تجلیل از جوانان برتر جمعیت هلال احمر استان اردبیل

آئین نکوداشت و تجلیل از اعضای فعال و جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل با حضور مدیران ستادی برگزار شد.

حمید قویدل ۳۱ مرداد در این مراسم بر کیفیت سطح آموزشی جوانان در سازمان جوانان تاکید کرد وگفت: دوره‌های آموزشی به صورت فراگیر در این جمعیت برگزار می‌شود و این دوره‌های می‌تواند فرصتی برای جذب و استخدام داوطلبان در آینده را فراهم کند به طوری که انتظار می‌رود جوانان قدر این فرصت را بدانند و آن را غنیمت بشمارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از افزایش تعداد امریه‌های سربازی در جمعیت هلال احمر خبرداد و گفت: این اتفاق خبر خوبی است که جوانان عضو این جمعیت به دنبال ارتقای دوره‌های آموزشی خود باشند که در صورت اعزام به سربازی بتوانند از سهمیه‌های امریه این جمعیت برخوردار شوند.

سید علی حجتی، سرپرست معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز در این مراسم با قدرانی از فعالان و جوانان این جمعیت اظهار کرد: ویترین فعالیت‌های سازمان جوانان تلاش‌های بی بدیل شما جوانان است که در تمامی برنامه‌ها در کنار این جمعیت بی منت تلاش و کوشش کرده اید.

سرپرست معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل فعالیت در حوزه جوانان را کاری ارزشمند تلقی کرد و گفت: حضور پررنگ در طرح‌های نوروزی، برنامه‌های فرهنگی، اردویی، آموزشی و... توصیه ما به جوانان است تا در راستای ارتقای خود تا زمانی که فرصت حضور در این جمعیت را دارند، از برکات این جمعیت استفاده کنند.

در ادامه حجت الاسلام فاطمی نیا، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در جمعت هلال احمر نیز گفت: اسلام تاکید فراونی به فرصت شمردن دوران جوانی دارد چرا که فرصت سوزی در این دوران به منزله از دست دادن اتفاقات خوب در زندگی است.

او اضافه کرد: در این فصل از زندگی باید به دنبال آموزش و پرورش خود باشیم چرا که با گذر عمر دیگر رغبتی به آموزش و یادگیری از بین می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.