در آستانه اربعین حسینی؛

کاروان «رهسپاران عصر ظهور» از اردبیل راهی کربلا شدند

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: فعالان محلات کم برخوردار استان اردبیل در آستانه اربعین حسینی و در قالب کاروان «رهسپاران عصر ظهور» راهی کربلای معلی شدند.

علیرضا حسین‌نژاد در مراسم بدرقه کاروان «رهسپاران عصر ظهور» در اردبیل اظهار کرد: به همت ستاد اجرایی امام، کمیته امداد و ستاد توانمندسازی مناطق کم برخوردار، فعالان محلات کم برخوردار در قالب سه کاروان عازم عتبات عالیات شدند تا در اربعین حسینی موفق به زیارت حرم مطهر امام حسین (ع) شوند.

او تصریح کرد: اعزام کاروان «رهسپاران عصر ظهور» در قالب ستاد توانمندسازی ۲۰۲۰ محلات کم برخوردار در اردبیل انجام شده تا عوامل دخیل و اجرایی در این طرح که عمدتاً از مناطق محروم و کم برخوردار هستند عازم سفر معنوی عتبات عالیات شده و در این ایام به زیارت کربلا مشرف شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: اعضای این ستاد در طول سال تلاش می‌کنند تا در محلات مختلف نسبت به محرومیت‌زدایی و همچنین شناسایی خانواده‌های نیازمند اقدام کرده و زمینه یک حرکت تحول‌آفرین را فراهم کنند. همچنین در آستانه اربعین حسینی به همت عتبات عالیات خادمان موکب‌ها عازم کربلای معلی شدند تا خدمت‌رسانی به زائران کربلا را در داخل کشور و کشور عراق انجام دهند.

به گفته رئیس ستاد عتبات عالیات استان اردبیل ۱۱ موکب از استان اردبیل در آستانه اربعین حسینی عازم عراق می‌شوند تا با استقرار در شهر‌ها و مسیر‌های تردد زائران به نحوه مطلوب به آن‌ها خدمات‌رسانی کنند.

اسفندیار هوشیار از همراهی خیرین و ستاد‌های مردمی در شکل گیری این موکب‌ها قدردانی کرد و افزود: در مجموع ۵۲۰ نفر در قالب ۱۲ کاروان و اتوبوس عازم عتبات عالیات شدند تا در این ایام در خدمت زائران دربار حسینی باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار