شهروند خبرنگار تهران؛

رنجیده خاطر شدن گردشگران از نرخ بالای ورودی تنگه واشی فیروزکوه

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از نرخ بالای ورودی منطقه گردشگری تنگه واشی شهرستان فیروزکوه و کمبود امکانت رفاهی گلایه کرد.

استان تهران مکان‌های گردشگری و جاذبه‌های طبیعی بسیاری دارد، یکی از این جاذبه‌های طبیعی و گردشگری تنگه واشی است که در نزدیکی شهر فیروزکوه قرار گرفته است. این منطقه گردشگری مقصد بسیار مناسبی برای سفر یک روزه برای پایتخت نشینان است و مکان مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت به ویژه آخر هفته‌های گرم تابستان است.
اما مشکلی که گردشگران با آن مواجه شدند و از این موضوع رنجیده خاطر هستند گرانی نرخ ورودی تنگه واشی و همینطور کرایه‌های بالای خودرو‌ها است. از سوی دیگر فاقد امکانات رفاهی مناسب است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام، در روستای جلیزجند از توابع فیروزکوه که مسیر دسترسی به تنگه واشی هست نرخ ورودی ۱۵۰ هزار تومان از هر خودرو است. از این روستا تا تنگه حدود ۵ کیلومتر است و حتما باید با خودرو این مسیر را طی کنیم. اگر با خودروی خودمان این مسیر را طی نکنیم یک تعدادی خودروی شخصی وجود دارند که با کرایه‌های بسیار بالا مسافران را به تنگه واشی می‌رسانند و از طرف دیگر امکانات رفاهی خاصی در این منطقه وجود ندارد. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
سر گردنه که میگن همینه

این چه صیغه ای هست هر کی برا خودش ورودی میگیره
آیا این کشور قانون و مقررات نداره؟
آخرین اخبار