آغاز عملیات اجرایی ساخت المان و مقبره شهدای گمنام شهر بلداجی

سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن گفت: در راستای مردمی سازی دولت، تأکیدات استاندار و بررسی مسائل و مشکلات از نزدیک، شورای اداری شهرستان بروجن به میزبانی بخشداری بلداجی برگزار شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن گفت: در راستای مردمی سازی دولت و تأکیدات استاندار به منظور برگزاری شورای اداری شهرستان در بخش‌ها و بررسی مسائل و مشکلات از نزدیک، شورای اداری شهرستان به میزبانی بخشداری بلداجی برگزار شد.

فتاح کرمی با بیان اینکه شهدای گمنام معجزه می‌آفرینند و کرامات عظیمی از این شهدای والا مقام و بلندمرتبه منقول و مشهور است گفت: شهدای گمنام یادآور ایثار و تعهد نسلی است که در مقطعی برای حفظ آب و خاک این سرزمین جان خود را نثار کردند به همین دلیل ساخت المان شهدا به عنوان مراکز فرهنگی در جامعه ضروری است.

 کرمی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساخت المان و مقبره شهدای گمنام شهر بلداجی تصریح کرد: حرمت، جایگاه و شأن این شهیدان با ساخت المان مناسب باید در جامعه حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه بخشداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر موضوع ساماندهی و ساخت یادمان شهدای گمنام در بلداجی را در کمترین زمان پیگیری کنند گفت: از اعتبارات تملک دارایی مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان برای یادمان شهدای بلداجی مصوب شده است.


بیشتر بخوانید


فرماندار بروجن همچنین بر ضرورت تقویت جایگاه روابط عمومی‌ها در شهرستان تأکید کرد و گفت: در مقطع کنونی مهم‌ترین وظیفه ما افزایش امید و امیدآفرینی در جامعه است.

فتاح کرمی تصریح کرد: اکنون تمام تلاش دشمنان و رسانه‌های آن‌ها تصویرسازی سیاه، ناکارآمد و غیرکارشناسی از اقدامات، طرح‌ها و برنامه‌ها در کشور و ناامید کردن، معترض و سرخورده نشان دادن مردم است.

کرمی مأموریت و اولویت اصلی مقابله با این سیاست‌های رسانه‌ای دشمنان را تقویت رسانه و روابط عمومی‌ها، اعتماد‌سازی، برطرف کردن شبهات، پاسخ به انتقادات، بهره گیری مطلوب، حرفه‌ای و صحیح از رسانه و اطلاع رسانی به موقع از دستاورد‌های دولت خواند.

فرماندار بروجن همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات امسال گفت: انتخابات یکی از میدان‌های مهم همبستگی، زمینه‌ساز نشاط و پیشرفت در جامعه و شاخص مهم ارزیابی نظام است.

فتاح کرمی افزود: باید تلاش کنیم از تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری یک انتخابات باشکوه در چارچوب قانون استفاده کنیم که این امر نیازمند همکاری، تلاش، همدلی و هم افزایی همه دستگاه‌های شهرستان و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات می‌باشد.

کرمی با اشاره به آماده‌سازی زمینه‌های برگزاری یک انتخابات سالم، حداکثری و امن در این شهرستان، چهار مؤلفه رقابت، امنیت، مشارکت حداکثری و سلامت انتخابات که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است را سرلوحه کار ستاد انتخابات شهرستان عنوان کرد.

وی همچنین از افتتاح تصفیه خانه فاضلاب شهر بلداجی، کلنگ زنی و شروع عملیات اجرایی گازرسانی به مجتمع گلخانه‌ای و مقبره شهدای گمنام شهر بلداجی در هفته دولت خبر داد.

گفتنی است در این جلسه مسائل و مشکلات در حوزه‌های آب و فاضلاب، راه و شهرسازی، منابع طبیعی و امور عشایری با حضور مدیران استانی مورد بررسی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار