائران از آنجا بیشتر تردد کنند.

وزیر کشور همچنین با اشاره به قیمت بلیت هواپیما در ایام اربعین، تاکید کرد: قیمت بلیت هوایپمای اربعین ۸ میلیون تومان تعیین شده و خارج از آن نباید صورت بگیرد و در همین راستا، وزارت راه و سازمان هواپیمایی مصمم هستند با متخلفین فروش بلیط هوایپیما برخورد کنند.

وحیدی همچنین اظهار کرد: مشکل ثبت‌نام در سامانه سماح طبق اعلام سازمان حج و زیارت تا امروز رفع می‌شود.

با متعرضین به آمران معروف برخورد جدی می‌شود

احمد وحیدی وزیر کشور در ارتباط با تعرض به آمران معروف گفت: متاسفانه موارد معدودی از این اقدام بوده است. همین موارد معدود نیز عاملانش دستگیر شده اند و با این افراد برخورد محکمی خواهد شد.

وی ادامه داد: هیچ کس حق ندارد به آمران معروف و نهی از منکر متعرض شود. البته همانطور که تا به امروز همانگونه بوده آمران معروف با کمال احترام و تذکر خود را می‌دهند و این تکلیف قانون اساسی ما است و هیچ کس نیز به هیچ دلیل نباید متعرض شود و اگر این اتفاق پیش آید برخورد محکمی خواهد شد.

وی درباره وضعیت صدور کارت ملی در کشور گفت: در صدور کارت ملی‌ها عقب ماندگی داشتیم که از ابتدای دولت کار انجام شده و ۱۰ میلیون عقب افتادگی ما اکنون جبران شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
تو همون سایت مسخره اتون باید زوار رو تقسیم کنین نه اینکه با مصاحبه بگین
Italy
ناشناس
۱۴:۳۶ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
هیچ کس نباید معترض شود؟ روی چه حساب و قانونی؟ این طوری سنگ رو سنگ بند میشه که هر کسی بیاد مزاحم نوامیس مردم بشه به اسم امر به معروف؟ آیا چیزی به اسم عقل تو سره شما مسئولین هست؟
آخرین اخبار