ایثارگران در فراخوان رویداد استارت‌آپی ثبت‌نام کنند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: ایثارگران در فراخوان چهارمین رویداد استارت‌آپی سرآمدان شاهد و ایثارگر ثبت‌نام کنند.

سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان 'tj: فراخوان چهارمین رویداد استارت‌آپی سرآمدان شاهد و ایثارگر منتشر شد و علاقمندان می‌توانند در این فراخوان ثبت‌نام کنند.

وی افزود: این فراخوان در محور‌های فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و مستندسازی نرم‌افزارها، اپلیکیشن‌ها و بازی‌های رایانه‌ای، خدمات آموزشی، خدمات اداری و حقوقی در سازمان، سلامت، مراقبت‌های سالمندی و امور جانبازان، امداد و نجات، گردشگری و هتلداری، بانکی و بیمه‌ای، کشاورزی و دامداری، اشتغال، مسکن (ساخت، بهره‌برداری و هوشمندسازی)، نفت و انرژی‌های تجدیدپذیر، لجستیک (دریایی، زمینی و هوافضا) و تجهیزات پزشکی – امداد و نجات منتشر شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: ایثارگران تا سی‌ام شهریور ماه سال جاری فرصت دارند تا آثار خود را با مراجعه به دفتر دانش‌پژوهان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ارسال کنند.

اسمعیلی ادامه داد: طرح‌ها و ایده‌های جامعه ایثارگران ضمن معرفی به مراکز رشد دانشگاه‌ها، پارک‌های فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان، توسط داوران بررسی می‌شود و از برگزیدگان با اهدای جوایزی تجلیل خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: این فراخوان با هدف توانمندسازی استارت‌آپ‌ها تا سطح تجاری و تبدیل به شرکت‌های دانش‌بنیان، شناسایی و معرفی نخبگان برتر شاهد و ایثارگر به جامعه و فعال‌سازی خانه‌های خلاق و نوآوری برگزار شده است.

وی افزود: ترویج فرهنگ نوآوری و کارآفرینی، توانمندسازی جامعه هدف در راستای ایده‌پردازی با تاکید بر نوآوری و فناوری، توانمندسازی در حوزه تجاری‌سازی ایده‌ها و توسعه کسب و کار، کاهش ریسک و افزایش احتمال موفقیت، پرورش ایده‌های خام در راستای پذیرش در پارک علم و فناوری و اکوسیستم فناوری کشور و توانمندسازی افراد جویای کار با هدف جذب در بازار کار از دیگر اهداف این فراخوان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.