پیروزی آرسنال مقابل کریستال پالاس

در روزی که مشکلات خط حمله آرسنال بیش از هر زمانی آشکار بود، با عملکرد قابل قبول در خط دفاع و هافبک و با وجود ۳۰ دقیقه بازی ۱۰ نفره، توپچی‌ها دومین برد فصلشان را جشن گرفتند.

دو تیم کریستال پالاس و آرسنال در چارچوب آخرین بازی هفته دوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۱-۰ شاگردان میکل آرتتا همراه بود. در نیمه اول؛ توپچی‌ها بر روی بازی مسلط بودند، اما بازی فشرده عقاب‌ها اجازه ایجاد موقعیت را به آن‌ها نمیداد. پس از بازی مالکانه ابتدای نیمه، آرسنال در دقیقه ۲۹ روی حرکت و نفوذ انکتیا موقعیت بسیار خوبی ایجاد کرد، اما ضربه این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد. در دقیقه ۳۶ بار دیگر انکتیا و این‌بار با بی‌دقتی فراوان موقعیت دیگری را از دست داد. مهاجم آرسنال با دریافت پاس بسیار زیبای دکلان رایس، در چند قدمی دروازه توپ را به بیرون زد. در دقیقه ۴۱ نیز سم جانستون شوت خطرناک مارتین اودگارد را مهار کرد تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد.

در نیمه دوم؛ روی شروع ناگهانی ضربه ایستگاهی توسط بازیکنان آرسنال، سم جانسون با خروج اشتباه خود روی انکتیا مرتکب خطا شد. ضربه پنالتی پس از بررسی داور ویدیویی توسط کاپیتان اودگارد تبدیل به گل شد. در دقیقه ۶۶ تومیاسو با خطایی کوچک روی بازیکن پالاس از ضد حمله عقاب‌ها جلوگیری کرد؛ خطایی که دیوید کوت با آن کنار نیامد و با نشان دادن کارت زرد دوم، مدافع آرسنال را اخراج کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار