تکریم ارباب رجوع لازمه کار مدیران و کارکنان شهرداری باشد

رئیس شورای اسلامی شهر زابل گفت: تکریم ارباب‌رجوع و سرعت در پاسخگویی به مراجعان ضرورتی انکار ناپذیر و باید لازمه کار مدیران شهرداری باشد.

  مسعود پودینه در جلسه ای که با هدف بررسی وضعیت درآمدی شهرداری زابل و تبادل نظر در این خصوص با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و مدیران شهرداری برگزار شد، بیان کرد: همه مدیران باید تکریم و تسریع در پاسخگویی به مراجعان و ارباب رجوع را سرلوحه کارشان قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار زابل نگاه خاص و ویژه ای برای خدمت رسانی به مردم دارند، افزود : مدیران شهرداری که در بحث وصل عوارض ومطالبات شهرداری فعالیت دارند، باید با حسن خلق و گشاده‌رویی بدور از حب و بغض و موازی‌کاری در پی مطالبه حق و حقوق شهرداری بر پایه قانون و اخلاق ایرانی اسلامی باشند.

 رئیس شورای اسلامی شهر زابل ادامه داد: در شرایطی که قهر طبیعت گریبان‌گیر مردم سیستان شده است و این مهم بر روح و روان جامعه تاثیر گذاشته و منابع و درآمد مالی شهروندان را دچار چالش نموده است و شهرداری نیز از این قاعده مستثنی نیست، ضرورت دارد مدیرانی که به برکت نظام توفیق الهی خدمت به مردم را دارند، با سعه صدر و خوشرویی و بدور از بروکراسی اداری در سایه قانون عوارضات شهرداری را وصول و امورات شهروندان را در اسرع وقت انجام  دهند و در نیل به این هدف با همت مضاعف و روحیه جهادی گام بردارند.

وی خطاب به مدیران شهرداری گفت: هزاران جوان، مومن، انقلابی و متخصص که از ما و شما شایسته‌تر هستند، مترصد فرصتی هستند که در جایگاه ما به عنوان خادم مردم قرار گیرند و عملکردی نکوتر داشته باشند لیکن نباید به این پست وسمت‌های دنیوی غره شد، فخر فروشی نمود و امان مردم را برید.

محمدپودینه، شهردار زابل نیز در این نشست به ارائه گزارش در رابطه با  حوزه مالی و  درامدی شهری و مشکلات پیش رو پرداخت و خاطر نشان کرد: تمام تلاش شهرداری و شورای اسلامی شهر حل مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف است، امیدواریم با همراهی شهروندان و نیروهای وظیفه‌شناس شهرداری بتوانیم به مردم آن‌گونه خدمت کنیم که شایسته آن هستند.

 وی با قدردانی از حمایت و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر و اتخاذ تصمیمات و مصوبات مختلف به منظور حل مشکلات مردم و آبادانی شهر زابل، خاطر نشان کرد: در جلسات متعددی که با مدیران شهرداری داشته‌ایم، خواستار تکریم مراجعان گرانقدر بوده و بر این اصل تاکید ویژه داشته‌ایم.

شهردار زابل تصریح کرد: مدیران شهرداری خاصه مدیرانی که در حوزه مالی و وصول عوارض مشغول خدمت هستند، باید با تمام تلاش و توان بدنبال حق و حقوق شهرداری در چارچوب قانون باشند زیرا عوارضات دریافتی برای عمران شهر هزینه می‌شود و برکات آن بر سر سفره کارکنان خدوم شهرداری نیز هویدا خواهد شد، لذا  نباید تحقق این مهم  به کرامت انسانی و شان و منزلت مراجعین خدشه‌ای وارد کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار