استکبار به دنبال گسترش ظلم و سلطه فرهنگی است

رئیس جمهور گفت: امروز جامعه معتقد به امام عصر در تلاش است که در جامعه، عقل، خیر و صلح باشد، اما مستکبران و نظام سلطه به دنبال این هستند که جوامع بشری را در جهل نگاه داشته و ظلم را گسترش دهند و جامعه بشری اهل تحلیل و اقدام نباشد، مقاومت نکرده و سیطره فرهنگی او را بپذیرد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز دوشنبه در نخستین آیین ملی «تکریم فعالان مساجد و پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت» در مسجد مقدس جمکران گفت: روز مسجد در مکان بسیار قدسی به اسم مسجد مقدس جمکران و پاسداشت جهاد ایثار و شهادت و تکریم از خادمان مساجد مناسبت‌هایی است که مجلس امروز را نورانی کرده و این نورانیت به برکت مکان مسجد جمکران و نام مقدس شهید صدرزاده و تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی و نگاشته ایشان است که از دل برخاسته و حتما بر دل می‌نشیند.

رئیس جمهور افزود: نام مقدس حضرت، ولی عصر (عج) که دل‌ها برای نام او می‌تپد اعتقاد به او و همواره او را ناظر بر اعمال خود دیدن بر اعمال و سلوک ما جهت بخشیده و به زندگی امید می‌دهد، اعتقاد به مهدویت اعتقاد به توحید است، چون او پرچم توحید را بر سر در عالم برافراشته خواهد کرد.

آیت الله رئیسی گفت: ظهور امام زمان برای عدالت گستری است و اعتقاد به مهدویت اعتقاد به امامت و او خاتم امامان است و اعتقاد به مهدویت اعتقاد به عدل است و امام زمان همه عالم را پر از عدل خواهد کرد و عدالت گستری را شاهد خواهیم بود.

رئیس جمهور افزود: آثار عملی باور به ظهور حضرت، ولی عصر این است که در جهت اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر گام برداریم و در زیارت آل یاسین می‌خوانیم معتقد به وجود مقدس امام عصر در جهت گسترش معروف‌ها و باید‌ها در جامعه و نهی زشتی و پلیدی‌ها حرکت می‌کند.

آیت الله رئیسی گفت: معتقد به مهدویت برای از بین بردن تبعیض ها، ظلم‌ها و فساد‌ها و آن چه از ناهنجاری‌های اجتماعی و اقتصادی در بشر وجود دارد تلاش می‌کند و هر گامی که بر می‌دارد برای زمینه سازی ظهور حضرت مهدی است.

رئیس جمهور عنوان کرد: بسیاری تلاششان آن است امروز در جوامع بشری و آن چه امت اسلامی برای گسترش خوبی‌ها و نهی از بدی‌ها انجام می‌دهد، انجام نگیرد، ولی وجود مبارک حضرت، ولی عصر تلاشش این است که با ظلم، فساد، تبعیض و فقر با همه وجود مبارزه و در برابر استکبار، خودپرستی‌ها و خود محوری‌ها ایستادگی کند.

برچسب ها: استکبار ، رئیس جمهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار